Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

centralni - skupni klicni center inšpekcijskih služb

2530 OGLEDOV 10 KOMENTARJEV

PREDLAGAM, DA SE USTANOVI SKUPNA BREZPLAČNA ANONIMNA KLICNA ŠTEVILKA ZA PRIJAVO KRŠITEV VSEM INŠPEKCIJSKIM SLUŽBAM V SLOVENIJI.

Predlagani klicni center bi deloval podobno kot 112 in 113 ali anonomna št. od policije za obdobje, da se v Sloveniji normalizirajo zadeve. Da se prijavi in kaznuje čim več kršiteljev zakonodaje in tehničnih predpisov.

Idejo sem dobila, ker je v Sloveniji način prijave ustrezni inšpekcijski službi prava umetnost... Preden zaradi pristojnostih različnih inšpekcijskih služb na enakih ustanovah itd... ZATO PREDLAGAM, DA BI SKUPNI KLICNI CENTER SPREJEL VSE PRIJAVE IN JIH RAZSPOLAL NA USTREZNE INŠPEKCIJSKE SLUŽBE, KI BI BILE PRISTOJNE ZA PRIJAVLJENO PROBLEMATIKO.

KER BI BIL NAČIN PRIJAVE ENOSTAVNEJŠI IN RAZUMLIVEJŠI TUDI ZA NEPOZNAVALCE SLO. ZAKONODAJE BI BILO VEČ PRIJAV IN POSLEDIČNO VEČ PREGLEDOV IN USTREZNIH SANKCIJ.

Upam na razumevanje in podporo vseh tistih, ki so že prijavili karkoli inšpekcijskim službam in so naleteli na podobno problematiko. Hkrati pa so ugotovili tudi, da inšpekcijska služba ina premalo pristojnosti za kaznovanje in prijavo napak in useb ustreznim kazenskim ali pa strokovnim službam, ki bi kršitelje kaznovala ali jim odvzela določene licence, ker le ti niso delovali strokovno.

Lp,

17 glasov

1 glas

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR T toncka007 8 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


7. 12. 2015

Odziv Ministrstva za javno upravo

Ministrstvo za javno upravo je že v fazi vzpostavitve Enotnega kontaktnega centra (EKC), katerega namen je posredovanje podatkov, ki so povezani z delovanjem javnega sektorja in informacij o tehnični podpori uporabnikom. Enotni kontaktni center je na razpolago vsem fizičnim osebam, gospodarskim družbam in subjektom javne uprave. EKC bo uporabnikom posredoval informacije o upravnih zadevah, delu vlade in sprejetih politikah ter nudil vsebinsko pomoč pri uporabi storitev državne uprave in IT infrastrukture.

V okviru projekta vzpostavitve EKC-ja smo opredelili 4 faze, ki sprva vključujejo osnovni nabor vsebinskih in tehničnih storitev ter neposredne kontakte s klicnimi centri ostalih resorjev, ki že obstajajo, nato pa je predvidena organizacijska in vsebinska konsolidacija klicnih centrov državne uprave.

Z uvedbo skupnega EKC pričakujemo izboljšanje storitev za vse deležnike:

1. Za državljane

  • z enim brezplačnim klikom do storitev državne uprave,
  • informacije o storitvah državne uprave in pomoč pri njihovi uporabi na enem mestu.

2. Za ministrstva:

  • enotno spremljanje podpore uporabnikom IT infrastrukture in pomoč uporabnikom pri uporabi IT tehnologije,
  • dolgoročna razbremenitev ministrstev z odgovarjanjem na splošna in večinoma ponavljajoča se vprašanja državljanov,
  • sistematično urejena baza znanja, vprašanj in odgovorov ter statistike po dogovorjenih področjih,
  • pomemben komunikacijski kanal za komunikacijo ministrstev s svojimi uporabniki.

3. Za vlado

  • prijazna in učinkovita državna uprava,
  • boljša komunikacija med vlado in prebivalci.

V kolikor bo Ministrstvo za javno upravo lahko vzpostavilo vse potrebne pogoje, začetek delovanja EKC načrtujemo najkasneje do 30. 6. 2016.

Ministrstvo za javno upravo spodbuja čim širši nabor storitev v okviru delovnega področja EKC, zato prejeti predlog o vključitvi področja inšpekcijskih služb podpiramo, v praksi pa ga bomo uvrstili takoj, ko bo EKC operativen in bo nemoteno zagotavljal storitve, ki so bile prvotno načrtovane.

Priloge:

Komentarji