Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Dopolnitev pravilnika o ocenjevanju znanja v srednjih šolah

3840 OGLEDOV 14 KOMENTARJEV

Predlagam, da se v pravilniku za ocenjevanje znanja v srednjih šolah v 4. členu - 1. del pod četrto alinejo doda "z vsebinami in merili zagotavlja enakost pogojev za vse dijake" in se tako prvi del člena glasi: "Učitelj pri ocenjevanju znanja: - upošteva izobraževalni program, - uporablja različne oblike in načine ocenjevanja znanja, - spoštuje pravice dijakov, njihovo osebno integriteto in različnost, - z vsebinami in merili zagotavlja enakost pogojev za vse dijake." Navedeno dopolnitev predlagam zato, ker v celem pravilniku ni nikjer navedeno, da morajo imeti dijaki za ocenjevanje med sabo enaka merila in pogoje za doseganje določene ocene. Pravilnikov za druge šole nisem preverjal, zato je smiselno to spremembo uvesti tudi v pravilnik za osnovne šole, itd., če tovrstnega določila v le-teh še ni.

11 glasov

9 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR I Izak Bucik 1 predlog
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


24. 5. 2016

Odziv Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport

Pravilnik o ocenjevanju znanja v srednjih šolah (Ur. list RS, št. 60/10; v nadaljnjem besedilu: Pravilnik) je postopkovni pravni akt, ki na državni ravni ureja ocenjevanje znanja ter napredovanje in ponavljanje letnika za dijake in udeležence izobraževanja odraslih po javno veljavnih izobraževalnih programih srednjega splošnega izobraževanja, srednjega strokovnega in tehniškega izobraževanja ter nižjega in srednjega poklicnega izobraževanja. Zaradi upoštevanja specifike in zahtevnosti različnih izobraževalnih programov lahko šola v skladu z 11. členom Pravilnika sprejme Šolska pravila ocenjevanja znanja. Temeljni cilj šole in učitelja je, da vsi dijaki dosežejo zastavljene cilje, kajti učitelji, kot strokovni delavci, izvajajo izobraževalno delo v skladu z javno veljavnimi programi tako, da zagotavljajo objektivnost, kritičnost in pluralnost, zato menimo, da dodatna pravila oziroma navodila niso potrebna.

Priloge:

Komentarji