Predmet Denar v OŠ in SŠ
Predlagam, da se v osnovne in srednje šole uvede predmet Denar, teorije A,B,C... Pomembno je, da otroke usposobimo, da se naučijo misliti in delati z denarjem, da osvojijo teorijo, finančno pismenost. Da spoznajo, da misliti na denar ni samo za izbrane (npr. bankirje itd.), ampak da moramo znati delati z denarjem vsi. Pravzaprav smo DOLŽNI, da z denarjem znamo delati, drugače se nam bo vedno dogajalo to kar se, "Grčija in zadolževanje vnukov".
Denar in ravnanje z denarjem imajo v delovnem zvezku za drugi razred devetletke.
Sem proti, ker je že zdaj preveč predmetov v šoli. Zadnjič sem pred šolo ob 16.30 videl prvčka. To ni normalno. Otroci morajo imeti tudi prosti čas.
Popolnoma se strinjam, da so otroci preobremenjeni s snovjo, predmeti, ki niso bistveni za življenje. Ampak to je že druga tema, ki bi jo moralo šolstvo temeljito preučiti. In dokler se ljudje, starši, ne prebudijo in začnejo konkretno ukrepati za spremembe, bo pač tako.
Denar res NI VSE v življenju, vsekakor pa menim, da bi bilo poučevanje predmeta Denar bolj revolucionarno od vsake poulične revolucije... Povzročilo bi "tiho tkanje duha", kot je temu rekel Hegel. Vsekakor pa vsaj to, da naše otroke ne bi nihče mogel prepeljati žejne preko vode... kar pa že ni več tako majhna stvar.
Le kje najti toliko izobraženih in poštenih (nekaznovanih) predavateljev?
Vlada dobro ve zakaj ni tega pri pouku :) Ker potem bi še večje število ljudi videlo kako puhti denar v SLO javni upravi
Saj je prostor za to pri gospodinjstvu ampak teme nihče ne uči.
V tujini našemu gospodinjstvu rečejo"home economics".
Predvsem se mora v šolski sistem uvesti natančna razlaga o načinu ustvarjanja denarja in o posledicah na družbo, kadar bančni sistem ne deluje transparentno, temveč za sebične interese.
Vzgoja otrok je naloga strašev. O ekonomskih evidencah se mladine poučuje že v ekonomski srednji šoli, naprej je možen študij z različnimi predznanji. Površno znanje škoduje.
Zaradi tega ni potrebno uvajati predmeta.
To bi lahko bila tema že obstoječega predmeta, drugače je preveč časa namenjenega tej temi.
Točno; izobraževalni program in učni načrt je že tako prenatrpan
in učenci, dijaki, študenti preobremenjeni z nebistvenim
Stremeti bi bilo treba k učenju in treningu temeljnih vitalnih mehanik potrebnih za življenje
Vse ostale indoktrinacije bi kasneje opravljali tisti ki bi plačevali zaposlenega,
(ki naj bi do takrat že znal misliti s svojo glavo :)
Vsaj polovica učnega načrta bi morala biti o temi "Denar, ki ga deli država ne pride iz zraka ampak od davkoplačevalcev".