Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Predmet Denar v OŠ in SŠ

2901 OGLEDOV 11 KOMENTARJEV

Predlagam, da se v osnovne in srednje šole uvede predmet Denar, teorije A,B,C... Pomembno je, da otroke usposobimo, da se naučijo misliti in delati z denarjem, da osvojijo teorijo, finančno pismenost. Da spoznajo, da misliti na denar ni samo za izbrane (npr. bankirje itd.), ampak da moramo znati delati z denarjem vsi. Pravzaprav smo DOLŽNI, da z denarjem znamo delati, drugače se nam bo vedno dogajalo to kar se, "Grčija in zadolževanje vnukov".

21 glasov

7 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR P potomci Slovenije 25 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


8. 3. 2016

Odziv Zavoda RS za šolstvo

Obstoječi predmetniki za osnovnošolski in srednješolski program predstavljajo strokovno argumentirano in premišljeno odločitev ter konsenz številnih priznanih strokovnjakov za posamezna predmetna področja ter sistem vzgoje in izobraževanja v splošnem. Predpisani predmetniki se v praksi osnovnih šol udejanjajo pri predmetih, ki so umeščeni v obvezni (obvezni in izbirni predmeti) in razširjeni program (neobvezni izbirni predmeti), v gimnaziji pa poleg tega tudi pri kroskurikularnih vsebinah in v programih obveznih izbirnih vsebin (OIV). Tako eni kot drugi imajo za ta namen predpisane, na Strokovnem svetu RS sprejete, učne načrte. Z doseganjem ciljev in standardov, zapisanih v učnih načrtih, naj bi se učenci in dijaki usposobili za življenje in delo ter v ta namen pridobili vsa potrebna znanja in kompetence za nadaljnje izobraževanje ter življenje in delo v ožji in širši družbeni skupnosti. Pri vsem tem je velik poudarek na obvladovanju vseh vrst pismenosti, tudi finančne.

Strinjamo se z vami, da je treba učencem in dijakom omogočiti razvoj tovrstnih znanj in kompetenc, da se bodo v današnji družbi "znašli" in bili zmožni sprejemati pravilne odločitve, vendar za to ne potrebujejo dodatnega predmeta, temveč pouk, ki bo ob številnih (predmetnih) vsebinskih ciljih pozoren tudi na razvoj funkcionalnih znanj, ki sovpadajo s potrebami družbe in časa. Za razvoj vseh vrst pismenosti so učitelji deležni številnih strokovnih spopolnjevanj s strani različnih institucij, tudi Zavoda RS za šolstvo. Dodatno pa učenci in dijaki, v okviru razširjenega programa osnovne in srednje šole, lahko izberejo predmete, ki zadevajo finančno pismenost oz. predlagane vsebine, npr., Logika, Matematične delavnice, Ekonomija, Podjetništvo, kjer usvajajo ta znanja in veščine, jih poglabljajo in nadgrajujejo.

Iz navedenih razlogov menimo, da v programu osnovne in srednje šole ni potreb po uvedbi dodatnega predmeta Denar, teorije A,B,C, zato pobude ne podpiramo.

Priloge:

Komentarji