Obvezna registracija koles s pomožnim motorjem
Pozdravljeni!
Predlagam da se spremeni zakonodaja glede koles s pomožnim motorjem.
Predlagam da se vsa kolesa s pomožnim motorjem katera nimajo pedal (25 kubični skuterji) prekatergorizirajo v kolesa z motorjem. Saj dejansko to tudi so, saj nimajo pedal za primarni pogon. In se za njih uvede obvezna registracija, redni tehnični pregledi, izpit in čelado (ker v praksi vsi 25ccm skuterji imajo odstranjene omejevalce in dosežejo hitrosti do 70kmh).
Predlagam da se vsa kolesa katera imajo pedale in za dodaten pogon koristijo elektor motor dobijo registrsko tablico. Registrska tablica bi pripomogla k zmanjšanju tatvin koles.
g. pobudnik,
25 kubični skuterji ne obstajajo, temveč le 49 ccm.
Ne razumem zakaj bi zaradi nekaj deviantnih osebkov plačevali pošteni državljani. Registracija mopeda/skuterja je že tako relativno majhna in to ne odvrne teh osebkov od deblokiranja. Moped je hitrostno omejen po zakonu na 45km/h, slednji so še vedno v prekršku, saj presegajo to hitrost, torej je predlog popolnoma nesmiseln. Gre za področje policijskega dela.
Zakon je lepo napisan, če kolo s pomožnim kolesom ne preseže hitrost po ravnem 25km/h, se šteje za kolo, kar je pravilno. Osebe, ki se ne držijo hitrostne omejitve, sami prevzemajo krivdo, tako za materialno, kot nematerialno škodo.
Registracija vseh koles, kot ukrep proti tatvinam je utopija, saj živimo v Sloveniji, slednji bi bil prevelik finančni zalogaj in vprašanje smiselnosti na dolgi rok (analiza - statistično zmanjšanje tatvin).
pogojno za vendar samo za tiste ki imajo odstranjen omejevalnik hitrosti in ki kršijo cestne predpise.
Exactly. Splošna omejitev bi bila v škodo tistih, ki se držijo tovarniške omejitve..
Torej obvezna registracija samo za tiste, ki so odstranili blokado, oziroma za tiste, ki kršijo CPP'
Nekako se mi zdi tole smešno. Nekdo bi prišel in rekel, da bi rad registriral skuter, ker krši CPP?
Nesmisel.