Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Ocenjevanje vedenja v šoli

2733 OGLEDOV 8 KOMENTARJEV

Glede na to, da je osnova za uspešno delo v skupini disciplina, predlagam, da se nazaj uvede številčno ocenjevanje vedenja v šoli. Ljudje smo naravnani tako, da se odzivamo le na nagrado ali kazen, v nasprotenam primeru smo do tega ravnodušni.

30 glasov

7 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR M Marta Zupančič 1 predlog
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


2. 11. 2015

Odziv Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport

Vsaka šola ima svoj vzgojni načrt, v katerem so opredeljene vzgojne dejavnosti šole. Vzgojno delovanje šole je v Zakonu o osnovni šoli opredeljeno kot strokovno delo, ki se izvaja v skladu s pravili stroke, skladno z zakonom ter na njegovi podlagi izdanimi predpisi in akti šole. Na podlagi vzgojnega načrta šola v Pravilih šolskega reda opredeli dolžnosti in pravice učencev, pravila obnašanja in ravnanja, določi vzgojne ukrepe za posamezne kršitve pravil in druga s tem povezana vprašanja.

Predpisi s področja osnovnošolskega izobraževanja ocenjevanja vedenja ne predvidevajo, zato zanj s tega vidika ni pravne podlage. Ocenjevanje znanja je namreč definirano kot ugotavljanje in vrednotenje, v kolikšni meri učenec dosega v učnem načrtu določene cilje oziroma standarde znanja. Možno pa je, da bi bila ta vsebina umeščena v okvir vzgojnega delovanja šole, kar pa mora imeti podlago v internih aktih šole (vzgojni načrt, pravila šolskega reda). Pri pripravi teh dokumentov sodelujejo tudi strokovni delavci šole ter učenci in starši, sprejme pa jih svet šole na predlog ravnatelja.

Priloge:

Komentarji