Časopisi in revije
Živijo,
kako bi zvišali aktualno bralno kulturo v Sloveniji, ampak vseeno je ne bomo zvišali s tem, če bodo časopisi in revije ljudem skorajda nedostopni in to zaradi denarja...morda bi dnevne časopise prodajali naslednji dan po občutno nižji ceni in revije prav tako...do razprodaje.
Lep pozdrav!
Katja
Pozdravljeni
Smiselno se mi zdi, da se lastnik medija (časopis, revija itn) sam odloči kolikšna bo cena za to kar ponuja. Cene papirja, delo novinarjev, tisk, oblikovanje itn... vse se spreminja inu prilagaja trgu. Žal ali ne je odvisno.
Temu imamo zato tudi nekatere brezplačnike, ki jih ljudje menda veliko berejo. Ali je njihova kvaliteta zadovoljiva...
Da pa bi zrnje ločili od plevela mislim, da je smiselno predvsem to, da bi se dvignila kakovost novinarskega in uredniškega dela, s tem tudi kakovost vsebin različnih medijev.
Kako to dosežti ni samo enostransko, torej le s strani medija, temveč tudi bralcev oz. odjemalcev vsebin. Več kot bomo v kvalitetne vsebine vlagali, več jih bomo imeli. Vsestransko.
Kvaliteta pred kvantiteto se še vedno zdi tisto, česar si bolj želimo, čeprav po brezplačnikih slovenci očitno radi posegamo.
Moje mnenje je, da če ima religija nalogo, da posvetno dviguje v duhovno, je v prenesenem pomenu to tudi del naloge medijev. Pomeni, da dokler nekatere izmed njihovih vlog opravljajo kot je v potrebi naroda, je vseeno ali so brezplačni ali ne. Plačevani mediji bodo dosegali tiste, ki si jih lahko privoščijo, neplačevani pač tiste, ki si jih ne morejo ipd. A poglavitne naloge medijev zato niso prav nič spremenjene!
Mislim, da se v poplavi privatizacije tega nekateri mediji premalo zavedajo.
lp
Za bralno kulturo so včasih skrbele knjižnice, danes pa je to delno prevzel internet. Ta predlog bi mogoče raje podala kakšni časopisni hiši.