Nove označbe za boj proti "shrinkflaciji" in prepoved "prevelikih" pakiranj
T.i. "shrinkflacija" je postopno nižanje količine izdelkov, kjer kupec za isto ceno dobi manj izdelka. Teh primerov je veliko, pakiranja ki so bila včasih 1kg, so zdaj 900g, 500g gre na 450 ali celo 400g, nekatere čokolade so s 100 šle na 90g, itd., seveda v praktično istem pakiranju, da kupec tega (brez natančnega pregleda) ne opazi.
Predlagam da mora proizvajalec ob vsakem manjšanju količine v podobni embalaži na sprednjo stran v velikosti vsaj 10% potiskane površine natisniti napis "Pakiranje z manjšo količino" z napisano novo gramažo zraven. Podobno že počnejo ob večanju količine (razna XXL pakiranja), tako da tehničnih ovir za to ni.
Za še boljšo preglednost predlagam da se omeji "prazni prostor" v pakiranjih na največ 10% celotnega volumna ob pakiranju (torej naprimer v škatli makaronov, je lahko največ 10% praznega prostora, enako v škatli kosmičev, itd), z izjemo izdelkov kjer je volumen pomemben iz raznih utemeljenih razlogov (recimo zrak pri čipsu, da se ne polomi, prazen prostor znotraj votlih izdelkov, itd, oz. da se pakiranja z več praznega prostora vidno označi ("Škatla vsebuje samo 40% vsebine").