Širitev AC obroča okrog Ljubljane - nepotrebo, zelo drago in dolgoročno nezaostno
Rešitev za prometni kolaps okrog Ljubljane je po mojem izgradnja AC Divača - Jelšane (by pass). S tem odsekom se bi ves tovorni promet ZAHOD-VZHOD preusmeril preko Hrvaške in ne mimo Ljubljane!
Oboje.
Vlada si želi še več prometa okrog Ljubljane, zato bo znižala cestnine:
e-uprava.gov.si/si/drzava-in-druzba/e-demokracija/predlogi-predpisov/predlog-predpisa.html
Za dren so krivi pa vozniki, ker se vozijo. Še parkrat spustijo cestnino, pa bo kolona namesto do Vrhnike, kar do Umaga.
Dober predlog.
V premislek: Kozina- Starod (verjetno lažja izvedba ceste) v dogovoru s sosedi da naredijo tunele skozi Pasjak in Šapjane.
Potrebno bo izkoristiti 2. tir in tranzit promet poslati na železnico.
Delamo 2.tir, ne kopujemo pa vlakovnih kompozicij za povečan prevoz tovora, se pravi služili bodo tujci.
S tem bi šla tudi cestnina na Hrvaško, mimo Ljubljane, a bi DARS to preživel, saj se že sedaj zadolžuje.
Potrebno je vedeti da DARS sedi na denarju tam cca, 1.milijarda €, niso slab finačnik.
Bolj smiselna je podražitev cestnine za tovornjake na raven sosednje Avstrije, strogo preganjanje kršitev predpisov, prepoved vožnje za tovorna vozila po vzporednih regionalnih in drugih cestah. Ne smemo zasfaltirati in zbetonirati cele države, premajhna je. Moramo ukrepati za čistejši zrak in manj tranzita, ne več.