določanje splošnega učnega uspeha v srednji šoli
Predlog, da bi se upoštevalo povprečje vseh ocen. Tako bi bilo bolj pošteno in enako za vse dijake.
Predlagana sprememba:
19. člen
(splošni uspeh)
(1) Oddelčni učiteljski zbor, v izobraževanju odraslih pa strokovni aktiv, potrdi na predlog razrednika splošni uspeh dijaku po tem, ko ta uspešno opravi vse obveznosti, določene z učnim načrtom oziroma katalogom znanj.
(2) Splošni uspeh se določi kot: odličen, prav dober, dober in zadosten.
(3) Dijak doseže:
– odličen splošni uspeh, če je aritmetična sredina ocen predmetov na intervalu [4˙50, 5˙00]
– prav dober učni uspeh, če je aritmetična sredina ocen predmetov na intervalu [3˙50, 4˙50)
– dober učni uspeh, če je aritmetična sredina ocen predmetov na intervalu [2˙50, 3˙50)
– zadosten učni uspeh, če je aritmetična sredina ocen predmetov na intervalu [2˙00, 2˙50)