Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Slovenija potrebuje avto moto poligon

23239 OGLEDOV 58 KOMENTARJEV

Pobuda za realizacijo državnega prostorskega načrta iz leta 2008 za izgradnjo večnamenskega objekta Gaj - Cerklje ob Krki (kot je bilo objavljeno v Ur. l. RS, št. 73/2008).

 

Športniki za preizkušanje svojih sposobnosti in tekmovanja potrebujejo primerne objekte različnih vrst. Za to v Sloveniji v zadnjih letih tudi vse bolj uspešno skrbimo, črna točka pa medtem ostaja avto moto šport, ki pri nas še vedno nima ustreznega domovanja.

 

Slovenski športniki avtomobilisti in motociklisti so tako prikrajšani za dostojne pogoje.

 

Poligon Gaj - Cerklje ob Krki je bil v zadnjih letih prizorišče različnih dogodkov in aktivnosti, ki so bili zelo koristni za lokalno in širšo skupnost. Poligon gosti vojaške, gasilske in reševalne vaje, na njem pa so se izvajali tudi treningi vožnje ter treningi drugih vrst športa (npr. kolesarskega kronometra). Slovenija tak objekt potrebuje tudi z vidika zasledovanja tehničnega razvoja, saj je to eden izmed predpogojev za izvedbo testiranj novih produktov podjetij avto moto industrije.

 

Poligon Gaj prinaša tudi dobrobit za lokalno skupnost, saj so ob takšnem poligonu potrebe po mehaničnih delavnicah, trgovinah, storitvenih dejavnostih, gostinstvu in nastanitvenih kapacitetah, saj se na njem povečini odvijajo večdnevne prireditve, tako pa gostje ostajajo dlje.

 

Poligon Gaj bo lahko v bodoče učinkovito prispeval k zmanjšanju števila prometnih nesreč v Sloveniji, saj bo omogočal treninge varne vožnje, usposabljanje poklicnih voznikov in voznikov vozil s prednostjo, kakor tudi športne aktivnosti avtomobilizma in motociklizma v varnem okolju za športnike in druge zainteresirane.

 

Predlagamo:

 

V Sloveniji primanjkuje objektov za take dejavnosti, zato predlagamo, da Vlada RS pospeši postopke za izgradnjo tovrstnih objektov.

 

Prioritetno naj pristopi k realizaciji omenjenega državnega prostorskega načrta, ki ureja izgradnjo območja Gaj in je namenjen večnamenskim vsebinam, sledi že sprejetim ukrepom za zmanjšanje primerov nastanka prometnih nesreč (Ur. l. RS, št. 58/2006) ter izvajanja programa vadbe varne vožnje kot ukrep prometne vzgoje po resoluciji o nacionalnem programu varnosti cestnega prometa (Ur. l. RS, št. 2/2007) ter 140. členu Zakona o varnostni cestnega prometa (Ur. list RS, št. 56/08-UPB5).

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je bila na povabilo Ministrstev za promet in Obrambo vključena v strokovno skupino (30.08.2010) za realizacijo državnega prostorskega načrta za območje Gaj, ki je temeljila na navedeni osnovi. Po pogodbi o začasni uporabi in pooblastilu je pridobila dokončno in pravnomočno gradbeno dovoljenje za izvedbo, ki glasi na MORS.

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je tudi usposobila zemljišče, ki je v državni lasti, in je po DPN predvideno za to dejavnost, ter za izgradnjo pridobila gradbeno dovoljenje in s tem postavila idealne pogoje za nadaljnji razvoj.

 

Smotrno bi bilo, da se vlada in pristojna ministrtva dokončno odločijo za dobrobit slovenskega gospodarstva, slovenskega avto-moto športa in sledijo državnemu prostorskemu načrtu ter sprejeti projektni nalogi, naposled pa le-to pričnejo tudi uresničevati.

 

PREDLAGAMO, da Vlada RS podeli stavbno pravico najugodnejšemu ponudniku, kot je ugotovila in predlagala medresorska delovna skupina, ki je bila ustanovljena 31. avgusta 2017 in je vlada 25. oktobra 2018 (dokument 02402-17/2017/14) potrdila njeno poročilo. Primer dobre prakse je pogodba med Vlado RS in Nogometno zvezo Slovenije o podelitvi stavbne pravice za Nacionalni nogometni center Brdo.

 

Vsa pisma podpore so shranjena pri Zvezi za avto šport Slovenije - AŠ 2005. V njih so med drugimi podporo izrazili:

- Predsednik FIA, Jean Todt,

- Olimpijski komite Slovenije,

- DARS,

- Javna agencija RS za varnost prometa (2015),

- Avto moto touring klub Ljubljana,

- AMD Slovenija avto in

- ostala avto-moto društva ter mnogi posamezniki.

 

PRIPETO veljavno gradbeno dovoljenje.

1209 glasov

5 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 16 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR ZaAvtoMotoPoligonGaj 1 predlog
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Priloge:



Odgovor


20. 1. 2020

Odziv Ministrstva za obrambo

Območje Gaj predstavlja del aktivnega vojaškega oziroma mešanega letališča, ki je prostorsko urejeno z Državnim prostorskim načrtom za letališče Cerklje ob Krki (v nadaljevanju DPN). V skladu z 11. členom DPN je območje Gaj prostorsko opredeljeno kot območje za razmestitev letal v primeru večje obremenjenosti letališča in da se znotraj območja uredi poligon varne vožnje in testiranje vozil z možnostjo civilne souporabe. Območje Gaj je, tako kot celotno območje letališča Cerklje ob Krki, prostorsko načrtovano z DPN kot območje izključne rabe za potrebe obrambe, z možnostjo civilne souporabe, kot jo določa DPN v navedenem 11. členu.

Ideja o izgradnji poligona varne vožnje z namenom civilne souporabe je bila inicirana od Ministrstva za promet, danes Ministrstvo za infrastrukturo, v letu 2006, to je v času sprejemanja DPN. Ministrstvo za promet in Ministrstvo za obrambo sta nato dne 30. 8. 2010 sklenila Sporazum o oblikovanju dvonamenskih vsebin območja Gaj na letališču Cerklje ob Krki ter o sodelovanju in nalogah pri pripravi projekta in druge dokumentacije za njegovo ureditev, ki je prenehal veljati konec leta 2015. S prenehanjem veljavnosti navedenega sporazuma je Ministrstvo za infrastrukturo odstopilo od nadaljnjega sodelovanja pri projektu izgradnje poligona.

Ministrstvo za obrambo je v skladu z obveznostmi iz navedenega sporazuma, oddalo v uporabo območje Gaj AŠ 2005 za pet let. Pogodba je potekla 18. 8. 2019. Uporabnik, AŠ 2005 se ni odzval na primopredajo in tudi ni odstranil svojih premičnih in nepremičnih stvari, je pa predlagal mirno poravnavo spora s tem, ko je na Državno odvetništvo dne 20. 12. 2019 vložil Predlog za mirno rešitev spora v smislu izpolnitve preostanka Pogodbe oz. plačila odškodnine v višini 1.935.000,00 EUR.

Ministrstvo za obrambo, ki je upravljavec letališča Cerklje ob Krki v okviru svojih pristojnosti in nalog zagotavljanja obrambe in varnosti Slovenije, skrbi za nenehen razvoj letališča Cerklje ob Krki, ki se z obnovo in gradnjo infrastrukture v skladu s potrebami Slovenske vojske in Severnoatlantskega zavezništva, razvija v pomembno vojaško letališče v regiji in le vojaške potrebe narekujejo načrtovanje razvoja letališča.

Iz predloga izhaja, da športniki za preizkušanje svojih sposobnosti in za tekmovanja potrebujejo primerne objekte in da so slovenski športniki avtomobilisti in motociklisti prikrajšani, saj jim niso zagotovljeni potrebni dostojni pogoji. Poleg tega tudi ni omogočeno zasledovanje tehničnega razvoja s testiranjem novih produktov avtomoto industrije. Poligon predviden na območju Gaj z DPN naj bi prispeval tudi k zmanjšanju števila prometnih nesreč. Uporabljal pa bi se tudi za vojaške, gasilske in reševalne vaje ter treninge drugih vrst športa, kot npr. kolesarskega kronometra.

Glede na predhodno navedeno in upoštevajoč dejstvo, da je razvoj letališča kot celote pomemben za obrambne in varnostne potrebe Slovenije in da tudi območje Gaj služi prvenstveno obrambnemu namenu in šele nato (poligon varne vožnje ko bo zgrajen) možnosti civilne souporabe ocenjujemo, da predlog za zagotovitev izgradnje objektov za avtomobilski in motoristični ter druge športe, ni primeren za nadaljnjo obravnavo. Območje Gaj, ki je prvenstveno namenjeno za potrebe razmestitve letal v primeru večje obremenjenosti letališča, se bo razvijalo v skladu z načrtovanim razvojem Letališča Cerklje ob Krki in v skladu s potrebami Slovenske vojske ter z upoštevanjem zavez Republike Slovenije do Zavezništva. Predvsem pa je potrebno najprej odstraniti premične in nepremične stvari prejšnjega uporabnika in z njim ali v pravdnem postopku rešiti zahtevo za plačilo odškodnine, naslovljene na Ministrstvo za obrambo.

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 20. 11. 2019 | 08:46:42

Slovenija potrebuje avto moto poligon

Pobuda za realizacijo državnega prostorskega načrta iz leta 2008 za izgradnjo

večnamenskega objekta Gaj - Cerklje ob Krki (kot je bilo objavljeno v Ur. l. RS, št.

73/2008).

Športniki za preizkušanje svojih sposobnosti in tekmovanja potrebujejo primerne objekte različnih vrst. Za to v Sloveniji v zadnjih letih tudi vse bolj uspešno skrbimo, črna točka pa medtem ostaja avto moto šport, ki pri nas še vedno nima ustreznega domovanja.

Slovenski športniki avtomobilisti in motociklisti so tako prikrajšani za dostojne pogoje.

Poligon Gaj - Cerklje ob Krki je bil v zadnjih letih prizorišče različnih dogodkov in aktivnosti, ki so bili zelo koristni za lokalno in širšo skupnost. Poligon gosti vojaške, gasilske in reševalne vaje, na njem pa so se izvajali tudi treningi vožnje ter treningi drugih vrst športa (npr. kolesarskega kronometra). Slovenija tak objekt potrebuje tudi z vidika zasledovanja tehničnega razvoja, saj je to eden izmed predpogojev za izvedbo testiranj novih produktov podjetij avto moto industrije.

Poligon Gaj prinaša tudi dobrobit za lokalno skupnost, saj so ob takšnem poligonu potrebe po mehaničnih delavnicah, trgovinah, storitvenih dejavnostih, gostinstvu in nastanitvenih kapacitetah, saj se na njem povečini odvijajo večdnevne prireditve, tako pa gostje ostajajo dlje.

Poligon Gaj bo lahko v bodoče učinkovito prispeval k zmanjšanju števila prometnih nesreč v Sloveniji, saj bo omogočal treninge varne vožnje, usposabljanje poklicnih voznikov in voznikov vozil s prednostjo, kakor tudi športne aktivnosti avtomobilizma in motociklizma v varnem okolju za športnike in druge zainteresirane.

Predlagamo:

V Sloveniji primanjkuje objektov za take dejavnosti, zato predlagamo, da Vlada RS pospeši postopke za izgradnjo tovrstnih objektov.

Prioritetno naj pristopi k realizaciji omenjenega državnega prostorskega načrta, ki ureja izgradnjo območja Gaj in je namenjen večnamenskim vsebinam, sledi že sprejetim ukrepom za zmanjšanje primerov nastanka prometnih nesreč (Ur. l. RS, št. 58/2006) ter izvajanja programa vadbe varne vožnje kot ukrep prometne vzgoje po resoluciji o nacionalnem programu varnosti cestnega prometa (Ur. l. RS, št. 2/2007) ter 140. členu Zakona o varnostni cestnega prometa (Ur. list RS, št. 56/08-UPB5).

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je bila na povabilo Ministrstev za promet in Obrambo vključena v strokovno skupino (30.08.2010) za realizacijo državnega prostorskega načrta za območje Gaj, ki je temeljila na navedeni osnovi. Po pogodbi o začasni uporabi in pooblastilu je pridobila dokončno in pravnomočno gradbeno dovoljenje za izvedbo, ki glasi na MORS.

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je tudi usposobila zemljišče, ki je v državni lasti, in je po DPN predvideno za to dejavnost, ter za izgradnjo pridobila gradbeno dovoljenje in s tem postavila idealne pogoje za nadaljnji razvoj.

Smotrno bi bilo, da se vlada in pristojna ministrtva dokončno odločijo za dobrobit slovenskega gospodarstva, slovenskega avto-moto športa in sledijo državnemu prostorskemu načrtu ter sprejeti projektni nalogi, naposled pa le-to pričnejo tudi uresničevati.

PREDLAGAMO, da Vlada RS podeli stavbno pravico najugodnejšemu ponudniku, kot je ugotovila in predlagala medresorska delovna skupina, ki je bila ustanovljena 31. avgusta 2017 in je vlada 25. oktobra 2018 (dokument 02402-17/2017/14) potrdila njeno poročilo. Primer dobre prakse je pogodba med Vlado RS in Nogometno zvezo Slovenije o podelitvi stavbne pravice za Nacionalni

nogometni center Brdo.

Vsa pisma podpore so shranjena pri Zvezi za avto šport Slovenije - AŠ 2005. V njih so med drugimi podporo izrazili:

- Predsednik FIA, Jean Todt,

- Olimpijski komite Slovenije,

- DARS,

- Javna agencija RS za varnost prometa (2015),

- Avto moto touring klub Ljubljana,

- AMD Slovenija avto in

- ostala avto-moto društva ter mnogi posamezniki.

Koristne povezave:

- 3207. Uredba o državnem prostorskem načrtu za Letališče Cerklje ob Krki, stran 10336:

www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2008-01-3207/uredba-o-drzavnem-prostorskem-nacrtu-za-letalisce-cerklje-ob-krki

- 2426. Resolucija o prometni politiki Republike Slovenije (RePPRS) (Intermodalnost: čas za sinergijo), stran 6249.: www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2006-01-2426/resolucija-o-prometni-politiki-republike-slovenije-repprs-intermodalnost-cas-za-sinergijo

- 68. Resolucija o nacionalnem programu varnosti cestnega prometa za obdobje

2007–2011 (skupaj za večjo varnost) (ReNPVCP), stran 158.: www.uradni-

list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2007-01-0068/resolucija-o-nacionalnem-programu-varnosti-cestnega-prometa-za-obdobje-2007-2011-skupaj-za-vecjo-varnost-renpvcp

- 2345. Zakon o varnosti cestnega prometa (uradno prečiščeno besedilo) (ZVCP-1-

UPB5), stran 6021.: www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2008-01-2345

Verzija predloga z dne, 20. 11. 2019 | 08:47:33

Slovenija potrebuje avto moto poligon

Pobuda za realizacijo državnega prostorskega načrta iz leta 2008 za izgradnjo večnamenskega objekta Gaj - Cerklje ob Krki (kot je bilo objavljeno v Ur. l. RS, št. 73/2008).

 

Športniki za preizkušanje svojih sposobnosti in tekmovanja potrebujejo primerne objekte različnih vrst. Za to v Sloveniji v zadnjih letih tudi vse bolj uspešno skrbimo, črna točka pa medtem ostaja avto moto šport, ki pri nas še vedno nima ustreznega domovanja.

 

Slovenski športniki avtomobilisti in motociklisti so tako prikrajšani za dostojne pogoje.

 

Poligon Gaj - Cerklje ob Krki je bil v zadnjih letih prizorišče različnih dogodkov in aktivnosti, ki so bili zelo koristni za lokalno in širšo skupnost. Poligon gosti vojaške, gasilske in reševalne vaje, na njem pa so se izvajali tudi treningi vožnje ter treningi drugih vrst športa (npr. kolesarskega kronometra). Slovenija tak objekt potrebuje tudi z vidika zasledovanja tehničnega razvoja, saj je to eden izmed predpogojev za izvedbo testiranj novih produktov podjetij avto moto industrije.

 

Poligon Gaj prinaša tudi dobrobit za lokalno skupnost, saj so ob takšnem poligonu potrebe po mehaničnih delavnicah, trgovinah, storitvenih dejavnostih, gostinstvu in nastanitvenih kapacitetah, saj se na njem povečini odvijajo večdnevne prireditve, tako pa gostje ostajajo dlje.

 

Poligon Gaj bo lahko v bodoče učinkovito prispeval k zmanjšanju števila prometnih nesreč v Sloveniji, saj bo omogočal treninge varne vožnje, usposabljanje poklicnih voznikov in voznikov vozil s prednostjo, kakor tudi športne aktivnosti avtomobilizma in motociklizma v varnem okolju za športnike in druge zainteresirane.

 

Predlagamo:

 

V Sloveniji primanjkuje objektov za take dejavnosti, zato predlagamo, da Vlada RS pospeši postopke za izgradnjo tovrstnih objektov.

 

Prioritetno naj pristopi k realizaciji omenjenega državnega prostorskega načrta, ki ureja izgradnjo območja Gaj in je namenjen večnamenskim vsebinam, sledi že sprejetim ukrepom za zmanjšanje primerov nastanka prometnih nesreč (Ur. l. RS, št. 58/2006) ter izvajanja programa vadbe varne vožnje kot ukrep prometne vzgoje po resoluciji o nacionalnem programu varnosti cestnega prometa (Ur. l. RS, št. 2/2007) ter 140. členu Zakona o varnostni cestnega prometa (Ur. list RS, št. 56/08-UPB5).

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je bila na povabilo Ministrstev za promet in Obrambo vključena v strokovno skupino (30.08.2010) za realizacijo državnega prostorskega načrta za območje Gaj, ki je temeljila na navedeni osnovi. Po pogodbi o začasni uporabi in pooblastilu je pridobila dokončno in pravnomočno gradbeno dovoljenje za izvedbo, ki glasi na MORS.

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je tudi usposobila zemljišče, ki je v državni lasti, in je po DPN predvideno za to dejavnost, ter za izgradnjo pridobila gradbeno dovoljenje in s tem postavila idealne pogoje za nadaljnji razvoj.

 

Smotrno bi bilo, da se vlada in pristojna ministrtva dokončno odločijo za dobrobit slovenskega gospodarstva, slovenskega avto-moto športa in sledijo državnemu prostorskemu načrtu ter sprejeti projektni nalogi, naposled pa le-to pričnejo tudi uresničevati.

 

PREDLAGAMO, da Vlada RS podeli stavbno pravico najugodnejšemu ponudniku, kot je ugotovila in predlagala medresorska delovna skupina, ki je bila ustanovljena 31. avgusta 2017 in je vlada 25. oktobra 2018 (dokument 02402-17/2017/14) potrdila njeno poročilo. Primer dobre prakse je pogodba med Vlado RS in Nogometno zvezo Slovenije o podelitvi stavbne pravice za Nacionalni nogometni center Brdo.

 

Vsa pisma podpore so shranjena pri Zvezi za avto šport Slovenije - AŠ 2005. V njih so med drugimi podporo izrazili:

- Predsednik FIA, Jean Todt,

- Olimpijski komite Slovenije,

- DARS,

- Javna agencija RS za varnost prometa (2015),

- Avto moto touring klub Ljubljana,

- AMD Slovenija avto in

- ostala avto-moto društva ter mnogi posamezniki.

Verzija predloga z dne, 20. 11. 2019 | 08:47:56

Slovenija potrebuje avto moto poligon

Pobuda za realizacijo državnega prostorskega načrta iz leta 2008 za izgradnjo večnamenskega objekta Gaj - Cerklje ob Krki (kot je bilo objavljeno v Ur. l. RS, št. 73/2008).

 

Športniki za preizkušanje svojih sposobnosti in tekmovanja potrebujejo primerne objekte različnih vrst. Za to v Sloveniji v zadnjih letih tudi vse bolj uspešno skrbimo, črna točka pa medtem ostaja avto moto šport, ki pri nas še vedno nima ustreznega domovanja.

 

Slovenski športniki avtomobilisti in motociklisti so tako prikrajšani za dostojne pogoje.

 

Poligon Gaj - Cerklje ob Krki je bil v zadnjih letih prizorišče različnih dogodkov in aktivnosti, ki so bili zelo koristni za lokalno in širšo skupnost. Poligon gosti vojaške, gasilske in reševalne vaje, na njem pa so se izvajali tudi treningi vožnje ter treningi drugih vrst športa (npr. kolesarskega kronometra). Slovenija tak objekt potrebuje tudi z vidika zasledovanja tehničnega razvoja, saj je to eden izmed predpogojev za izvedbo testiranj novih produktov podjetij avto moto industrije.

 

Poligon Gaj prinaša tudi dobrobit za lokalno skupnost, saj so ob takšnem poligonu potrebe po mehaničnih delavnicah, trgovinah, storitvenih dejavnostih, gostinstvu in nastanitvenih kapacitetah, saj se na njem povečini odvijajo večdnevne prireditve, tako pa gostje ostajajo dlje.

 

Poligon Gaj bo lahko v bodoče učinkovito prispeval k zmanjšanju števila prometnih nesreč v Sloveniji, saj bo omogočal treninge varne vožnje, usposabljanje poklicnih voznikov in voznikov vozil s prednostjo, kakor tudi športne aktivnosti avtomobilizma in motociklizma v varnem okolju za športnike in druge zainteresirane.

 

Predlagamo:

 

V Sloveniji primanjkuje objektov za take dejavnosti, zato predlagamo, da Vlada RS pospeši postopke za izgradnjo tovrstnih objektov.

 

Prioritetno naj pristopi k realizaciji omenjenega državnega prostorskega načrta, ki ureja izgradnjo območja Gaj in je namenjen večnamenskim vsebinam, sledi že sprejetim ukrepom za zmanjšanje primerov nastanka prometnih nesreč (Ur. l. RS, št. 58/2006) ter izvajanja programa vadbe varne vožnje kot ukrep prometne vzgoje po resoluciji o nacionalnem programu varnosti cestnega prometa (Ur. l. RS, št. 2/2007) ter 140. členu Zakona o varnostni cestnega prometa (Ur. list RS, št. 56/08-UPB5).

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je bila na povabilo Ministrstev za promet in Obrambo vključena v strokovno skupino (30.08.2010) za realizacijo državnega prostorskega načrta za območje Gaj, ki je temeljila na navedeni osnovi. Po pogodbi o začasni uporabi in pooblastilu je pridobila dokončno in pravnomočno gradbeno dovoljenje za izvedbo, ki glasi na MORS.

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je tudi usposobila zemljišče, ki je v državni lasti, in je po DPN predvideno za to dejavnost, ter za izgradnjo pridobila gradbeno dovoljenje in s tem postavila idealne pogoje za nadaljnji razvoj.

 

Smotrno bi bilo, da se vlada in pristojna ministrtva dokončno odločijo za dobrobit slovenskega gospodarstva, slovenskega avto-moto športa in sledijo državnemu prostorskemu načrtu ter sprejeti projektni nalogi, naposled pa le-to pričnejo tudi uresničevati.

 

PREDLAGAMO, da Vlada RS podeli stavbno pravico najugodnejšemu ponudniku, kot je ugotovila in predlagala medresorska delovna skupina, ki je bila ustanovljena 31. avgusta 2017 in je vlada 25. oktobra 2018 (dokument 02402-17/2017/14) potrdila njeno poročilo. Primer dobre prakse je pogodba med Vlado RS in Nogometno zvezo Slovenije o podelitvi stavbne pravice za Nacionalni nogometni center Brdo.

 

Vsa pisma podpore so shranjena pri Zvezi za avto šport Slovenije - AŠ 2005. V njih so med drugimi podporo izrazili:

- Predsednik FIA, Jean Todt,

- Olimpijski komite Slovenije,

- DARS,

- Javna agencija RS za varnost prometa (2015),

- Avto moto touring klub Ljubljana,

- AMD Slovenija avto in

- ostala avto-moto društva ter mnogi posamezniki.

PRIPETO veljavno gradbeno dovoljenje.

Verzija predloga z dne, 20. 11. 2019 | 08:50:59

Slovenija potrebuje avto moto poligon

Pobuda za realizacijo državnega prostorskega načrta iz leta 2008 za izgradnjo večnamenskega objekta Gaj - Cerklje ob Krki (kot je bilo objavljeno v Ur. l. RS, št. 73/2008).

 

Športniki za preizkušanje svojih sposobnosti in tekmovanja potrebujejo primerne objekte različnih vrst. Za to v Sloveniji v zadnjih letih tudi vse bolj uspešno skrbimo, črna točka pa medtem ostaja avto moto šport, ki pri nas še vedno nima ustreznega domovanja.

 

Slovenski športniki avtomobilisti in motociklisti so tako prikrajšani za dostojne pogoje.

 

Poligon Gaj - Cerklje ob Krki je bil v zadnjih letih prizorišče različnih dogodkov in aktivnosti, ki so bili zelo koristni za lokalno in širšo skupnost. Poligon gosti vojaške, gasilske in reševalne vaje, na njem pa so se izvajali tudi treningi vožnje ter treningi drugih vrst športa (npr. kolesarskega kronometra). Slovenija tak objekt potrebuje tudi z vidika zasledovanja tehničnega razvoja, saj je to eden izmed predpogojev za izvedbo testiranj novih produktov podjetij avto moto industrije.

 

Poligon Gaj prinaša tudi dobrobit za lokalno skupnost, saj so ob takšnem poligonu potrebe po mehaničnih delavnicah, trgovinah, storitvenih dejavnostih, gostinstvu in nastanitvenih kapacitetah, saj se na njem povečini odvijajo večdnevne prireditve, tako pa gostje ostajajo dlje.

 

Poligon Gaj bo lahko v bodoče učinkovito prispeval k zmanjšanju števila prometnih nesreč v Sloveniji, saj bo omogočal treninge varne vožnje, usposabljanje poklicnih voznikov in voznikov vozil s prednostjo, kakor tudi športne aktivnosti avtomobilizma in motociklizma v varnem okolju za športnike in druge zainteresirane.

 

Predlagamo:

 

V Sloveniji primanjkuje objektov za take dejavnosti, zato predlagamo, da Vlada RS pospeši postopke za izgradnjo tovrstnih objektov.

 

Prioritetno naj pristopi k realizaciji omenjenega državnega prostorskega načrta, ki ureja izgradnjo območja Gaj in je namenjen večnamenskim vsebinam, sledi že sprejetim ukrepom za zmanjšanje primerov nastanka prometnih nesreč (Ur. l. RS, št. 58/2006) ter izvajanja programa vadbe varne vožnje kot ukrep prometne vzgoje po resoluciji o nacionalnem programu varnosti cestnega prometa (Ur. l. RS, št. 2/2007) ter 140. členu Zakona o varnostni cestnega prometa (Ur. list RS, št. 56/08-UPB5).

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je bila na povabilo Ministrstev za promet in Obrambo vključena v strokovno skupino (30.08.2010) za realizacijo državnega prostorskega načrta za območje Gaj, ki je temeljila na navedeni osnovi. Po pogodbi o začasni uporabi in pooblastilu je pridobila dokončno in pravnomočno gradbeno dovoljenje za izvedbo, ki glasi na MORS.

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je tudi usposobila zemljišče, ki je v državni lasti, in je po DPN predvideno za to dejavnost, ter za izgradnjo pridobila gradbeno dovoljenje in s tem postavila idealne pogoje za nadaljnji razvoj.

 

Smotrno bi bilo, da se vlada in pristojna ministrtva dokončno odločijo za dobrobit slovenskega gospodarstva, slovenskega avto-moto športa in sledijo državnemu prostorskemu načrtu ter sprejeti projektni nalogi, naposled pa le-to pričnejo tudi uresničevati.

 

PREDLAGAMO, da Vlada RS podeli stavbno pravico najugodnejšemu ponudniku, kot je ugotovila in predlagala medresorska delovna skupina, ki je bila ustanovljena 31. avgusta 2017 in je vlada 25. oktobra 2018 (dokument 02402-17/2017/14) potrdila njeno poročilo. Primer dobre prakse je pogodba med Vlado RS in Nogometno zvezo Slovenije o podelitvi stavbne pravice za Nacionalni nogometni center Brdo.

 

Vsa pisma podpore so shranjena pri Zvezi za avto šport Slovenije - AŠ 2005. V njih so med drugimi podporo izrazili:

- Predsednik FIA, Jean Todt,

- Olimpijski komite Slovenije,

- DARS,

- Javna agencija RS za varnost prometa (2015),

- Avto moto touring klub Ljubljana,

- AMD Slovenija avto in

- ostala avto-moto društva ter mnogi posamezniki.

 

PRIPETO veljavno gradbeno dovoljenje.

Verzija predloga z dne, 20. 11. 2019 | 08:51:48

Slovenija potrebuje avto moto poligon

Pobuda za realizacijo državnega prostorskega načrta iz leta 2008 za izgradnjo večnamenskega objekta Gaj - Cerklje ob Krki (kot je bilo objavljeno v Ur. l. RS, št. 73/2008).

 

Športniki za preizkušanje svojih sposobnosti in tekmovanja potrebujejo primerne objekte različnih vrst. Za to v Sloveniji v zadnjih letih tudi vse bolj uspešno skrbimo, črna točka pa medtem ostaja avto moto šport, ki pri nas še vedno nima ustreznega domovanja.

 

Slovenski športniki avtomobilisti in motociklisti so tako prikrajšani za dostojne pogoje.

 

Poligon Gaj - Cerklje ob Krki je bil v zadnjih letih prizorišče različnih dogodkov in aktivnosti, ki so bili zelo koristni za lokalno in širšo skupnost. Poligon gosti vojaške, gasilske in reševalne vaje, na njem pa so se izvajali tudi treningi vožnje ter treningi drugih vrst športa (npr. kolesarskega kronometra). Slovenija tak objekt potrebuje tudi z vidika zasledovanja tehničnega razvoja, saj je to eden izmed predpogojev za izvedbo testiranj novih produktov podjetij avto moto industrije.

 

Poligon Gaj prinaša tudi dobrobit za lokalno skupnost, saj so ob takšnem poligonu potrebe po mehaničnih delavnicah, trgovinah, storitvenih dejavnostih, gostinstvu in nastanitvenih kapacitetah, saj se na njem povečini odvijajo večdnevne prireditve, tako pa gostje ostajajo dlje.

 

Poligon Gaj bo lahko v bodoče učinkovito prispeval k zmanjšanju števila prometnih nesreč v Sloveniji, saj bo omogočal treninge varne vožnje, usposabljanje poklicnih voznikov in voznikov vozil s prednostjo, kakor tudi športne aktivnosti avtomobilizma in motociklizma v varnem okolju za športnike in druge zainteresirane.

 

Predlagamo:

 

V Sloveniji primanjkuje objektov za take dejavnosti, zato predlagamo, da Vlada RS pospeši postopke za izgradnjo tovrstnih objektov.

 

Prioritetno naj pristopi k realizaciji omenjenega državnega prostorskega načrta, ki ureja izgradnjo območja Gaj in je namenjen večnamenskim vsebinam, sledi že sprejetim ukrepom za zmanjšanje primerov nastanka prometnih nesreč (Ur. l. RS, št. 58/2006) ter izvajanja programa vadbe varne vožnje kot ukrep prometne vzgoje po resoluciji o nacionalnem programu varnosti cestnega prometa (Ur. l. RS, št. 2/2007) ter 140. členu Zakona o varnostni cestnega prometa (Ur. list RS, št. 56/08-UPB5).

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je bila na povabilo Ministrstev za promet in Obrambo vključena v strokovno skupino (30.08.2010) za realizacijo državnega prostorskega načrta za območje Gaj, ki je temeljila na navedeni osnovi. Po pogodbi o začasni uporabi in pooblastilu je pridobila dokončno in pravnomočno gradbeno dovoljenje za izvedbo, ki glasi na MORS.

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je tudi usposobila zemljišče, ki je v državni lasti, in je po DPN predvideno za to dejavnost, ter za izgradnjo pridobila gradbeno dovoljenje in s tem postavila idealne pogoje za nadaljnji razvoj.

 

Smotrno bi bilo, da se vlada in pristojna ministrtva dokončno odločijo za dobrobit slovenskega gospodarstva, slovenskega avto-moto športa in sledijo državnemu prostorskemu načrtu ter sprejeti projektni nalogi, naposled pa le-to pričnejo tudi uresničevati.

 

PREDLAGAMO, da Vlada RS podeli stavbno pravico najugodnejšemu ponudniku, kot je ugotovila in predlagala medresorska delovna skupina, ki je bila ustanovljena 31. avgusta 2017 in je vlada 25. oktobra 2018 (dokument 02402-17/2017/14) potrdila njeno poročilo. Primer dobre prakse je pogodba med Vlado RS in Nogometno zvezo Slovenije o podelitvi stavbne pravice za Nacionalni nogometni center Brdo.

 

Vsa pisma podpore so shranjena pri Zvezi za avto šport Slovenije - AŠ 2005. V njih so med drugimi podporo izrazili:

- Predsednik FIA, Jean Todt,

- Olimpijski komite Slovenije,

- DARS,

- Javna agencija RS za varnost prometa (2015),

- Avto moto touring klub Ljubljana,

- AMD Slovenija avto in

- ostala avto-moto društva ter mnogi posamezniki.

 

PRIPETO veljavno gradbeno dovoljenje.

Verzija predloga z dne, 20. 11. 2019 | 08:56:48

Slovenija potrebuje avto moto poligon

Pobuda za realizacijo državnega prostorskega načrta iz leta 2008 za izgradnjo večnamenskega objekta Gaj - Cerklje ob Krki (kot je bilo objavljeno v Ur. l. RS, št. 73/2008).

 

Športniki za preizkušanje svojih sposobnosti in tekmovanja potrebujejo primerne objekte različnih vrst. Za to v Sloveniji v zadnjih letih tudi vse bolj uspešno skrbimo, črna točka pa medtem ostaja avto moto šport, ki pri nas še vedno nima ustreznega domovanja.

 

Slovenski športniki avtomobilisti in motociklisti so tako prikrajšani za dostojne pogoje.

 

Poligon Gaj - Cerklje ob Krki je bil v zadnjih letih prizorišče različnih dogodkov in aktivnosti, ki so bili zelo koristni za lokalno in širšo skupnost. Poligon gosti vojaške, gasilske in reševalne vaje, na njem pa so se izvajali tudi treningi vožnje ter treningi drugih vrst športa (npr. kolesarskega kronometra). Slovenija tak objekt potrebuje tudi z vidika zasledovanja tehničnega razvoja, saj je to eden izmed predpogojev za izvedbo testiranj novih produktov podjetij avto moto industrije.

 

Poligon Gaj prinaša tudi dobrobit za lokalno skupnost, saj so ob takšnem poligonu potrebe po mehaničnih delavnicah, trgovinah, storitvenih dejavnostih, gostinstvu in nastanitvenih kapacitetah, saj se na njem povečini odvijajo večdnevne prireditve, tako pa gostje ostajajo dlje.

 

Poligon Gaj bo lahko v bodoče učinkovito prispeval k zmanjšanju števila prometnih nesreč v Sloveniji, saj bo omogočal treninge varne vožnje, usposabljanje poklicnih voznikov in voznikov vozil s prednostjo, kakor tudi športne aktivnosti avtomobilizma in motociklizma v varnem okolju za športnike in druge zainteresirane.

 

Predlagamo:

 

V Sloveniji primanjkuje objektov za take dejavnosti, zato predlagamo, da Vlada RS pospeši postopke za izgradnjo tovrstnih objektov.

 

Prioritetno naj pristopi k realizaciji omenjenega državnega prostorskega načrta, ki ureja izgradnjo območja Gaj in je namenjen večnamenskim vsebinam, sledi že sprejetim ukrepom za zmanjšanje primerov nastanka prometnih nesreč (Ur. l. RS, št. 58/2006) ter izvajanja programa vadbe varne vožnje kot ukrep prometne vzgoje po resoluciji o nacionalnem programu varnosti cestnega prometa (Ur. l. RS, št. 2/2007) ter 140. členu Zakona o varnostni cestnega prometa (Ur. list RS, št. 56/08-UPB5).

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je bila na povabilo Ministrstev za promet in Obrambo vključena v strokovno skupino (30.08.2010) za realizacijo državnega prostorskega načrta za območje Gaj, ki je temeljila na navedeni osnovi. Po pogodbi o začasni uporabi in pooblastilu je pridobila dokončno in pravnomočno gradbeno dovoljenje za izvedbo, ki glasi na MORS.

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je tudi usposobila zemljišče, ki je v državni lasti, in je po DPN predvideno za to dejavnost, ter za izgradnjo pridobila gradbeno dovoljenje in s tem postavila idealne pogoje za nadaljnji razvoj.

 

Smotrno bi bilo, da se vlada in pristojna ministrtva dokončno odločijo za dobrobit slovenskega gospodarstva, slovenskega avto-moto športa in sledijo državnemu prostorskemu načrtu ter sprejeti projektni nalogi, naposled pa le-to pričnejo tudi uresničevati.

 

PREDLAGAMO, da Vlada RS podeli stavbno pravico najugodnejšemu ponudniku, kot je ugotovila in predlagala medresorska delovna skupina, ki je bila ustanovljena 31. avgusta 2017 in je vlada 25. oktobra 2018 (dokument 02402-17/2017/14) potrdila njeno poročilo. Primer dobre prakse je pogodba med Vlado RS in Nogometno zvezo Slovenije o podelitvi stavbne pravice za Nacionalni nogometni center Brdo.

 

Vsa pisma podpore so shranjena pri Zvezi za avto šport Slovenije - AŠ 2005. V njih so med drugimi podporo izrazili:

- Predsednik FIA, Jean Todt,

- Olimpijski komite Slovenije,

- DARS,

- Javna agencija RS za varnost prometa (2015),

- Avto moto touring klub Ljubljana,

- AMD Slovenija avto in

- ostala avto-moto društva ter mnogi posamezniki.

 

PRIPETO veljavno gradbeno dovoljenje.

Verzija predloga z dne, 20. 11. 2019 | 08:57:21

Slovenija potrebuje avto moto poligon

Pobuda za realizacijo državnega prostorskega načrta iz leta 2008 za izgradnjo večnamenskega objekta Gaj - Cerklje ob Krki (kot je bilo objavljeno v Ur. l. RS, št. 73/2008).

 

Športniki za preizkušanje svojih sposobnosti in tekmovanja potrebujejo primerne objekte različnih vrst. Za to v Sloveniji v zadnjih letih tudi vse bolj uspešno skrbimo, črna točka pa medtem ostaja avto moto šport, ki pri nas še vedno nima ustreznega domovanja.

 

Slovenski športniki avtomobilisti in motociklisti so tako prikrajšani za dostojne pogoje.

 

Poligon Gaj - Cerklje ob Krki je bil v zadnjih letih prizorišče različnih dogodkov in aktivnosti, ki so bili zelo koristni za lokalno in širšo skupnost. Poligon gosti vojaške, gasilske in reševalne vaje, na njem pa so se izvajali tudi treningi vožnje ter treningi drugih vrst športa (npr. kolesarskega kronometra). Slovenija tak objekt potrebuje tudi z vidika zasledovanja tehničnega razvoja, saj je to eden izmed predpogojev za izvedbo testiranj novih produktov podjetij avto moto industrije.

 

Poligon Gaj prinaša tudi dobrobit za lokalno skupnost, saj so ob takšnem poligonu potrebe po mehaničnih delavnicah, trgovinah, storitvenih dejavnostih, gostinstvu in nastanitvenih kapacitetah, saj se na njem povečini odvijajo večdnevne prireditve, tako pa gostje ostajajo dlje.

 

Poligon Gaj bo lahko v bodoče učinkovito prispeval k zmanjšanju števila prometnih nesreč v Sloveniji, saj bo omogočal treninge varne vožnje, usposabljanje poklicnih voznikov in voznikov vozil s prednostjo, kakor tudi športne aktivnosti avtomobilizma in motociklizma v varnem okolju za športnike in druge zainteresirane.

 

Predlagamo:

 

V Sloveniji primanjkuje objektov za take dejavnosti, zato predlagamo, da Vlada RS pospeši postopke za izgradnjo tovrstnih objektov.

 

Prioritetno naj pristopi k realizaciji omenjenega državnega prostorskega načrta, ki ureja izgradnjo območja Gaj in je namenjen večnamenskim vsebinam, sledi že sprejetim ukrepom za zmanjšanje primerov nastanka prometnih nesreč (Ur. l. RS, št. 58/2006) ter izvajanja programa vadbe varne vožnje kot ukrep prometne vzgoje po resoluciji o nacionalnem programu varnosti cestnega prometa (Ur. l. RS, št. 2/2007) ter 140. členu Zakona o varnostni cestnega prometa (Ur. list RS, št. 56/08-UPB5).

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je bila na povabilo Ministrstev za promet in Obrambo vključena v strokovno skupino (30.08.2010) za realizacijo državnega prostorskega načrta za območje Gaj, ki je temeljila na navedeni osnovi. Po pogodbi o začasni uporabi in pooblastilu je pridobila dokončno in pravnomočno gradbeno dovoljenje za izvedbo, ki glasi na MORS.

 

Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je tudi usposobila zemljišče, ki je v državni lasti, in je po DPN predvideno za to dejavnost, ter za izgradnjo pridobila gradbeno dovoljenje in s tem postavila idealne pogoje za nadaljnji razvoj.

 

Smotrno bi bilo, da se vlada in pristojna ministrtva dokončno odločijo za dobrobit slovenskega gospodarstva, slovenskega avto-moto športa in sledijo državnemu prostorskemu načrtu ter sprejeti projektni nalogi, naposled pa le-to pričnejo tudi uresničevati.

 

PREDLAGAMO, da Vlada RS podeli stavbno pravico najugodnejšemu ponudniku, kot je ugotovila in predlagala medresorska delovna skupina, ki je bila ustanovljena 31. avgusta 2017 in je vlada 25. oktobra 2018 (dokument 02402-17/2017/14) potrdila njeno poročilo. Primer dobre prakse je pogodba med Vlado RS in Nogometno zvezo Slovenije o podelitvi stavbne pravice za Nacionalni nogometni center Brdo.

 

Vsa pisma podpore so shranjena pri Zvezi za avto šport Slovenije - AŠ 2005. V njih so med drugimi podporo izrazili:

- Predsednik FIA, Jean Todt,

- Olimpijski komite Slovenije,

- DARS,

- Javna agencija RS za varnost prometa (2015),

- Avto moto touring klub Ljubljana,

- AMD Slovenija avto in

- ostala avto-moto društva ter mnogi posamezniki.

 

PRIPETO veljavno gradbeno dovoljenje.

Komentarji