Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi

Moje nastavitve

UPORABNIK D DARJA KS

Statistika

  • Število predlogov:6
  • Število odzivov:6
  • Predlogi v obravnavi:0
  • Predlogov v razpravi:0
  • Število glasov:99
  • Število komentarjev:43
  • Boniteta zaposlovanja

    Za vse delodajalce, se naj vodi BONITETA ZAPOSLOVANJA da se zavaruje nove zaposlene in oškodovanje proračuna zaradi neplačevanja prispevkov. V oceno bonitete se naj zajema stalnost zaposlovanja, redno plačevanje prispevkov, fluktuacija delovne sile, zaposlovanje tuje…


    Na glasovanju zavrnjen

    21 2 3
  • Državne štipendije za dijake in študente

    Večkrat so dijaki in študentje omenjeni, da so nelojalna konkurenca redno zaposlenim, da so del sive ekonomije, ker delajo na črno ali delajo preko njihovih študentskih napotnic brezposelni, da odhajajo po končanem izobraževanju v tujino, da so v okrilju domačega okolja…


    Na glasovanju zavrnjen

    10 4 9
  • Plastika

    V trgovinah omejujemo porabo plastičnih vrečk, v cvetličarnah pa zavijajo rože v plastične ovoje, npr. za 1 orhidejo dobiš 1/2 m2 trde plastike. Predlagam, da se takoj prepove uporabo plastike v cvetličarnah za zavijanje daril in še posebno za zavijanje šopkov in rož.


    Objavljen odgovor

    33 1 3
  • Hitrost

    Hitrost na cestah je verjetno največji krivec prometnih nesreč in povzročitelj hrupa skozi naselja. Dnevno poslušamo o prometnih zastojih zaradi neprilagojene hitrosti. Za lokalne ceste je hitrost omejena, na avtocestah pa hitrost za vožnjo mimo naselij ob AC ni…


    Na glasovanju zavrnjen

    5 31 18
  • Preusmeritev tovora na vlake

    Evropa razmišlja, kako preusmeriti krajše letalske lete, ki so pokriti z potniškim prometom železnic, na vlake. Enako velja za tovorni promet. V investicije vključiti posodobitev želežniškega tovornega prometa znotraj države, logististične centre pa graditi ob…


    Objavljen odgovor

    41 0 10
  • ZPIZ - ukiniti birokratski odzivnik za upokojence

    Predlagam, da vodstvo ZPIZ preveri kontaktne številke za svoje stranke. V pol ure ne prideš skozi linijo, niti ne moreš dobiti osebnega kontakta, ker te odzivnik preusmerja na številko 1,2,3,.....in na koncu si spet na začetku brez kontakta. Ne glede na zaželjeno…


    Zavrnjen s strani moderatorja

    0 0 0