management v javni/državni upravi
V javni upravi, še posebej na ministrstvih je katastrofalno upravljanje z ljudmi. Vsaka uspešna organizacija ve, da je ključnega pomena delo z ljudmi, teamom. Zato predlagam, da se je v državni upravi obvezno izobraževanje na področju dela z ljudmi za vse vodje enot (sektorje, oddelke, direktorate) in pa razne aktivnosti na temo team-buildinga, saj se na ministrstvih dogaja to, da je vsak v svoji pisarni in da se ne ve, kaj dela sosed, in še hujše zadeve. Takšna administracija za državo sigurno ni učinkovita. Nobeno podjetje tako ne bi moglo obstati, zato slabo kaže tudi za našo državo.
V državni upravi ni pomembna pamet - razum, ampak formalna izobrazba. tako bo nekdo, ki ima doktorat iz prilaganja papirja iz levo na desno stran mize odločal o razpisu o gradnji jedrskega reaktorja, čeprav je imel v gimnaziji popravca iz fizike...
Generaliziranje ni na mestu. So dobri in so slabi. Sicer pa upravna akademija organizira vrsto izobraževanj o vodenju. Ampak se jih udeležujejo v glavnem tisti, ki so že tako boljši.
Kakršen vodja taki ljudje. Ampak s Team-Bueldingi vodje ne boste spremenili. V bistvu se ljudje le malo spremenijo. Volk dlako menja navade nikoli.
Jah.. prioritete so, da se dvakat na dan štemplja, pa da je število ur konec meseca pravo. Tukaj se pa zadeve končajo.