Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Prepoved tovornjakov ob prometnih urah

3305 OGLEDOV 11 KOMENTARJEV

Predlagam prepoved vožnje tovornih vozil med 6.00-8.30 in 14.00-16.30, saj naše ceste enostavno ne požirajo. Vozni pas je poln tovornjakov, prehitevalni pas pa ne požira toliko avtomobilov in se tako po avtocesti vozimo 70-90, včasih tudi manj. Če ne bi bilo tovornjakov ob teh urah bi bile naše ceste vsaj delno razbremenjene, glede na to, da nam proračun ne omogoča 3. voznega pasu.

18 glasov

10 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR Z Zavedna državljanka 8 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


26. 3. 2018

Odziv Ministrstva za infrastrukturo

Ministrstvo za infrastrukturo se zahvaljuje za pobudo, ki jo razumemo, vendar je v praksi neizvedljiva iz naslednjih razlogov.

Področje prepovedi vožnje tovornih vozil posamezne države urejajo na nacionalnem nivoju. V Republiki Sloveniji so tovrstne omejitve prometa urejene z Odredbo o omejitvi prometa na cestah v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 75/2011). Omejitve prometa na cestah v naši državi so v največji možno meri usklajene z omejitvami sosednjih držav z namenim, da promet teče čim bolj tekoče.

V primeru, da bi Slovenija uveljavila režim omejitev, ki ga predlagate (prepoved vožnje tovornih vozil med 6.00-8.30 in 14.00-16.30), bi to povzročilo še večje zastoje na slovenskih avtocestah, saj bi morali ta vozila preusmeriti na parkirišča ob avtocestnem križu. Ker nimamo na razpolago dovolj parkirnih površin ob avtocestnem križu, bi v predlaganih urah prišlo do zastojev na avtocestah.

Menimo, da je bolje, da promet teče preko ozemlja Republike Slovenije kontinuirano (čeprav počasneje), kar omogoča trenutna prometna ureditev. Uveljavitev predlagane spremembe bi po našem mnenju povzročila dodatne zastoje na slovenskih avtocestah, kar bi negativno vplivalo na varnost v cestnem prometu.

Na podlagi zgoraj navedenega menimo, da je trenutna ureditev ustrezna, zato predloga ne podpiramo.

Priloge:

Komentarji