Davek na luksuz pri avtomobilih
Predlagam spremembo davka na luksuz, še posebej v delu, ki se nanaša na avtomobile.
Trenutni davek na luksuz deluje na principu prostornine motorja, kjer se vsi motorji oziroma avtomobili z prostornino nad 4000 ccm smatrajo kot luksuz.
Tukaj bi morali popraviti definicijo luksuza, kajti če vzamemo primer novejših avtomobilov, mora lastnik novega Ford Mustanga s prostornino motorja 4998 ccm plačati skoraj 10000 davka na luksuz, pri avtomobilu, ki drugače stane toliko kot povprečni BMW serije 3 z nekaj dodatne opreme.
Medtem ko lastnik Audi-ja Q7, z motorjem TDI z prostornino 3998 ccm, ki stane krepko čez 70000 evriv ne plača nič.
Prav tako lastniki Porschejev, kateri večina avtomobilov ima prostornino 3200 ccm ne plačajo nič davka na luksuz. Pa vsi vemo, da stanejo krepko čez 120000 evrov.
Definicija luksuza, bi morala biti spremenjena tako, da se naslanja na ceno avtomobila in ne na kapaciteto motorja.