Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Rekonstrukcija železniške proge Ljubljana - Sežana in financiranje obnove železniške infrastrukt

2887 OGLEDOV 2 KOMENTARJA

Spoštovani! Predlagam, da se sprejme dolgoročno vzdržen načrt financiranja obnove vse železniške infrastrukture v Sloveniji. V zadnjih letih je bilo sprejetih veliko planov, elaboratov in študij izvedljivosti, na jedrnem železniškem omrežju pa z izjemo odseka Pragersko - Hodoš ni bilo nobenih novogradenj. Projekti so obstali zaradi pomanjkanja finančnih sredstev in politične volje. Ker verjamem, da je tudi v vašem interesu delati v korist državljanov in države vas pozivam, da čim prej preučite možne načine financiranja obnove železniške infrastrukture v Sloveniji (mandatna pogodba z DARS, zadolževanje, bencinski cent, davek na luksuz, davek na tranzitni tovorni cestni promet?). Na primer proga Ljubljana - Sežana bo v prihodnosti zaradi tovornega prometa iz Luke Koper prometno še bolj obremenjena, nanjo pa se bo tudi priključevala bodoča hitra proga iz Trsta (250 km/h). Proga ima geometrijske elemente in hitrostne omejitve iz 19. stoletja in ni vredna naziva moderne prometne žile. Predlagam, da se čim prej sprejme načrt rekonstrukcije za hitrosti do 160 km/h in objavijo javna naročila. Verjamem, da si SŽ ne more privoščiti čakanja do leta 2050 za celovito obnovo.Proga je projektirana v dveh variantah. Odlično je izdelana naloga Gregorja Rakarja s fakultete za gradbeništvo in geodezijo (http://drugg.fgg.uni-lj.si/270/1/GRU_2845_Rakar.pdf). Predlagam, da se na njeni podlagi sprejme PZI in čim prej gre v obnovo. Prijazen pozdrav.

6 glasov

5 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR B brb9 4 predlogi
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 19. 7. 2016 | 15:22:02

Rekonstrukcija železniške proge Ljubljana - Sežana in financiranje obnove železniške infrastrukt

Spoštovani! Predlagam, da se sprejme dolgoročni vzdržen načrt financiranja obnove vse železniške infrastrukture v Sloveniji. V zadnjih letih je bilo sprejetih veliko planov, elaboratov in študij izvedljivosti, na jedrnem železniškem omrežju pa z izjemo odseka Pragersko - Hodoš ni bilo nobenih novogradenj. Projekti so obstali zaradi pomanjkanja finančnih sredstev in politične volje. Ker verjamem, da je tudi v vašem interesu delati v korist državljanov in države vas pozivam, da čim prej preučite možne načine financiranja obnove železniške infrastrukture v Sloveniji (mandatna pogodba z DARS, zadolževanje, bencinski cent, davek na luksuz, davek na tranzitni tovorni cestni promet?). Na primer proga Ljubljana - Sežana bo v prihodnosti zaradi tovornega prometa iz Luke Koper prometno še bolj obremenjena, nanjo pa se bo tudi priključevala bodoča hitra proga iz Trsta (250 km/h). Proga ima geometrijske elemente in hitrosti iz 19. stoletja in ni vredna naziva moderne prometne žile. Predlagam, da se čim prej sprejme načrt rekonstrukcije za hitrosti do 160 km/h in objavijo javna naročila. Verjamem, da si SŽ ne more privoščiti čakanja do 2015 za celovito obnovo. Proga je projektirana v dveh variantah. Odlično je izdelana naloga Gregorja Rakarja s fakultete za gradbeništvo in geodezijo (http://drugg.fgg.uni-lj.si/270/1/GRU_2845_Rakar.pdf). Predlagam, da se na njeni podlagi sprejme PZI in čim prej gre v obnovo. Prijazen pozdrav.

Komentarji