Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Luka Koper in drugi tir

3546 OGLEDOV 26 KOMENTARJEV

Že dalj časa spremljam to problematiko in predlagam, da vlada da pobudo za vključitev strokovne javnosti, ki bi o teh problemih razpravljala izključno z tehnično ekonomskega vidika. To pomeni, da se s pomočjo strokovne javnosti išče najcenšo rešitev za prevoz tovora po železnici, v prvi vrsti se mora izkoristiti že obstoječi tir, zasledil sem problem elektrifikacije proge itd., v primernem času pa je lahko tudi na vrsti izgradnja drugega tira. Prepričan sem, da lahko strokovno javnost da take predloge in se preneha s politiziranjem te teme. Prav tako pogrešam mnenje strokovne javnosti o razvoju luke Koper, ki bi potekala mirno in samo v smislu zagotavljanja čimboljših storitev za uporabnike. Razprava mora potekati kulturno, moderirano in samo z strokovnimi argumenti. Miran Miklič

12 glasov

7 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR M miklicm 1 predlog
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


4. 10. 2016

Odziv Ministrstva za infrastrukturo

Ministrstvo za infrastrukturo se z navedenim predlogom v celoti strinja in poudarja, da ne gre za nov predlog, saj ministrstvo in vlada tako tudi dejansko ravnata. Možne rešitve za povečanje kapacitet na železniški progi, ki povezuje koprsko pristanišče z zaledjem, so bile strokovno obravnavane tako s tehničnega kot ekonomskega vidika, ne le s strani domačih temveč tudi tujih strokovnjakov. Ministrstvo za infrastrukturo in Vlada RS sta ves čas delovala v smeri vključevanja različnih strokovnih rešitev. S tem namenom so bili organizirani tudi posveti in javne razprave. Res pa je, da se le redko zgodi, da bi bila pri strokovnih vprašanjih stroka povsem enotna, vedno je namreč možnih več vidikov. Z različnimi strokovnimi stališči ni nič narobe, prav je, da se pretresejo raznolika mnenja, saj to omogoča najti optimalno rešitev. Slabo pa je, če se na posamezne strokovne vidike, ki ne upoštevajo celotne slike, vežejo posamični interesi, ki s stroko nimajo veliko skupnega. Takšno ravnanje ni učinkovito in prispeva zgolj k odmiku začetka izvajanja potrebnih aktivnosti.

Ministrstvo za infrastrukturo stremi k sintezi vseh strokovnih vidikov na način, da se najde najboljša možna rešitev z upoštevanjem tehničnih in ekonomskih vidikov. Pri tem je treba upoštevati tudi pravni red EU v zvezi z zahtevami glede zmanjševanja presežnega dolga ter pravila EUROSTAT glede evidentiranja javnega dolga. V tem okviru se Vlada RS, Ministrstvo za infrastrukturo ter Ministrstvo za finance trudijo najti optimalno rešitev tako za slovenske davkoplačevalce kot za gospodarstvo in tudi za razvoj koprskega pristanišča.

Priloge:

Komentarji