Predstavitev Slovenije
Ali lahko prosim kdo zbudi ministrstvo za turizem in mu naroči naj premakne svoje napore v predstavitev Slovenije na spletu? Kolegom, zancem, partnerjem ne morem namreč kazat bebaste 10 let stare in zgtrešene videje.
Ali lahko prosim kdo zbudi ministrstvo za turizem in mu naroči naj premakne svoje napore v predstavitev Slovenije na spletu? Kolegom, zancem, partnerjem ne morem namreč kazat bebaste 10 let stare in zgtrešene videje.
Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.
Odziv Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo
Rezultati slovenskega turizma in kratka analiza veljavne ureditve področja V Sloveniji je turizem eden izmed vodilnih gospodarskih sektorjev, saj s svojimi multiplikativnimi učinki ustvarja 12,8% bruto domačega proizvoda in je spodbujevalec gospodarske rasti ter enakomernega regionalnega razvoja. V Plačilni bilanci Republike Slovenije v letu 2015 potovanja predstavljajo 38% izvoza storitev ter 7,5% skupnega izvoza. Leto 2015 je bilo rekordno leto slovenskega turizma. Slovenijo je lani obiskalo 3,8 milijona turistov, zabeleženih je bilo rekordnih več kot 10 milijonov nočitev, od tega preko 6 milijonov s strani tujih turistov. Iz naslova izvoza potovanj v Sloveniji letno ustvarimo več kot 2,2 milijardi EUR prihodkov. Slovenija je s 7,2% rastjo nočitev v letu 2015 na 5. mestu med državami članicami EU glede na rast števila nočitev v primerjavi z letom 2014.
Temeljni cilj Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 2/04 in 57/ 12) je vzpostavitev spodbudnega okolja za učinkovitejši in uspešnejši razvoj slovenskega turizma, med drugim tudi s spodbujanjem trženja celovite turistične ponudbe Slovenije. Za načrtovanje in izvajanje politike trženja celovite turistične ponudbe Slovenije na domačem in tujih trgih je je Vlada RS v skladu z Zakonom o spodbujanju razvoja turizma ustanovila Slovensko turistično organizacijo. Ključna dejavnost Slovenske turistične organizacije je načrtovanje. priprava in izvajanje programov trženja celovite slovenske turistične ponudbe in države kot turističnega območja.
Analiza predloga V vprašanju je izpostavljen pomen sodobnih tržno-komunikacijskih orodij, kamor uvrščamo tudi video oglase. Slovenska turistična organizacija se zaveda velikega pomena sodobnih orodij, zato njihovi pripravi posveča. veliko pozornost. Izbrane vsebine so aktualne, privlačne in namenjene točno določenim ciljnim skupinam, v njih je Slovenija predstavljena kot zelena, aktivna in zdrava evropska butična destinacija. Slovenska turistična organizacija v svojih tržno-komunikacijskih aktivnostih uporablja le aktualne, to je najnovejše video oglase, ki so širši javnosti dostopni tudi na YouTube, kjer si je moč ogledati številne video oglase, tako najnovejše kot tudi malo starejše. V pripravi pa so že novi in že letos jih bo Slovenska turistična organizacija intenzivno vključila v promocijo Slovenije, še posebej na izbranih tujih trgih. Slovenska turistična organizacija pri pripravi video oglasov upošteva aktualne smernice na področju promocije in trženja v turistični branži, hkrati pa se tudi usklajuje z različnimi ključnimi institucijami, ki jim je zaupana promocija naše države, kot je na primer z Uradom vlade za komuniciranje.
Slovenska turistična organizacija je za promocijske video spote prejela že vrsto nagrad, nazadnje dve 10. marca letos na mednarodni turistični borzi ITB Berlin. Za video oglasa Povabilo v Slovenijo (Invitation to Slovenia) in Povabilo v Slovenijo s Perpetuum Jazzile (Invitation to Slovenia with Perpetuum Jazzile) je prejela mednarodno priznanje Das Goldene Stadttor, ki ga že 14 let na osnovi ocene mednarodne strokovne komisije podeljujejo turističnim prispevkom na področju video oglasov, tiskanih medijev in multimedijskega komuniciranja v različnih kategorijah.
Razlogi za primernost/neprimernost za nadaljnjo obravnavo Zaradi zgoraj naštetih dejstev, iz katerih je jasno razvidno, da se slovenski turizem oglašuje vse prej kot z »bebastimi 10 let starimi in zgrešenimi videi«, rezultati slovenskega turizma pa to tudi dokazujejo, predlog ni primeren za nadaljnjo obravnavo.