Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Na cestninski postaji Nanos (smer GO) naj se 2. cestninska steza spremeni v mešanga

3058 OGLEDOV 2 KOMENTARJA

Cestninska postaja Nanos, smer Gorica (se pravi, če iz Ljubljane po A1 zavijete proti Novi Gorici na H4) ima ne-naravno (ne-logično) postavljene cestninske steze, kar povzroča redno zmedo na cesti. Predlagam spremembo obstoječe 2. cestninske steze iz cestninskega v mešanega. Iz smeri Ljubljane se dva pasova združita (z desne) z enim pasom (z leve) iz smeri Kopra tik pred cestninsko postajo. Vinjetna steza je samo ena (na levi), na katero vodi pot naravnost iz smeri Kopra. Ostale dve vinjetni stezi na desni sta cestninski (za tovornjake/avtobuse). Na te dve prideta oba pasova naravnost iz smeri Ljubljane. Za voznike avtomobilov in tovornjakov iz Kopra to ne predstavlja težavo, saj vse poteka logično. Drugače je pa za voznike iz smeri Ljubljane. Tam vozi voznik po dvopasovnici, kjer nas prvo prićaka tabla 300 m pred cestninsko postajo z opisano razvrstivijo cestninskih stez (levo vinjetni, desna dva cestninska). Vozniku se zdi, da če bo zapeljal na levi (prehitevalni) pas bo vsekakor prišel na vinjetnega (levega). Približuje se cestninski postaji. Na desni se cesta začne širiti. To tudi voznik pričakuje, saj je napovedan dodaten 3. pas na desni, a v resnici ta desni del ne vodi nikamor. Z leve se mu hkrati priključuje pas iz smeri Kopra. Skoraj takoj po priključitvi (po 50 m) tega pasu pa voznik opazi zmoto, prvo preko talnih oznak nato pa še po oznakah nad cestninsko postajo. Ostane mu samo še 50 m, da spremeni pas in gre na še bolj levega, edinega vinjetnega. To spremlja ponavadi ostro bremzanje in ustavitev sredi pasa, pogosto tudi vzvratna vožnja, v kolikor voznik ne opazi zmote pravočasno. Naj omenim tudi, da 2. cestninska steza je pogosto zaprta in tako popolnoma neuporabna. Zaradi tega predlagam najbolj enostavno rešitev, da se 2. cestninska steza spremeni v mešano (vinjetna + cestninska), tako kot je v obratni smeri CP Nanos ali pa v vinjetno, saj je pas pogosto zaprt.

----

V prilogah imate lepo prikazano vse to.

* "Pogled iz zraka" pokaže, kako zgleda.

* "Pogled iz zraka z narisano potjo" pokaže rdečo pot, ki voznika vodi naravno. Rumeno pot, pa kako voznik mora iti.

* "Razvrstitvena tabla iz smeri LJ" je tabla, ki se nahaja 300 m pred cestninsko postajo Nanos. Oba pasova so "naprej", torej ni to dvosmerni promet. To je povezovalna cesta iz A1 na H4 iz smeri LJ v smer GO.

* "Združitev pasov iz KP in LJ" tukaj se povezovalni cesti iz smeri KP in LJ združijo. Na levi je cesta iz KP, voznik je na cesti iz LJ. Na desni vidimo, da se začne istočasno tudi širiti fantomski 3. pas, ki ne obstaja.

* "Zadnja možnost" tukaj je slika narejena voznika, ki je prišel iz smeri KP. Na isto stezo se mora premakniti tudi voznik iz LJ, drugače pride na stezo na sredini, ki je cestninska za tovornjake. Vidimo, da so steze ločene s stebrički, tabel pa se še ne vidi dobro, vidi se pa talne oznake, te so zakrite v gostem prometu.

* "Cestninska postaja Nanos smer GO" tu je pa slika tik pred cestninsko postajo. V kolikor voznik se zmoti in gre na ta srednjo, mora večinoma voziti vzvratno 50 m (in iti na vinjetnega), saj je ta pogosto zaprta.

19 glasov

0 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR S seba 16 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


28. 12. 2017

Odziv Ministrstva za infrastrukturo

V zvezi z urejanjem prometa preko obstoječih cestninskih postaj je potrebno uvodoma poudariti, da je na operativni ravni za to pristojna in odgovorna družba DARS d.d., kot upravljavec omrežja avtocest in hitrih cest v Republiki Sloveniji. Ne glede na navedeno pa ocenjujemo, da v tem trenutku kakršnokoli spreminjanje obstoječe prometne ureditve ni smiselno, saj se bodo v prihodnjih mesecih v sklopu uvajanja elektronskega cestninskega sistema v prostem prometnem toku pričele tudi aktivnosti v zvezi z odstranitvijo oziroma preureditvijo obstoječih čelnih in stranskih cestninskih postaj. V končni fazi bodo namreč odstranjene vse obstoječe cestninske postaje, kar pomeni, da ustavljanje oziroma upočasnjevanje vožnje tovornih vozil ne bo več potrebno.

Priloge:

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 19. 2. 2016 | 14:59:31

Na cestninski postaji Nanos (smer GO) naj se 2. cestninska steza spremeni v mešanga

Cestninska postaja Nanos, smer Gorica (se pravi, če iz Ljubljane po A1 zavijete proti Novi Gorici na H4) ima ne-naravno (ne-logično) postavljene cestninske steze kar povzroča redno zmedo na cesti. Predlagam spremembo obstoječe 2. cestninske steze iz cestninskega v mešanega. Iz smeri Ljubljane se dva pasova združijo (z desne) z enim pasom (z leve) iz smeri Kopra tik pred cestninsko postajo. Vinjetna steza je samo ena (na levi), na katero vodi naravnost pot iz smeri Kopra. Ostale dve vinjetne steze na desni so cestninske (za tovornjake/avtobuse). Na te dve pridejo naravnost oba pasa iz smeri Ljubljane. Za voznike avtomobilov in tovornjakov iz Kopra ni problema, saj vse poteka logično. Drugače je pa za voznike iz smeri Ljubljane. Tam je voznik na dvopasovnici, kjer nas prvo 300 m pred cestninsko postajo pričaka tabla z opisano razvrstivijo cestninskih stez (levo vinjetni, desna dva cestninska). Vozniku se zdi, da če bo zapeljal na levi (prehitevalni) pas bo vsekakor prišel na vinjetnega (levega). Približuje se cestninski postaji, na desni se cesta širi. To tudi voznik pričakuje, saj je napovedan dodaten 3. pas na desni, a v resnici ta desni del ne vodi nikamor. Z leve se mu hkrati priključuje pas iz smeri Kopra. Skoraj takoj po priključitvi (po 50 m) tega pasu pa voznik opazi zmoto, prvo preko talnih oznak nato pa še po oznakah nad cestninsko postajo. Ostane mu samo še 50 m, da spremeni pas in gre na še bolj levega, edinega vinjetnega. To spremlja ponavadi ostro bremzanje in ustavitev sredi pasa, pogosto tudi vzvratna vožnja, v kolikor voznik ne opazi zmote pravočasno. Naj omenim tudi, da 2. cestninska steza je pogosto zaprta in tako neuporabna. Zaradi tega predlagam najbolj enostavno rešitev, da se 2. cestninska steza spremeni v mešano (vinjetna + cestninska), tako kot je v obratni smeri CP Nanos.

Verzija predloga z dne, 19. 2. 2016 | 15:04:50

Na cestninski postaji Nanos (smer GO) naj se 2. cestninska steza spremeni v mešanga

Cestninska postaja Nanos, smer Gorica (se pravi, če iz Ljubljane po A1 zavijete proti Novi Gorici na H4) ima ne-naravno (ne-logično) postavljene cestninske steze kar povzroča redno zmedo na cesti. Predlagam spremembo obstoječe 2. cestninske steze iz cestninskega v mešanega. Iz smeri Ljubljane se dva pasova združijo (z desne) z enim pasom (z leve) iz smeri Kopra tik pred cestninsko postajo. Vinjetna steza je samo ena (na levi), na katero vodi naravnost pot iz smeri Kopra. Ostale dve vinjetne steze na desni so cestninske (za tovornjake/avtobuse). Na te dve pridejo naravnost oba pasa iz smeri Ljubljane. Za voznike avtomobilov in tovornjakov iz Kopra ni problema, saj vse poteka logično. Drugače je pa za voznike iz smeri Ljubljane. Tam je voznik na dvopasovnici, kjer nas prvo 300 m pred cestninsko postajo pričaka tabla z opisano razvrstivijo cestninskih stez (levo vinjetni, desna dva cestninska). Vozniku se zdi, da če bo zapeljal na levi (prehitevalni) pas bo vsekakor prišel na vinjetnega (levega). Približuje se cestninski postaji, na desni se cesta širi. To tudi voznik pričakuje, saj je napovedan dodaten 3. pas na desni, a v resnici ta desni del ne vodi nikamor. Z leve se mu hkrati priključuje pas iz smeri Kopra. Skoraj takoj po priključitvi (po 50 m) tega pasu pa voznik opazi zmoto, prvo preko talnih oznak nato pa še po oznakah nad cestninsko postajo. Ostane mu samo še 50 m, da spremeni pas in gre na še bolj levega, edinega vinjetnega. To spremlja ponavadi ostro bremzanje in ustavitev sredi pasa, pogosto tudi vzvratna vožnja, v kolikor voznik ne opazi zmote pravočasno. Naj omenim tudi, da 2. cestninska steza je pogosto zaprta in tako neuporabna. Zaradi tega predlagam najbolj enostavno rešitev, da se 2. cestninska steza spremeni v mešano (vinjetna + cestninska), tako kot je v obratni smeri CP Nanos.

----

V prilogah imate lepo prikazano vse to.

* "Pogled iz zraka" pokaže, kako zgleda.

* "Pogled iz zraka z narisano potjo" pokaže rdečo pot, ki voznika vodi naravno. Rumeno pot, pa kako voznik mora iti.

* "Razvrstitvena tabla iz smeri LJ" je tabla, ki se nahaja 300 m pred cestninsko postajo Nanos. Oba pasova so "naprej", torej ni to dvosmerni promet. To je povezovalna cesta iz A1 na H4 iz smeri LJ v smer GO.

* "Združitev pasov iz KP in LJ" tukaj se povezovalni cesti iz smeri KP in LJ združijo. Na levi je cesta iz KP, voznik je na cesti iz LJ. Na desni vidimo, da se začne istočasno tudi širiti fantomski 3. pas, ki ne obstaja.

* "Zadnja možnost" tukaj je slika narejena voznika, ki je prišel iz smeri KP. Na isto stezo se mora premakniti tudi voznik iz LJ, drugače pride na stezo na sredini, ki je cestninska za tovornjake. Vidimo, da so steze ločene s stebrički, tabel pa se še ne vidi dobro, vidi se pa talne oznake, te so zakrite v gostem prometu.

* "Cestninska postaja Nanos smer GO" tu je pa slika tik pred cestninsko postajo. V kolikor voznik se zmoti in gre na ta srednjo, mora večinoma voziti vzvratno 50 m (in iti na vinjetnega), saj je ta pogosto zaprta.

Komentarji