Obvezna registracija in zavarovanje 25 kubičnih skuterjev
Pozdravljeni!
Ker je v zadnjih letih vse več prometnih nesreč s pobegom katerih povzroćitelji so vozniki neregistriranih petindvajset kubičnih skuterjev. Ker gre večinoma za voznike kateri so mladoletni in nimajo denarja za popravilo škode katero so povzročili, skuterji pa nimajo sklenjenega zavarovanja, da se nekaj ne temu ukrene.
Saj je velika večina voznikov petindvajjset kubičnih skuterjev brez vozniškega dovoljenja (katere koli kategorije skratka brez znanja cestno prometnih predpisov) ker so mladoletni ali ker jim je policija vozniški izpit pobrala ker so bili nevarni vdeleženci v prometu (alkohol).
Predlagam da se dopolni zakon, da so lahko kolesa s pomožnim motorjem izključno kolesa katera IMAJO PEDALE in imajo pomožen motor.
Predlagam da se vsa kolesa s pomožnim motorjem katera nimajo pedal (25 kubični skuterji) prekatergorizirajo v "kolesa z motorjem" in da postanejo obvezna zavarovalne police in registrske tablice.
Če ne veste o čem govorim, boste ugotovili nekega dne ko se bo v vaš avto zaletel neregistriran skuter ali vam zbil otroka med tem ko je divjal s skuterjem brez zavor, brez luči po pločniku.
Zopet incident!
Pijan vozil Piaggio 25 in v Izoli na promenadi zbil invalida na vozičku
regionalobala.si/novica/izolska&
Treba je narediti nekaj za varnost!
Ja, treba je uvseti prepoved enoslednih vozil, izključno na obali.
Reče se jim 25 kubični motor. Gre za 50 kubični motor, kateri naj nebi presegal hitrost 25km/h, iz tod izvira to ime.
V praksi pa ni nobene resnice v tem. Piaggio izdeluje 50ccm motorje ki dosežejo končno hitrost 75km/h in so s hitro odstranljivo podloško omejeni na 25km/h. Kupiš 25 motor, tri minute dela za odstranit podloško in že gre 75km/h pa še lepše mašina teče.
Pa še ena neresnica je. Nobeden Piaggiotov motor ko pride iz tovarne ne gre 25km/h vsi dosežejo 35km/h.
Kakšen pa je 25kubični motor ??? in kot je že nekdo napisal ZA BEDAKE NI ZAKONA KI BI JIH OBVAROVAL
Kot je nekdo zapisal, BEDAKI JE PRAV DA IZUMREJO, TO JE DEL EVOLUCIJE RAZVOJA ZEMLJE, KJER LE PAMETNI PREŽIVIJO.
Nas pametne pa je treba zavarovat pred njihovo samomorilsko vožnjo.
Sem za. Poleg tega takšne skuterje tudi dol s pločnikov in kolesarskih stez.
Sama registracija ne prinese večjega znanja CPP.
Avtor v uvodu piše o tem, da mladostniki povzročajo prometne nesreče z neregistriranimi vozili in nato pobegnejo.
A bi bila kakšna razlika, če bi bil moped registriran?
A ni bolj pametno, da se jih nauči CPP?
Bistvena razlika je v tem, da lahko registrirano vozilo veliko lažje izsledimo.
Obvezno registracijo je potrebno uzakonit čim prej, brez vsakršnih izjem.
Tudi za kolesa?
Ja, in kotalke tudi. Še pešci bomo kmalu imeli registrske.
Glavni problem opisanih vozil nastaja zaradi vožnje po pločnikih in predelava, s katero presegajo dovoljeno hitrost. Ko bi doslednejša kontrola in kaznovalna praksa bili bolj prisotni na kritičnih območjih, bi se tudi disciplina izboljšala.
Malo si poglejte te linke preden kliknete proti:
www.regionalobala.si/novica/divji&
www.regionalobala.si/novica/koper&
www.primorske.si/2015/08/31/63&
www.regionalobala.si/novica/je&;
www.youtube.com/watch
www.regionalobala.si/novica/koper&
svet24.si/clanek/novice/slovenija/55b0dc9fea4ae/koprske&
www.regionalobala.si/novica/policija&
www.delo.si/novice/kronika/s&
In še mnogo več podobnih linkov...
Na cestah bi morali bit vsi enakopravni, ne more bit, da je za ena vozila na bencinski pogon zavarovanje obvezno za druge ni.
Skratka, če vlada ne sprejme tega predloga, in ne bodo uvedli obveznega tehničnega pregleda in bo bil poškodovan še ena oseba na naslednjiv volitvah ne bom več glasoval za tega predsednika. Ker javno menim da je osebno odgovoren, da bi lahko izboljšal varnost pa jo ni želel.
Ja, tam na obali je zgleda huda problematika s temi 25-kami. Kaj pa, če bi izvedli nekaj v Sloveniji nemogočega, in te ukrepe uveljavili LOKALNO? Tega seveda pri nas nismo nikdar ne videli ne slišali, problem enega Kopra je treba razmazat po celi Sloveniji. Kaj nisi našel niti enega linka drugod kot z obale?
PS: Vsaj meni nebi bil noben problem na Markovcu s kolesom doseči hitrost vsaj 60kmh.
Pijan z 25 povozil invalida na vozičku:
regionalobala.si/novica/izolska&
Tisti ki glasujete proti vedite da bi fant ki je danes umrl na perindvajsetki lahko bil še živ.
Če bi zakon bil spremenjen in bi bila obvezen tehnični pregled na katerem nebi šel skozi z predelanim motorjem. Pet in dvajsetka naj bi šla najhitreje 25km/h. Fant je med prehitevanjem kolone čez polno črto trčil v avto s hitrostjo 70km/h ali več, poglejte kaj je od motorja ostalo. Avto ki je vozil nasproti je vozil v strnjeni kolono 15km/h.
www.regionalobala.si/novica/tragicno&
Lanini je v Kopru umrl tudi en vozniki petindvajsetice, ker so za denarnostavo igrali kdo upa čez rdečo luč
www.regionalobala.si/novica/huda&
Bedakom ne pomaga noben predpis. Ne moreš se sklicevati na posamezne primere.
Bi lahko naaiish19 kakšne dokaze priložili glede na statistiko?
Vse več je pobegov... koliko je teh pobegov in koliko jih je bilo pred X leti
Večinoma gre za mladoletne voznike, ki nimajo denarja za popravilo.... od kje ta podatek, glede na to, da gre za pobeg in se ga ne da odkriti (sodeč po tem, da potrebujemo registracijsko številko, da ga bomo sploh lahko odkrili)
"Če ne veste o čem govorim, boste ugotovili nekega dne ko se bo v vaš avto zaletel neregistriran skuter ali vam zbil otroka med tem ko je divjal s skuterjem brez zavor, brez luči po pločniku."... Ne vidim vzročne zveze med vašim predlogom in preprečitvijo tega nesrečnega dogodka...
Lahko prosim vaše delovno mesto? Ste mogoče iz zavarovalnice?
Strinjam se s predlogom, s tem da bi lahko uredili tako, da bi ekoskuterji bili opravičeni registracije, da bi morda še dodatno motivirali izbiro za njihov nakup.
Ja, tejle električni so šele nevarni!
Ni bil en tak predlog objavljen že lani?
predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/6766
predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/2444
Podpiram sploh pa zadnje čase gledam tele skuterje s tablicami 25km/h pa še nobenega nisem videl da bi vozil manj kot 50.
Torej "nekdo" (policija in redarji) ne opravlja svojega dela (meritev hitrosti, zakon za predelane skuterje predvideva visoke kazni).
Naj ponovim, 25 kilometrov na uro zlahka zmore tudi kolesar, ali naj torej registriramo in zavarujemo tudi bicikle???
In sedaj je treba zaradi nekaznovanja prekrškarjev kaznovati vse?
Pa registrirajmo še bicikle, pa skiroje, pa rolerje, pa kotalke,... z vsem tem je možno peljati "divjati"...
Morda bi tudi za naštete lahko uvedli vsaj izpit iz poznavanja prometnih predpisov - razen za tiste, ki imajo že veljaven šoferski izpit.
Potem pa dajmo še izpit za tekače in tiste, ki hodijo hitro ali počasi.
Pa tisti, ki živijo v večjih naseljih (da ne bodo hodili čez cesto, kjer se ne sme).
Da ne pozabimo še invalidske vozičke in vozičke za majhne otroke in dojenčke.