arhiviranje
Ukvarjanjem se z arhiviranjem v delovni organizaciji in ugotavljam,da vedno manj dokumentacije se hrani. na ta način zanamci nebodo vedeli,kako je delovala in kako sedaj deluje podjetje. Apeliram na vse, da zakon o izvajanju arhivske službe postane obveza vsake delovne organizacije in da ima Arhivski zavod možnost zahtevati ,kako se naj arhiv uredi, ne pa le priporočati kako in kaj in podajati mnenja ,ne pa sankcionirati delodajalca.
Velikokrat se zgodi, da podjetje oporeka definiciji, podani v ZVDAGA in v Uredbi, se izmika strokovnemu nadzoru ali na sploh odreka sodelovanje.
Opozoriti je potrebno tudi na problem hitrega oz. pogostega menjavanja kadrov v gospodarskih organizacijah. Še posebej v gospodarstvu je za upravljanje gradiva velikokrat slabo poskrbljeno, saj šele v zadnjem času pospešeno uvajajo klasifikacijske načrte.
Odbiranje in priprava na predajo arhivskega gradiva arhivu ali priprava dokumentarnega gradiva za predajo v hrambo ponudniku storitev arhiviranja niso enostavni procesi. Zahtevajo veliko organizacije, poznavanje podjetja, njegove organizacije, pisarniškega poslovanja, sistema odlaganja dokumentov itd.