Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Cenejse zivljenje v vecstanovanjskih objektih

2216 OGLEDOV 7 KOMENTARJEV

Glede na to, da so cene upravljalcev stavb tako visoke, predlagam, da bi ljudje,ki zivijo v blokih imeli posebne ugodnosti in sicer, nizjo placilo ELEKTRIKE, VODE in KOMUNALE, tako, da bi blok kot celota placeval samo enotno ceno za vzdrzevanje, prikljucek, itd..., ter dobilo se popust na elektriki, vodi, zaradi kolicinskega popusta. To bi moral prevzeti upravljalec, da zaracuna posamezno sestevek porabe elektrike vsakogar in ga potem razdeli med ljudi. Elektro bi tako izdal samo eno poloznico upravljalcu, prav tako za vodovod in komunalo, upravljalec, pa bi potem dal posameznikom poloznice, zmanjsane za prikljucnino, itd...

3 glasovi

12 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR Anti NWO 152 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • I Ivan Peter Benko

    V predlogu manjka bistvo: upravnik zaračuna storitve, ki naj bi jih opravil in neupravičeno ne zmanjša svoje cene upravljanja za vrednost del, ki jih ne opravlja.

    Uresničitev predloga bi imela negativne učinke v primerih možnega neplačevanja posameznikov, komu odklopiti dobavo v takšnem primeru? Plačevanje direktno dobaviteljem bi zmanjšalo stroške upravljanja.

    Upravnik lahko predlaga dodatno plačilo za svoje delo, če opravlja dela, ki niso del rednega obratovanja in vzdrževanja objekta. Izsiljevanja se lahko prijavi kot kaznivo dejanje.

  • D Drzavljanka

    saj so popusti - ampak grejo v žep upravnikov

     

    cene upravnikov prenizke - je relativno. Meni se ne zdijo. Za vsa konkretna dela so itak podizvajalci in so upravniki dejansko le usklajevalci. TIpilčno so tudi nekvalificirana delovna sila in slabi v komunikaciji (zato pa jim je to delo tako težko in kompleksno). Ker so dali ven iz zakona vse zahteve o usposobljenosti, je lahko vsak poštar ali zidar - zdaj upravnik. Pojma pa nimajo o pogodbah, računih ter podobnih zadevah

     

    pardon magdom - mogoče ste vi dobri, ampak potem ste v zelo mikro majhni manjšini - država pa slabih ne nadzoruje in vse napake plačujemo lastniki

  • p papillon

    Moja realnost: Živim v 4 stanovanjski hiši, eno od stanovanj je v najem in sem priča bivanju nekaj ljudi , ki so prišli iz večjih stanovanjskih skupnosti = blokov.

    Vsi, ki so prišli iz večjih stanovanjskih skupnosti:

    So bili nemarni pri ločevanju odpadkov.

    Kalorimetri v kurilnici so jim pokazali razmetavanje z energijo pri ogrevanju stanovanja.

    Zaradi nemarnosti ali (ter) neznanja pri prezračevanju je to stanovanje tudi polno plesni na notranjih delih zunanjega ovoja stavbe.

    Poveča se je poraba vode... dokler jim ne razložim, da vodo pač plačamo vsi malo več, električno energijo za ogrevanje sanitarne vode pa.... bodo dobili poračun. In potem se zmanjša poraba vode v hiši ter E števec sosedov se nekoliko počasneje vrti.

    Diskontno nakupovanje električne energije? NE!! Ma, bomo morali še TEŠ7 postavit, Cenejši priključki? JA! Ampak VSEM. Električno energijo pa podražit (dodatno obdavčit) na nivo cen v IT, AUT, GER...Le kako nam ni jasno, da ne moremo furat z roko v roki z državami, ki državni proračun ekstremno bolj, kot mi polnijo z obdavčitvami rabe energije??? Ampak to je že druga tema.

    Nazaj: Prebivalci blokov, seveda ne vsi, v povprečju zmečejo v WC školjo bistveno več stvari, ki tja ne sodijo, kot pa npr. lastniki malih čistilnih naprav, ki morajo bit bolj skrbni.

     

  • u upravljanje objektov Mag dom

    Se opravičujem, ampak ta predlog izhaja iz popolnega nepoznavanja obstoječe zakonodaje in dejanskega stanja na področju upravljanja objektov.

     

    Dejstvo je, da so "cene upravljalcev" realno gledano veliko prenizke. V mislih imam seveda cene poštenih upravnikov.

     

    Povprečna (prenizka) cena upravljanje objekta po posamezni enoti je okoli 10,50€.

    Zato se je med upravniki do neverjetnih razsežnosti razpaslo "izsiljevanje" provizij od izvajalcev del, kakor tudi jemanje provizij s strani dobaviteljev - v celofan zavito kot "odkup terjatev".

    Zakonsko gledano sicer odkup terjatev TUDI v primeru upravnikov ni sporen (etično pa zelo) - je pa silno krivičen do tistih etažnih lastnikov, ki svoje obveznosti poravnavajo v dogovorjenih rokih.

     

    Še bolj sporen pa je "odkup terjatev" izvedenih plačil iz sredstev rezervnih skladov. Tu pa gre v resnici za dejansko krajo denarja iz žepov etažnih lastnikov.

     

    Torej bi morala vlada pred obravnavo tega predloga, najprej uzakoniti, da mora upravnik v letnem finančnem poročilu prikazati vse zneske, ki jih je prejel na račun provizij, odkupa terjatev in dohodka iz ostalih takšnih in drugačnih mahinacij, ki niso predmet pogodbene cene o upravljanju - jih je pa "zaslužil" iz kateri koli dejavnosti v objektu. Šele tako bi etažni lastniki lahko vedeli, koliko dejansko jih stane upravnik. In to nato uporabili za pogajanja o višini dejanske in ne le navidezne cene upravljanja, kot je prikazana v obračunih stroškov.

     

    Skupaj s tem zakonom pri stanovanjski inšpekciji morali vzpostaviti tudi USPOSOBLJENO revizijsko službo, ki bo znala poiskati in nadzorovati tovrstne prilive na upravnikov račun in zneske primerjati z zneski iz upravnikovega poročila. Sankcioniranje "nenamernih napak" bi bilo zelo enostavno. Odkrit neprijavljen znesek iz tega naslova x 10.

     

    Neverjetno hecno se mi namreč zdi, da se etažni lastniki zelo radi "obesijo" na ceno upravljanja, ki je mogoče za 0,50 ali 2,00€ višja od upravljanja "v sosednjem bloku". Za hrbtom pa v "sosednjem bloku" dober poslovnež - a pokvarjen upravnik, pri vsakem izplačilu iz rezervnega sklada (in naravnost iz žepov etažnih lastnikov) postrga smetano v višini na primer 3-5-10, ali celo več odstotokov, od dobaviteljev pa po ovinkih in pod "zaščito zakonodaje", še nadalnjih 3-5-10 ali celo več odstotokov.

     

    Drži, v takšnih primerih je cena "iznajdljivega" upravljalca zares visoka. Na razdelilniku stroškov je znesek za upravljanje prikazan v višini 8,50€, v resnici pa je mesečno realno...koliko...30, 50,00 , ali celo več € ?

     

    Zato sem proti takšnemu predlogu. V prvi vrsti zato, ker je potrebno področje stanovansjke zakonodaje enkrat končno pričeti reševati sistemsko, po drugi pa zato, ker za takšno stanje na področju upravljanje objektov niso krivi ne izvajalci in ne dobavitelji, ampak v določenih točkah slabo napisana zakonodaja.

     

    upravljanje objektov Mag dom,

    Gorazd

     

    • Ikona uporabnika Anti NWO Anti NWO

      Upravljalci objektov so MAFIJASI in ne ti meni tralala, da so nizko placani. Mi sparamo na vse mozne nacine, toda upravljalci si vzemajo provizije in nabirajo denar, pa za rezervne sklade, vzdrzevalce, cistilce, ceprav je prevec ljudi zaposlenih, ki ne delajo prakticno nic!!!!! Nekoc smo sami pomivali blok in svoje nadstropje, sedaj potrebujeamo kao posebne agencije, ki izkoriscajo poceni delovno silo.

  • h hales

    Količinski popust ne, ker bi to pomenilo, več porabi, ceneje bo.

     

    Lahko bi bil popust edino pri omrežnini, kar je pa znova vprašljivo, ker bi potem sem lahko zrinil tudi vrstne hiše, gosto naseljene hiše ipd.

    • Ikona uporabnika Anti NWO Anti NWO

      Ocitno vi en razumete, da je kolicinski popust smiselen in, da nas elektrodistributerji ROPAJO, zato, da lahko ima ena JEKLARNA prakticno zastonj energijo, ceprav porabi elektrike kot celo mesto!!!! Mi pa doma varcujemo z varcnimi zarnicami itd... a poloznice zmeraj visje, saj tudi ce nebi porabili nic elektrike bi dobili poloznico za omreznino, itd... Torej imas 10 takih stanovanj ali eno je ogromna razlika, saj placati 10€ ali 100€ samo za omreznino, da o RTV prikljucku ne govorimo 15 ali 150€ pa komunalnemu prispevku. Torej ali zivi druzina v enem stanovanju 5-10 ljudi ali vsaj v svojem je razlika.