Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Sankcioniranje zavajajočih reklam

1478 OGLEDOV 6 KOMENTARJEV

Predlagam sprejem zakona (v kolikor ga še nimamo), da se vsaka reklama, oglas in podobno, ki zavaja potrošnike, močno denarno sankcionira. Z zavajajočimi reklamami svoje otroke že od mladosti učimo nepoštenja in potem se čudimo, zakaj je izginila morala. Začne se z lažjo, kar zavajajoča reklama vsekakor je.

19 glasov

0 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR C czs 9 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


24. 3. 2017

Odziv Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo

Področje je v Republiki Sloveniji že urejeno v skladu s pravili Evropske unije. V ta namen je bil sprejet Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (Uradni list RS, št. 53/07) (ZVNPP). ZVNPP določa ravnanja in opustitve ponudnikov, ki se v razmerju do potrošnikov štejejo za nepoštene poslovne prakse. V skladu z ZVNPP je poslovna praksa nepoštena, če nasprotuje zahtevam poklicne skrbnosti in v zvezi z izdelkom bistveno izkrivlja ali bi lahko izkrivljala ekonomsko obnašanje povprečnega potrošnika, ki ga doseže ali mu je namenjena. ZVNPP nepoštene poslovne prakse, med katere spada tudi zavajajoče oglaševanje, generalno prepoveduje in hkrati ureja tudi upravno in sodno varstvo pred nepoštenimi poslovnimi praksami. Za upravni nadzor nad izvajanjem ZVNPP je pristojen Tržni inšpektorat.

Priloge:

Komentarji




  • F Ferenc

    www.vidim.si/novice/opozorilo-slovenskim-pacientom-o-zavajajocem-oglasevanju/

     

    www.ocesneoperacije.si/opozorilo-slovenskim-pacientom-o-zavajajocem-oglasevanju/

     

    OPOZORILO SLOVENSKIM PACIENTOM O ZAVAJAJOČEM OGLAŠEVANJU

     

    – Nekatere agencije oglašujejo primerjavo cen, kvalitete in zadovoljstva pacientov po posameznih očesnih klinikah.

     

    – Primerjava ni mogoča, ker take agencije nimajo vpogleda v kvaliteto dela in zadovoljstvo naših pacientov,

     

    – te agencije dobijo provizijo za vsakega pacienta, ki ga s takim zavajajočim oglaševanjem zvabijo v točno določeno kliniko s katero imajo pogodbo o sodelovanju,

     

    – te agencije imajo odločbo tržnega inšpektorata o prepovedi tovrstnega oglaševanja izdano na podlagi zakona o varstvu potrosnikov ,

     

    – tehnologija in strokovnost slovenskih oftalmologov je vsaj enaka in nikakor ne zaostaja za tistimi na Hrvaškem ali drugod v tujini,

     

    – v Sloveniji so dostopne vse sodobne operativne metode operacije dioptrije in sive mrene.

     

    Sekcija za kataraktno in refraktivno kirurgijo Združenja oftalmologov Slovenije

  • r rafko rafko

    Jaz bi kar prepovedal vse reklame, katerih tarčna skupina so mladoletne osebe.

    Saj mladoletne osebe še ne morejo razumno razmišljati in imajo zato skrbnike oziroma starše, da za njih skrbijo.

     

    Poleg tega bi to imelo ogromno, pozitivnih učinkov na otroke. Saj bi bili otroci manj obremenjeni s materialnimi dobrinami in lahko več časa posvetili šoli.

  • D DavidS

    Zavajajoče oglaševanje je pri nas že prepovedano.

    • o opazovalka

      so že koga kdaj kaznovali?

  • K KO17

    Katere reklame pa vidiš kot zavajajoče, czs? Samo politične reklame v sklopu volilne kampanje ali pa tudi reklame različnih lobijev, kot so tisti za mesno industrijo (prodaja rib in ostalega mesa), farmacevtsko industrijo (mnogo povsem nepotrebnih zdravil za zdravega človeka), Top Shop in podobni, ki želijo neke strokovnjake (ali "strokovnjake" in "laike", ki so v resnici njihovi sodelavci) izkoristiti samo za svoj vpliv?

     

    Moraš vedeti, da komercialne televizijske postaje in nasploh komercialni mediji živijo od reklam in gledanosti lastne produkcije, tako da so reklame za njihovo poslovanje in obstoj s čimveč predvajanja le-teh nujne, tako da bi se lahko reklame resnično omejilo samo na nacionalnem mediju RTV Slovenija, ki ima priliv našega državljanskega denarja. Se pa strinjam, da bi se pa moralo sankcionirati vse kakorkoli zavajajoče reklame, ki sem jih opisal zgoraj, ker te nikakor ne koristijo državi kot celoti, ampak samo določeni ozki industriji, ki potem skuša dajati še vso ostalo konkurenco v nič.

  • a andrejček

    se pravi da reklam sploh ne bo... super