Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Poenotenje splošnogimnazijskega predmetnika

2460 OGLEDOV 4 KOMENTARJI

Predlagam, da imajo vse splošne smeri gimnazije v Sloveniji enoten predmetnik, kar zadeva predmete ter št. ur na teden posameznega predmeta. Sledili bi modelu v priponki. Menim, da je potrebno poenotiti splošno smer gimnazije zavoljo enakih možnosti in usvojenega znanja ter kompetenc.

32 glasov

17 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR A Anonimni uporabnik 19 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Priloge:



Odgovor


26. 3. 2014

Odziv Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport

V skladu z Zakonom o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07-UPB5, 101/07 Odl.US, 36/08, 22/09 Odl.US: U-I-205/07-10, 55/09 Skl.US: U-I-356/07-13, 58/09 (64/09 popr., 65/09 popr.), 16/10 Odl.US: U-I-256/08-27, 47/10 Odl.US: U-I-312/08-31, 20/11, 34/11 Odl.US: U-I-205/10-23, 40/12-ZUJF, 57/12-ZPCP-2D) javno veljavne izobraževalne programe sprejema pristojni strokovni svet.

Gimnazijske izobraževalne programe pripravljajo strokovnjaki Zavoda RS za šolstvo, ki je po Navodilu o vodenju postopkov, priprave, posredovanja v sprejem in objave javno veljavnih izobraževalnih in vzgojnih programov (Uradni list RS, št. 5/11) tudi predlagatelj gradiva za obravnavo na Strokovni svet RS za splošno izobraževanje. Drugi predlagatelji, ki želijo uvrstiti gradivo, npr. spremembo gimnazijskega programa, v obravnavo pristojnemu strokovnemu svetu, morajo svoj predlog posredovati Zavodu RS za šolstvo.

Po sprejemu izobraževalnega programa ali njegovih elementov ga strokovni svet predlaga v sprejem ministru za izobraževanje, ki ga nato objavi.

Če povzamemo, za vsebino izobraževalnih programov pri nas skrbijo strokovnjaki z določenih strokovnih področij. Menimo pa, da je s ponudbo izobraževalnih programov tako s področja gimnazijskega izobraževanja kot tudi poklicnega in strokovnega zagotovljena raznovrstnost, kakovost in izbirnost.

Komentarji