ukinitev asvaltiranja in vzdrževanja cest in zimske službe
Na moj predlog, da se razen v zares izjemnih primerih prepove hitrostne ovire in jih nadomesti s stacionarnimi radarji, je ministrstvo odgovorilo, da so hitrostne ovire dovoljene z zakonom in namenjene učinkovitemu zmanjševanju hitrosti. jasno, tipičen odgovor. Včasih se mi zdi, da vse odgovore pristojnega organa piše ena in ista oseba, ki je najbolj butasti birokrat, ki so ga uspeli najti.
Če je tako, ne vidim pravega razloga za kakršnokoli urejanje lokalnih cest. Naj lepo ostanejo luknjaste. Bolj bodo luknjaste, bolj bo promet lepo počasen. Prekopavanje obstoječih cest zaradi vzdrževanja raznih vodov je seveda zaželjeno, prekopov pa se nikakor ne sme ponovno asfaltirati, saj lepo upočasnjujejo promet.V Ugandi recimo je povprečna hitrost na nekaterih cesta pod 20/h. Novih cest sploh ni potrebno utrjevati, da se čim prej naredijo luknje, ki bodo predstavljale hitrostne ovire. Samo posekamo drevesa in mogoče vsake toliko en buldožer zasuje največjke luknje in notri obtičala vozila. Tudi zimska služba je nezaželjena, ker samo dviguje možno hitrost. Prihranki bi seveda bili ogromni, promet pa lepo počasen.
Predlog je seveda bistveno bolj pameten, kot izdelava lepih gladkih cest in naknadno umetno ustvarjanje grbin, kar koristi zgolj gradbenemu lobiju.
To je tako butast predlog, da bi šel morda skozi sito tega butastega birokrata in bil sprejet :). Se pa ne morem bolj strinjati s prvotnim predlogom! Škoda, da na predloge na tej strani res odgovorajajo tipični birokrati z zelo malo stika z realnostjo in brez kančka zdrave kmečke pameti.
Sem za to, ampak ne da bodo lovili tudi tiste, ki so slučajno prekoračili hitrost za 5 km/h.
Absolutno podpiram predlog! Je dober in učinkovit, pa še izvedba je skoraj brezplačna. To popolnoma ustreza varčevalni politiki zmedenega ZUJF-a, ki varčuje, ko ni več kaj varčevati. O tem sem že večkrat premišljeval, ko skupaj z drugimi vozniki izvajam "rodeo" po takih nesmiselnih naložbah v naše ceste. In še: tisti, katerim so "ležeči policaji" (posrečeno ime!) namenjeni, ne sodijo za volan. Na voljo jim je javni prevoz, ki si bo z njimi vsaj malo zmanjšal izgube. Pa še "natreskani" so lahko.
Ja v Ljubljani, kjer je testni poligon za te nove prijeme, definitivno že uspešno deluje!!
Lahko bi angažirali naše vojake, ki se dolgočasijo v kasarnah, da malo s tanki zapeljejo gore dole po cestah in s tem na hitro pripomorejo k dolgoročni varnosti na naših cestah.