Etični manifest življenja
Predlagam, da se v šole uvede etični kodeks, kot del izobraževalnega sistema.
Današnji učni programi so le naučeno ponavljanje, zato ne spodbujajo kreativnosti in samorazvoja otrok. Današnja družba temelji le na znanju, ki je zasnovano proti samemu življenju in razvoju človeka. Zato se naj spodbujajo tehnologije in znanost, ki ne ogrožajo življenja in zemlje, kot živega planeta.
Ko otrok odraste, enostavno ni pripravljen na odgovorno življenje, kar se odraža v vedno večih psiholoških težavah in samomorih.Zato bi sam učni, izobraževalni sistem moral služiti človeku samemu in mu postaviti temelje za zdravo in uspešno življenje.
Današnje človeštvo je na prelomnici. Vsi vemo, da tako več ne bo šlo naprej. Potrebne so korenite spremembe in te spremembe se lahko utemeljijo na otrocih, ki so naša bogastvo in prihodnost.
na osnovi izkušenj imam prej slabe kot dobre vtise o raznih "podpisanih etičnih kodeksih" tega ali onega podjetja ali profila, dvomim, da bi to prineslo kaj posebej uspeha.
raje več (časa) vlagati v neposredno vzgojo ob izobraževanju, pa v državi ustvariti stanje, kjer bodo na vseh ravneh in področjih OPAZNI rezultati etičnega ravnanja, ne pa samo podpisovanje nekih kodeksov in ravnanje veselo v nasprotju z njimi.
Se strinjam, da papir vse prenese.
Zato pa predlagam, da se uvede v izobraževalni sistem in tako prakticira.
Etični manifest je vsekar vesoljni torej je njegova pobuda univerzalna,ki pa ni nujno individualna.Zato govori o prostovoljni zavezi -ali nezavezi slehernika.Tako,da je to vprašanje v osnovi zadovoljivo rešeno!
Mi govorimo in pišemo etični manifest življenja-tu ne govorimo o dobrih in slabih razlogih mi govorimo o načinu in splošnih normah etičnega soživljenja- ki ga v resnici ''ni'' v praksi in v obliki vsesplošnega civilizacijskega življenja in našega delovanja. Vzroke opisujemo zakaj ga ni!
Razširiti moramo uporabnost znanstvenih metod in združiti razum s sočutjem ter tako izgraditi konstruktivne družbene in moralne vrednote. Soočeni s številnimi možnimi oblikami prihodnosti se moramo odločiti, kateri bomo sledili. Končni cilj bi moral biti izpolnjevanje potenciala za rast vsake posamezne človeške osebnosti – ne le za nekaj privilegiranih, temveč za vse človeštvo. Samo skupni svet in globalni ukrepi lahko zadostujejo.
Čeprav marsičesa ne vemo, smo ljudje sami odgovorni za to, kar smo ali bomo postali. Nobeno božanstvo nas ne bo rešilo; rešiti se moramo sami.
Zato bi bilo prav, če bi že otroke učili o tej odgovornosti do lastnega in ostalega življenja.
Etični manifest in družbene vrednote brez opore na krščanskih koreninah preprosto niso možne.
Dajte otroka k verouku, pa se bo naučil potrebnih modrosti za življenje in duhovni razvoj. Krščanstvo ima mnogo zakladov, ki jih je potrebno predati mlademu rodu, da bo odrasel v odgovorne osebe.
Krščanstvo ima res ogromno zakladov, predvsem v Vatikanu v obliki denarja in zlata...
Religija počne ravno nasprotno od etičnega manifesta.
Religija in institucije v njenem oz. božjem imenu, ustvarjajo le hlapce te institucije, še najmanj pa sledijo jezusovim naukom.
Institucije v imenu boga ,so le same sebi namen.
Tradicionalne religije zagotovo niso edina ovira človeškega napredka. Tudi druge ideologije zavirajo človeški napredek. Nekatere oblike političnih doktrin na primer delujejo kot religije in posledično kažejo najslabše lastnosti ortodoksnosti in avtoritarnosti, še posebej kadar žrtvujejo posameznika na oltarju utopičnih obljub. Izključno gospodarski in politični vidiki, najsi kapitalistični ali komunistični, pogosto delujejo kot verske in ideološke dogme. Čeprav ljudje nedvomno potrebujemo gospodarske in politične cilje, potrebujemo tudi ustvarjalne vrednote kot življenjska vodila
1 Politika in svetovne vlade naj se najprej zavežejo k takšnemu družbenemu razvoju ,kjer bo dobrobit življenja- pred vsakim kapitalskim interesom države ali zasebnega sektorja
2.Etični kodeks svetosti vsakega življenja (posebno pa človeškega) naj spoštuje vsaka država na svetu. In to tako,da ga vgradi v lastno ustavno ureditev. Etični kodeks svetosti življenja -naj postane globalno prostovoljno zavezujoč kodeks na vseh ravneh človekovega delovanja.
3. Spodbuja naj se znanost in tehnologije,ki ne ogrožajo
življenja,ampak služi življenju ,kar pomeni da se vojna industrija preobrazi v visoko tehnološko znanstvene institucije
ki bodo razvijale visoko 'etično neškodljivo tehnologijo' in naj bodo financirane iz proračuna države.
Prva ustanova,ki naj se zaveže novemu etičnemu kodeksu zemeljskega življenja naj bo OZN in s tem pokaže lastnim članicam svojo odločenost,da se celotno sedanje nevzdržno neetično početje na Zemlji čimprej odpravi. In zato naj se začne čimprej uresničevati globalni novi etični kodeks zemeljskega življenja.
Prav tako bi našo vlado bilo potrebno z referendumom prisiliti,da naredi revizijo vseh neetičnih privatizacij (kraje) družbenega premoženja.
Tako bi ljudem postavili zgled, da ne bi ljudje živeli v prepričanju, da se do uspeha pride le na nepošten način.
ZA, ampak najprej odrasle na izobraževanje: torej starše, delavce, učitelje pa najprej. Ni predstavljivo, kako bi to poučeval nekdo, ki živi mimo tega.
Se strinjam.
Seveda bi bilo potrebno narediti program ter učbenike, ki bi jih sestavili strokovnjaki.
Na podlagi teh, bi potem delali učitelji.
Tudi, če učitelji ne bi tega realizirali v svojem življenju, bi bil to začetek k spremembi.
Prav tako so otroci bolj dojemljivi za učenje, kot pa starejši.