Predlagam ukinitev ocenjevanja nekaterih predmetov v šolah z ocenami od 1 do 5
Predlagam da se ukine ocenjevanje športne ,likovne in glasbene vzgoje v šolah z ocenami od 1 do 5 in da te 3 predmete ponovno ocenjujete z MU-U-ZU,saj so otroci psihično preobremenjeni že več kot dovoj z ostalimi predmeti,tako da bi morala biti športna vzgoja zgolj za to da se otroci razgibajo in sprostijo od rednega pouka ne pa da jih še pri športi vzgoji povsem po nepotrebnem še dodatno psihično obremenjujete z ocenjevanjem kar lahko mnogim pokvari učni uspeh ob koncu šolskega leta,pa tudi mnogi učitelji in učiteljice za športno vzgojo otroke fizično obremenjujejo do skrajnosti in so bolj primerni za v vojsko kot pa za šole.
mar niso otroci upravičeni do kakšnih manj stresnih predmetov saj jih ni treba še pri športni,likovni in glasbi obremenjevati z ocenami in jih lahko ocenjujejo tako kot so nas z mu-u-zu,kar se pa športne tiče jih pa učitelji-učiteljice občutno preveč preganjajo to pa vsekakor ne bo pomagalo znižati število pretežkih otrok v šolah začeti je treba z zdravo hrano sadje,zelenjava,kuhana hrana ne pa pomfri,čips,pica,gazirana pijača itd...,in z normalnimi športi kot so hoja,kolesarjenje,plavanje saj lahko drugače še koga srčna kap zadene od preobremenitve če jih bodo preveč preganjali naenkrat in ne postopoma da dobijo kondicijo
Enako je z glasbeno in z likovno vzgojo tudi ta 2 predmeta bi morali nehati ocenjevati z ocenami od 1 do 5 in jih bi morali ocenjevati z MU-U-ZU in bi morala biti bolj za sprostitev od ostalih predmetov saj tudi otroci potrebujejo manj psihičnih obremenitev v šolah,ne pa da morajo pri likovni sedaj uporabljati zvezke,knjige in tudi teste pisat ,likovna bi morala biti zgolj za sprostitev,tako je bilo vsaj pred 12 leti in smo večinoma risali na papir,steklo itd...,in smo se pri likovni sprostili in odahnili od ostalih predmetov.
Torej če katerega od otrok zanima šport,glasba ali pa likovna se lahko po končani osnovni šoli odloči za katero od teh področij,v osnovni šoli bi pa morali otroke nehati obremenjevati z vsemi podrobnostmi o glasbi in likovni in jim ponuditi te 3 predmete za odih od ostalih predmetov ki zahtevajo veliko nalog in učenja in jih začnite ponovno ocenjevati z MU-U-ZU in bi če bi bil na koncu šolskega leta kdo med oceno upoštevali tudi uspeh teh 3 predmetov za dvig ocene nikakor pa za nižanje ocene,saj bi z tem ohranili motivacijo otrok za posluh in sodelovanje pri teh predmetih .