Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

sprememba ZAKONA O GOZDOVIH

3226 OGLEDOV 1 KOMENTAR

Predlagam spremembo zakona o gozdovih:

Predlog:

1.Zakon naj se popravi v definiciji pojma : "gozd je" 2. člen 2. odstavek

namesto da se določi da je zaraščena kmetijska površina gozd naj se določi sankcije za zaraščanje kmetijskih površin. Za morebitno legalno zaraščanje pa naj lastnik pridobi soglasje pristojnih kmetijskih služb ki bi izjemoma lahko dovolile zaraščanje.

2. Za vse zaraščene kmetijske površine ki so bile po zakonu o gozdovih prenešene pod evidenco gozdov naj se v zakonu omogoči sprememba nazaj v kmetijske površine brez kakršnihkoli administrativnih vlog kot zgolj formalnih , brez možnosti da bi kmetom preprečevali izvajanje del.

3. v zakon o gozdovih ali ZKZ se zapiše sankcije za zaraščanje kmetijskih površin!

razlaga:

ZKZ in Zakon o gozdovih sta si v splošnih načelih zelo narazen.

Medtem ko ZKZ (zakon o kmetijskih zemljiščih) navaja cilj ohranjanja kmetijskih površin in povečevanje le teh , pa naveden člen v zakonu o goudovih dejansko legalizira zaraščanje kmetijskih površin . - to je izgubljanje kmetijskih površin.

Ker sta oba zakona nastajala na istem ministrstvu je to dejstvo še bolj nerazumljivo.

površine niso zanemarljive samo v mali vasici ( 16 hiš) na Dolenjskem cca 350 ha

Pristojne službe namreč po sedanjem gozdnem zakonu na zaraščenih kmetijskih površinah vrsujejo gozdne načrte, ki jih potem občine nekritično prenašajo v svoje prostorske akte.

Ob tem tudi, direktno ne obveščajo lastnikov zemljišč ampak to počno s formalnimi javnimi objavami tako da lastniki mnogokrat niti ne vedo da nimajo več pašnikov ali travnikov ampak gozdne površine.

tudi samo določanje kaj je zaraščeno poteka po orto foto posnetkih , ki pa niso nujno odraz da je površina zaraščena z gozdnim drevjem lahko so samo grmade!

Praktična posledica sedanje nelogične definicije v zakonu o gozdovih so take primer:

kmetija ki je imela 38 ha zemljišč od tega 35 ha kmetijskih in 3 ha gozda je po določenem preteku časa in popravkih aktov na osnovi veljavnega gozdnega zakona pristala na stanju 36 ha gozdov in 2 ha kmetijskih zemljišč , taka kmetija ni več kmetija ampak gozdno posestvo.

Posledično novemu stanju statusa zemljišč, pa kmetu ne dovolijo ponovne ureditve površin v kmetijske površin , kmete tako preganjajo inšpektorju in pišejo astronomske kazni, kar je povsem nerazumljivo , obsojanja vredno in kliče po popravku zakona.

Mogoče bodo večini bralcev predloga navedbe zvenele kot nemogoče , vendar je to dejansko stanje ki se dogaja v praksi.

2 glasova

2 glasova

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR M marjan šircelj 2 predloga
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 13. 6. 2012 | 11:35:08

sprememba ZAKONA O GOZDOVIH

Predlagam spremembo zakona o gozdovih:

Predlog:

1.Zakon naj se popravi v definiciji pojma : "gozd je" 2. člen 2. odstavek

namesto da se določi da je zaraščena površina gozd naj se določi sankcije za zaraščanje kmetijskih površin. Za morebitno legalno zaraščanje pa naj lastnik pridobi soglasje pristojnih kmetijskih služb ki bi izjemoma lahko dovolile zaraščanje.

2. Za vse zaraščene kmetijske površine ki so bile po zakonu o gozdovih prenešene pod evidenco gozdov naj se v zakonu omogoči sprememba nazaj v kmetijske površine brez kakršnihkoli administrativnih vlog kot zgolj formalnih , brez možnosti da bi kmetom preprečevali izvajanje del.

3. v zakon o gozdovih ali ZKZ se zapiše sankcije za zaraščanje kmetijskih površin!

razlaga:

ZKZ in Zakon o gozdovih sta si v splošnih načelih zelo narazen.

Medtem ko ZKZ (zakon o kmetijskih zemljiščih) navaja cilj ohranjanja kmetijskih površin in povečevanje le teh , pa naveden člen v zakonu o goudovih dejansko legalizira zaraščanje kmetijskih površin . - to je izgubljanje kmetijskih površin.

Ker sta oba zakona nastajala na istem ministrstvu je to dejstvo še bolj nerazumljivo.

površine niso zanemarljive samo v mali vasici ( 16 hiš) na Dolenjskem cca 350 ha

Pristojne službe namreč po sedanjem gozdnem zakonu na zaraščenih kmetijskih površinah vrsujejo gozdne načrte, ki jih potem občine nekritično prenašajo v svoje prostorske akte.

Ob tem tudi, direktno ne obveščajo lastnikov zemljišč ampak to počno s formalnimi javnimi objavami tako da lastniki mnogokrat niti ne vedo da nimajo več pašnikov ali travnikov ampak gozdne površine.

tudi samo določanje kaj je zaraščeno poteka po orto foto posnetkih , ki pa niso nujno odraz da je površina zaraščena z gozdnim drevjem lahko so samo grmade!

Praktična posledica sedanje nelogične definicije v zakonu o gozdovih so take primer:

kmetija ki je imela 38 ha zemljišč od tega 35 ha kmetijskih in 3 ha gozda je po določenem preteku časa in popravkih aktov na osnovi veljavnega gozdnega zakona pristala na stanju 36 ha gozdov in 2 ha kmetijskih zemljišč , taka kmetija ni več kmetija ampak gozdno posestvo.

Posledično novemu stanju statusa zemljišč, pa kmetu ne dovolijo ponovne ureditve površin v kmetijske površin , kmete tako preganjajo inšpektorju in pišejo astronomske kazni, kar je povsem nerazumljivo , obsojanja vredno in kliče po popravku zakona.

Mogoče bodo večini bralcev predloga navedbe zvenele kot nemogoče , vendar je to dejansko stanje ki se dogaja v praksi.

Verzija predloga z dne, 13. 6. 2012 | 12:29:25

sprememba ZAKONA O GOZDOVIH

Predlagam spremembo zakona o gozdovih:

Predlog:

1.Zakon naj se popravi v definiciji pojma : "gozd je" 2. člen 2. odstavek

namesto da se določi da je zaraščena površina gozd naj se določi sankcije za zaraščanje kmetijskih površin. Za morebitno legalno zaraščanje pa naj lastnik pridobi soglasje pristojnih kmetijskih služb ki bi izjemoma lahko dovolile zaraščanje.

2. Za vse zaraščene kmetijske površine ki so bile po zakonu o gozdovih prenešene pod evidenco gozdov naj se v zakonu omogoči sprememba nazaj v kmetijske površine brez kakršnihkoli administrativnih vlog kot zgolj formalnih , brez možnosti da bi kmetom preprečevali izvajanje del.

3. v zakon o gozdovih ali ZKZ se zapiše sankcije za zaraščanje kmetijskih površin!

razlaga:

ZKZ in Zakon o gozdovih sta si v splošnih načelih zelo narazen.

Medtem ko ZKZ (zakon o kmetijskih zemljiščih) navaja cilj ohranjanja kmetijskih površin in povečevanje le teh , pa naveden člen v zakonu o goudovih dejansko legalizira zaraščanje kmetijskih površin . - to je izgubljanje kmetijskih površin.

Ker sta oba zakona nastajala na istem ministrstvu je to dejstvo še bolj nerazumljivo.

površine niso zanemarljive samo v mali vasici ( 16 hiš) na Dolenjskem cca 350 ha

Pristojne službe namreč po sedanjem gozdnem zakonu na zaraščenih kmetijskih površinah vrsujejo gozdne načrte, ki jih potem občine nekritično prenašajo v svoje prostorske akte.

Ob tem tudi, direktno ne obveščajo lastnikov zemljišč ampak to počno s formalnimi javnimi objavami tako da lastniki mnogokrat niti ne vedo da nimajo več pašnikov ali travnikov ampak gozdne površine.

tudi samo določanje kaj je zaraščeno poteka po orto foto posnetkih , ki pa niso nujno odraz da je površina zaraščena z gozdnim drevjem lahko so samo grmade!

Praktična posledica sedanje nelogične definicije v zakonu o gozdovih so take primer:

kmetija ki je imela 38 ha zemljišč od tega 35 ha kmetijskih in 3 ha gozda je po določenem preteku časa in popravkih aktov na osnovi veljavnega gozdnega zakona pristala na stanju 36 ha gozdov in 2 ha kmetijskih zemljišč , taka kmetija ni več kmetija ampak gozdno posestvo.

Posledično novemu stanju statusa zemljišč, pa kmetu ne dovolijo ponovne ureditve površin v kmetijske površin , kmete tako preganjajo inšpektorju in pišejo astronomske kazni, kar je povsem nerazumljivo , obsojanja vredno in kliče po popravku zakona.

Mogoče bodo večini bralcev predloga navedbe zvenele kot nemogoče , vendar je to dejansko stanje ki se dogaja v praksi.

Komentarji