Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Učna pomoč

3014 OGLEDOV 7 KOMENTARJEV

Predlagam, da se na šolah ukine brezplačna individualna učna pomoč za učence in dijake. S tem bi prihranili denar, ki ga prejemajo učitelji za izvajanje te pomoči. Če ima učenec ali dijak težave pri razumevanju neke učne snovi, lahko v času govorilnih ur prosi učitelja/profesorja, da mu še enkrat obrazloži snov. Govorilne ure pa so že v obvezi učiteljev in profesorjev. Sistem bi moral biti podoben, kot je na fakultetah, kjer lahko študentje izkoristijo govorilne ure profesorja ali asistenta.

15 glasov

12 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR C Cukec 3 predlogi
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


12. 6. 2012

Odziv MInistrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport

Učenci z učnimi težavami so učenci, ki brez prilagoditev metod in oblik dela pri pouku težko dosegajo standarde znanja. Šole tem učencem prilagodijo metode in oblike dela pri pouku ter jim omogočijo vključitev v dopolnilni pouk in druge oblike individualne in skupinske pomoči. S navedenimi oblikami dela šola skuša zagotoviti, da imajo vsi učenci možnost dosegati cilje osnovnošolskega izobraževanja. Med najpomembnejša cilji sta zagotavljanje kakovostne splošne izobrazbe vsemu prebivalstvu in spodbujanje skladnega telesnega, spoznavnega, čustvenega, moralnega, duhovnega in socialnega razvoja posameznika z upoštevanjem razvojnih zakonitosti.

V preteklosti je pri načrtovanju pomoči prevladovala ožja usmerjenost k težavam in primanjkljajem. Pomoč je vključevala predvsem urjenje manj ali slabše razvitih veščin in popravljanje primanjkljajev. Sodobni pristopi pomoč zastavljajo širše: upoštevajo se celovita učenčeva osebnost, njegove vsakdanje življenjske razmere v šoli in doma ter življenjska perspektiva; usmerjeni so k vzpostavljanju takega učnega okolja, ki bo sposobno spodbuditi in razvijati učenčevo dejavno sodelovanje, dejavno izražanje misli in idej, spodbuditi in razvijati učenčeve interese, nadarjenost ter močna področja, in hkrati si prizadevajo razvijati uspešno sodelovanje med družino in šolo.

Strokovni svet RS za splošno izobraževanje je na svoji 106. seji z dne 11. 10. 2007 sprejel Koncept dela Učne težave v osnovni šoli. Gradivo je pripravila posebna strokovna skupina pri Uradu za razvoj šolstva. Koncept je obkavljen na spletni strani Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport.

Priloge:

Komentarji