Verzija predloga z dne, 3. 9. 2025 | 14:16:06
Uvedba možnosti izboljševanja ocen za 4. in 3. letnik po zaključku 4. letnika v srednjih šolah
Predlagam uvedbo možnosti, da dijaki zaključnega (4.) letnika srednjih šol lahko izboljšajo ocene iz predmetov 4. in tudi 3. letnika, omejeno na največ 6 ocen skupaj. Dijak lahko izbere le eno možnost: izboljševanje ocen po tem sistemu ali izboljševanje mature.
Prednosti pobude:
-Omogoča dijakom drugo priložnost za izboljšanje povprečja.
-Standardiziran postopek zagotavlja pravičnost in preglednost.
-Omejitve (6 ocen, en poskus, plačilo,...) zmanjšujejo prekomerno obremenitev sistema.
V datoteki je priložen približen opis člena za Pravilnik o ocenjevanju znanja v srednjih šolah.
Verzija predloga z dne, 3. 9. 2025 | 15:15:30
Uvedba možnosti izboljševanja ocen za 4. in 3. letnik po zaključku 4. letnika v srednjih šolah
Predlagam uvedbo možnosti, da dijaki zaključnega (4.) letnika srednjih šol lahko izboljšajo ocene iz predmetov 4. in tudi 3. letnika, omejeno na največ 6 ocen skupaj. Dijak lahko izbere le eno možnost: izboljševanje ocen po tem sistemu ali izboljševanje mature.
Prednosti pobude:
-Omogoča dijakom drugo priložnost za izboljšanje povprečja.
-Standardiziran postopek zagotavlja pravičnost in preglednost.
-Omejitve (6 ocen, en poskus, plačilo,...) zmanjšujejo prekomerno obremenitev sistema.
V datoteki je priložen približen opis člena za Pravilnik o ocenjevanju znanja v srednjih šolah.
Verzija predloga z dne, 3. 9. 2025 | 15:18:41
Uvedba možnosti izboljševanja ocen za 4. in 3. letnik po zaključku 4. letnika v srednjih šolah
Predlagam uvedbo možnosti, da lahko nekateri dijaki zaključnega (4.) letnika srednjih šol in gimnazij izboljšujejo ocene iz predmetov 4. in tudi 3. letnika pod določenimi pogoji, omejeno na največ 6 ocen skupaj. Dijak lahko izbere le eno možnost: izboljševanje ocen po tem sistemu ali izboljševanje mature.
Prednosti pobude:
-Omogoča dijakom drugo priložnost za izboljšanje povprečja.
-Standardiziran postopek zagotavlja pravičnost in preglednost.
-Omejitve (6 ocen, en poskus, plačilo, samo določeni dijaki*...) zmanjšujejo prekomerno obremenitev sistema.
V datoteki je priložen približen opis člena za Pravilnik o ocenjevanju znanja v srednjih šolah.
*
Verzija predloga z dne, 3. 9. 2025 | 18:24:15
Uvedba možnosti izboljševanja ocen za 4. in 3. letnik po zaključku 4. letnika v srednjih šolah
Predlagam uvedbo možnosti, da lahko nekateri dijaki zaključnega (4.) letnika srednjih šol in gimnazij izboljšujejo ocene iz predmetov 4. in tudi 3. letnika pod določenimi pogoji, omejeno na največ 6 ocen skupaj. Dijak lahko izbere le eno možnost: izboljševanje ocen po tem sistemu ali izboljševanje mature.
Prednosti pobude:
-Omogoča dijakom drugo priložnost za izboljšanje povprečja.
-Standardiziran postopek zagotavlja pravičnost in preglednost.
-Omejitve (6 ocen, en poskus, plačilo, samo določeni dijaki*...) zmanjšujejo prekomerno obremenitev sistema.
V datoteki je priložen približen opis člena za Pravilnik o ocenjevanju znanja v srednjih šolah.
*Izboljševanje ocen je mogoče le, če dijak izkaže utemeljen razlog, kot so:
-daljša bolezen ali zdravstvene težave v času pouka,
-težke družinske ali socialne razmere,
-dokumentirane učne težave (npr. disleksija),
-izjemen napredek in dokazana pripravljenost v zadnjem letniku,
-posebne okoliščine, ki so bistveno vplivale na doseženo oceno, te morajo biti dobro zagovarjane
Verzija predloga z dne, 3. 9. 2025 | 18:25:44
Uvedba možnosti izboljševanja ocen za 4. in 3. letnik po zaključku 4. letnika v srednjih šolah
Predlagam uvedbo možnosti, da lahko nekateri dijaki zaključnega (4.) letnika srednjih šol in gimnazij izboljšujejo ocene iz predmetov 4. in tudi 3. letnika pod določenimi pogoji, omejeno na največ 6 ocen skupaj. Dijak lahko izbere le eno možnost: izboljševanje ocen po tem sistemu ali izboljševanje mature.
Prednosti pobude:
-Nekaterim dijakom omogoča drugo priložnost za izboljšanje povprečja.
-Standardiziran postopek zagotavlja pravičnost in preglednost.
-Omejitve (6 ocen, en poskus, plačilo, samo določeni dijaki*...) zmanjšujejo prekomerno obremenitev sistema.
V datoteki je priložen približen opis člena za Pravilnik o ocenjevanju znanja v srednjih šolah.
*Izboljševanje ocen je mogoče le, če dijak izkaže utemeljen razlog, kot so:
-daljša bolezen ali zdravstvene težave v času pouka,
-težke družinske ali socialne razmere,
-dokumentirane učne težave (npr. disleksija),
-izjemen napredek v zadnjem letniku,
-posebne okoliščine, ki so bistveno vplivale na doseženo oceno, te morajo biti dobro zagovarjane
Verzija predloga z dne, 5. 9. 2025 | 20:17:08
Uvedba možnosti izboljševanja ocen za 4. in 3. letnik po zaključku 4. letnika v srednjih šolah
Predlagam uvedbo možnosti, da lahko nekateri dijaki zaključnega (4.) letnika srednjih šol in gimnazij izboljšujejo ocene iz predmetov 4. in tudi 3. letnika pod določenimi pogoji, omejeno na največ 6 ocen skupaj. Dijak lahko izbere le eno možnost: izboljševanje ocen po tem sistemu ali izboljševanje mature.
Prednosti pobude:
-Nekaterim dijakom omogoča drugo priložnost za izboljšanje povprečja.
-Standardiziran postopek zagotavlja pravičnost in preglednost.
-Omejitve (6 ocen, en poskus, samo določeni dijaki*...) zmanjšujejo prekomerno obremenitev sistema.
V datoteki je priložen približen opis člena za Pravilnik o ocenjevanju znanja v srednjih šolah.
*Izboljševanje ocen je mogoče le, če dijak izkaže utemeljen razlog, kot so:
-daljša bolezen ali zdravstvene težave v času pouka,
-težke družinske ali socialne razmere,
-dokumentirane učne težave (npr. disleksija),
-izjemen napredek v zadnjem letniku,
-posebne okoliščine, ki so bistveno vplivale na doseženo oceno, te morajo biti dobro zagovarjane
Verzija predloga z dne, 5. 9. 2025 | 20:22:33
Uvedba možnosti izboljševanja ocen za 4. (zaključni) in 3. (predzadnji) letnik po zaključku 4. (zaključnega) letnika v srednjih šolah za nekatere dijake
Predlagam uvedbo možnosti, da lahko nekateri dijaki zaključnega (4.) letnika srednjih šol in gimnazij izboljšujejo ocene iz predmetov zaključnega in tudi predzadnjega letnika pod določenimi pogoji, omejeno na največ 5-6 ocen skupaj. Dijak lahko izbere le eno možnost: izboljševanje ocen po tem sistemu ali izboljševanje mature na jesenskem roku.
Prednosti pobude:
-Nekaterim dijakom omogoča drugo priložnost za izboljšanje povprečja in boljše pogoje za vpis.
-Standardiziran postopek zagotavlja pravičnost in preglednost.
-Omejitve (5-6 ocen, en poskus, samo določeni dijaki*...) zmanjšujejo prekomerno obremenitev sistema.
V datoteki je priložen približen opis člena za Pravilnik o ocenjevanju znanja v srednjih šolah.
*Izboljševanje ocen je mogoče le, če dijak izkaže utemeljen razlog, kot so:
-daljša bolezen ali zdravstvene težave v času pouka, nujno podprte z zdravstveno dokumentacijo
-težje družinske ali socialne razmere
-dokumentirane učne težave (npr. disleksija),
-izjemen napredek v zadnjem letniku in odličen uspeh na maturi