Cestne grbine
Avtomobili so prevozno sredstvo, ki ga uporablja (skorajda) vsak. Plačamo ga z zaslužkom po plačilu davkov. Ob nakupu avtomobila plačamo davek. Nato plačamo nadomestilo za uporabo cest in posebej še vinjeto za uporabo avtocest. Z vsakim litrom goriva plačamo zlasti trošarino (davek), DDV in DDV na trošarino. Avtomobili so ob tem naša last in želimo, da imajo tudi država in občine do njih odnos, kot da so naša last, ne nek nebodigatreba škodljivec, ki ga je treba ves čas pri uporabi zatirati.
Glede na to, da plačujemo nadomestilo za uporabo cest, je minimalno pričakovanje, da bodo ceste primerne za vožnjo. Za vse tipe avtomobilov, tudi za tiste s trdim podvozjem.
Ker se v občinah grbine množijo kot gobe po dežju in se s tem onemogoča normalna raba cest (normalna cesta je ravna, saj je treba upoštevati, da imajo avtomobili kolesa in ne noge), predlagam, da se s predpisi uredi, koliko grbin projektanti cest sploh smejo umestiti na določeno razdaljo (primer neprimerne ceste s prekomernim številom grbin: Ižanska cesta, Ljubljana in Hradeckega cesta, Ljubljana).
V okviru splošne svobode ravnanja imajo uporabniki cest pravico do vožnje z dovoljeno hitrostjo, zato ne bi smelo biti dopustno graditi grbin, ki pri vožnji z dovoljeno hitrostjo čez grbine (seveda po 10.000, 100.000, 1.000.000 ponovitvah) poškodujejo avtomobil, saj s tem poškodujejo zasebno lastnino, poleg tega pa je zaradi premetavanja potnikov to poseg v človekovo dostojanstvo. Ni dopustno omejevati svobode ravnanja na način, da morajo vozniki zmanjšati hitrost na npr. 10 km/h pri vožnji čez grbino samo zato, da se izognejo povzročanju nepotrebnih obremenitev na materialu.
Zaradi tega predlagam, da se s predpisi uredi, da je dovoljeno postavljati edino grbine takšne blage sinusoidne oblike, ki so tudi dovolj nizke, da so primerne za vožnjo z nezmanjšano dovoljeno hitrostjo. Test ustreznosti predpisa naj se opravi z avtomobili s trdim vzmetenjem na testnih grbinah.
To, da se gradi dobesedno stopnice, na katere in s katerih je treba zapeljati čisto počasi, in da se to tolerira in je dovoljeno, je popoln absurd. (Primer: Gerbičeva 90, Ljubljana) Za uporabo takšnih cest, tudi če so občinske, država ni upravičena pobirati nadomestila, saj je za takšno stanje sokriva, ker je občinam takšnih grbin s predpisi dopustila.