Delo od doma
Trenutno je delo od doma prepuščeno dogovoru zaposlenega in delodajalca. Slovenske ceste se šibijo pod dnevnimi bremenitvami zaradi dnevnih prevozov zaposlenih na delo, in to ni le strošek za delodajalce temveč tudi za državo (popravila/vzdrževanje infrastrukture...), zavarovalnice (poškodbe zaradi vožnje na/z dela, nesreče ...) in tako dalje. Če želi država zmanjšati okoljsko breme in druga bremena, naj v zakonodaji o trajnosti poleg množice drugih kvot uvede merilo odtisa na okolje zaradi prevoza zaposlenih na delo, in naj to regulira tako, da bo vsak zaposleni, oddaljen več kot npr. 30km od delovnega mesta in ni urejenrga dostojnegs javnega prevoza (ne izgubi več kot pol ure za prevoz na delo/z dela), moral 4 dni na teden delati od doma in se mu uredijo razmere za delo od doma (oprema, kontribuiranje stroškov elektrike...). Kjer se da to realno uvesti brez objektivnih zadržkov (npr. proizvodnja tega ne dopušča, za taka podjetja bi bila zahteva omejena na režijske delavce...), bi to bilo obveznost podjetja.
Obenem mora biti poskrbljeno za socializacijo zaposlenih itn. po vzoru drugih držav v EU. Čez 2 leti se naredi pregled učinkov.
Efekt na okolje bo bolj pozitiven kot pa marsikaj drugega, poleg tega pa je vrsta drugih pozitivnih stvari za državo in druge... tudi za delavce (morda bo tako tudi več služb dostopnejših v Lj za tiste iz bolj oddaljenih krajev, ker bodo nižji stroški prevoza).