Regulacija trženja oglasov nepremičnin
Pri oglaševanju nepremičnin s strani nepremičninskih agencij v zadnjem času vlada kaos, dovoljeno je vse. V preteklosti se je vedno oglaševala cena za neto m2, sedaj se oglašuje cena za bruto m2, v slednjega pa se vključuje vse prosto po prešernu. Na linku lahko vidite, kako je v kvadraturo všteto celo parkirno mesto, kar je čisto zavajanje kupcev, saj deluje kot da je cena na m2 posledično nižja:
www.nepremicnine.net/oglasi-prodaja/pobrezje-podravska-2000-maribor-stanovanje_6976991/
Predlagam, da se uredi področje oglaševanja nepremičninskih agencij ter številne druge regulacije s strani njihovega delovanja, saj se mi zdi sporno, da lahko iztržijo procentualni delež od uspešne prodaje in ne enoten znesek, zato so se tako razpasle po mestih, da jih je že več kot pekarn. Na tem področju je ogromno kriminala, tudi na njihov račun umetno napihovanje cen. Lep pozdrav, Nenad