Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog čaka odziv pristojne institucije

Predlog za izboljšanje delovanja zastopnikov pacientovih pravic

257 OGLEDOV 9 KOMENTARJEV

V skladu s svojimi izkušnjami v zdravstvenem sistemu želim podati predlog za revizijo obstoječega sistema zastopnikov pacientovih pravic, ki v sedanji obliki ne nudi ustrezne podpore pacientom, ki so se znašli v sporih z zdravstvenimi institucijami.

Trenutni sistem zastopnikov pacientovih pravic je zasnovan tako, da naj bi ščitil interese pacientov in jim pomagal v primerih kršitev njihovih pravic. Vendar praksa kaže, da mnogi pacienti ne dobijo ustrezne in pravočasne podpore. Osebno sem večkrat poslal nujna sporočila zastopniku pacientovih pravic, a že več kot 30 dni nisem prejel nobenega odgovora, čeprav sem prosil za pravni nasvet in pomoč. Takšne izkušnje potrjujejo mnenje, da trenutni sistem ne deluje dovolj učinkovito in je potrebno pregledati njegovo delovanje.

V svojih poročilih zastopniki pacientovih pravic pogosto ne izkazujejo, koliko težav so dejansko rešili, koliko prijav so obravnavali ali kako uspešno so zastopali pacientove interese. To nakazuje, da sistem ne vsebuje dovolj mehanizmov za preverjanje njihove učinkovitosti in transparentnosti. Kljub finančni nagradi, ki jo prejmejo zastopniki na podlagi števila opravljenih ur in stopnje izobrazbe, ne obstaja dovolj natančen mehanizem za merjenje njihove uspešnosti ali vpliva na izboljšanje zdravniške prakse.

Predlagam:

-Revizijo delovanja zastopnikov pacientovih pravic, kjer bi se pregledale njihove obveznosti, učinkovitost in vpliv na reševanje sistemskih problemov.

-Vzpostavitev jasnih meril za ocenjevanje njihovega dela, vključno s transparentnim sistemom poročanja o rešenih primerih in izboljšavah v zdravstvenem sistemu.

-Vzpostavitev neodvisnega mehanizma za preverjanje uspešnosti zastopnikov, ki bo vključeval preverjanje zadovoljstva pacientov, ki so iskali pomoč, in pravne svetovalce, ki bi lahko pomagali pacientom v bolj zapletenih primerih.

-Razširitev obveznosti zastopnikov pacientovih pravic, da morajo v določenem roku odgovoriti na nujna sporočila pacientov in nuditi ustrezno pravno svetovanje v nujnih primerih.

Obvezna prisotnost neodvisnih zastopnikov pacientovih pravic je ključna med obravnavo prijavljenih kršitev. Trenutno imajo zdravstveni delavci, ki so v postopku obravnave kot morebitni kršitelji pacientovih pravic, na razpolago celotno strukturo zdravstvenega doma, da se branijo pred očitki, medtem ko pacient, ki je vložil prijavo, pogosto nima na voljo nobene pravne pomoči ali podpore s strani države. Takšna neravnovesja v postopku ogrožajo pravice pacientov in zmanjšujejo njihovo možnost za pošteno obravnavo.

V kolikor sistem ne bo izboljšan, bi lahko razmislili tudi o alternativnih možnostih, kot je ukinitev trenutnega sistema in vzpostavitev neodvisne institucije, ki bo strokovno in nepristransko obravnavala kršitve pacientovih pravic.

Zahvaljujem se za vašo pozornost in vas prosim, da obravnavate ta predlog za izboljšanje delovanja zdravstvenega sistema v korist pacientov.

35 glasov

1 glas

Če bo predlog prejel vsaj 23 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR D Dobrapraksa 14 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ROK ZA ODGOVOR

Komentarji