Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Direktna AC povezava med obalo in vzhodnim delom Slovenije

403 OGLEDOV 17 KOMENTARJEV

Pozdravljeni!

Zaradi vedno večjih težav na naših avtocestah, sploh v predelu Ljubljane, predlagam, da namesto tretjega pasu okoli Ljubljane naredimo direktno AC povezavo med obalno regijo in vzhodnim delom Slovenije. Moj predlog je, da bi se ta na obalni strani začela na E61 med Postojno in Vrhniko (seveda bi ta začetek najbolje ocenili strokovnjaki), potem bi šla mimo AC A2 Grosuplja (tudi tu bi bila dva nova priklopa na AC - 1. v smeri obalnega dela E61 in 2. v smeri vzhodnega dela E57) in bi se nato priklopila nekje v predelu med Trojanami in Vranskem na E57 (na vzhodni del). S tem bi rešili ozko grlo Ljubljane, vsi tovornjaki, ki so namenjeni proti Luki Koper, bi se tako izognili Ljubljani, s tem bi ljudem, ki se vsakodnevno vozijo v Lj, omogočili hitrejšo pot do službe in poleti, ko gre večina ljudi na dopuste na obalno regijo, bi se lahko izognili gneči v Lj.

29 glasov

12 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 23 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR L Larxene 1 predlog
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


1. 10. 2024

Odziv Ministrstva za infrastrukturo

Tranzitni avtocestni koridorji na območju Republike Slovenije so sestavni del omrežja Evropske unije (EU) in del vseevropske prometne mreže (TEN-T), ki je določena v dokumentih EU. Peti koridor poteka v smeri vzhod-zahod, v trasi Benetke–Trst/Koper–Ljubljana–Maribor–Budimpešta–Užgorod–Lvov–Kijev.

Poleg tega, da je potek tranzitnih koridorjev določen v dokumentih EU, pa je za prevzem večjega obsega prometa ustreznejše načrtovanje razširitve infrastrukture v obstoječih koridorjih, kot pa posegi v nova območja, ki s tranzitnim cestnim prometom niso obremenjena. Dograditev tretjega pasu na najbolj obremenjenih delih avtocestnega omrežja načrtuje investitor DARS, skladno s strateškimi in operativnimi planskimi dokumenti razvoja državnega cestnega omrežja.

Komentarji