Uporabniška izkušnja v zdravstvu šteje!
Večina uporabnikov zdravstva ima elektronsko pošto. Vsak uporabnik zdravstvene storitve po končanem postopku/obisku anonimno oceni potek zdravljenja, kvaliteto komunikacije in odzivnost. Od 1 do 5, v treh osnovnih vprašanjih. Plača je 60% fiksna, 40% variabilna, (na začetku 80/20, potem pa postopoma do 60/40) glede na povprečno letno oceno uporabnikov zdravstva, doseganje državnega normativa + dodatni letni bonus (stimulacija) za top 5% izvajalcev v regiji in možnostjo za napredovanje na druge "nejavne funkcije". Dve leti po uvedbi se začne vodenje evidence, kjer najslabših 5% prejme opomin z interno revizijo delovnega procesa, ki lahko opomin prekliče, 3 nepreklicani opomini v 5ih letih, pomeni hujšo kršitev delovne pogodbe in posledično odpoved delovnega razmerja.
S stimulacijo in variabilnostjo se neha negativna selekcija na javnih ustanovah, se nagradi dobre kadre in sankcionira nezadovoljivo kakovost izvedbe. Uporabniki storitev ne gledajo na politično pripadnost niti hierarhijo ustanov.
Enako bi bilo potrebno z upravnimi enotami in razširiti na dele javnega sektorja, kjer lahko uporabnik ocenjuje prejeto storitev (policija, politika, sodstvo pak ne).