Omejitev papirnih reklam
Vladi predlagam da trgovcem omeji papirno oglaševanje iz razloga ohranjanje narave. Dnevno se na tone papirja valja po vseh kotih in krajih povsem brez potrebe.
Glede ne to da je oglaševanje preko TV, interneta in aplikacij popolnoma pregledno, je red da se omeji papirno oglaševanje z dnevnimi sporočili o akcijah in podobno.
Ja vem lahko se nabiralnik označi o ne prejemanju (ki mimogrede stane) tovrstnih reklam, ampak govora je o količini papirja celih katalogih in podobno o zadevah katerih življenska doba je dva do pet dni in predstavlja onesnaževanje narave in izsekavanje drevja, ko smo že pri tem.
Omeji se lahko na manjši obseg ali določitev naklad v primeru ko pa trgovec želi na veliko oglaševati naj se dodatne naklade obdavčijo v dobro ohranjanje okolja ali pa se ta del marketinškega denarja nameni zatiranim trgovcem, trgovkam odnosno neposredno ljudem zaposlenim v trgovinah.