Ukinitev oziroma novelacija neustavnega, sramotnega 239. člena ZUP
239. člen ZUP je sramota za pravno državo za katero se ima Slovenija in je v posmeh državljankam in državljanom RS kar zadeva "videz nepristranskosti" delovanja nosilcev javnih pooblastil pri odločanju vseh treh vej oblasti. 239. člen pravi v svoji srži, da pritožbe zoper prvostopenjski organ romajo najprej na ta isti prvostopenjski organ, ki je potencialno kršitelj Ustave, zakonov in podzakonskih aktov. Ta isti organ tudi zbere, pregleda vso dokumentacijo (dokazi zoper potencialno ne-pravilno delovanje, morda celo kršitve, ki jih obravnava kazenski zakonik z določbami o predvidenih zapornih kaznih za kršitelje; 2. člena sta "rezervirana" za nosilce javnih pooblastil) in jo potem pošlje 2. stopenjskemu organu v odločanje. Kaj je tukaj narobe? Vse. Logično in povsod po razvitem svetu je tako, da pritožbe zoper organ A romajo na organ B direktno, da je videz nepristranskosti neokrnjen ter da ni možnosti manipulacij s strani potencialnega kršitelja. S tem ko organ A dobi dokumentacijo je skokovito povečano tveganje, da bo takoj začel vplivati na organ B, ki je pristojen za odločanje; (sploh v tako majhni državi kot je Slovenija) že tako pa o pritožbi odloča ali resorno ministrstvo (se pravi o svojem "otroku" njegova "mama, kar je še en problem...) ali sodišče, ki ima sedež na istem naslovu itd. Uradni odgovor je, da je tako "lažje" saj se zbere vsa dokumentacija na enem mestu in ministrstva nimajo potem dela z razvrščanjem papirja itd.
Se pravi žrtvujemo videz nepristranskosti in negiramo tehnološki napredek ter Ustavne določbe in zdravo pamet samo zato, ker se nekaterim ne ljubi (organu B) v postopku pisno pozvati ali obvestiti nek podrejen organ (organ A -potencialni kršitelj pravic, Ustave...), da pošlje dokumentacijo in prikaže svoje videnje zadeve naknadno? Ne gre se samo za iz aviona vidno katastrofo kršenja večih členov Ustave RS, ampak za tudi izgubljen dragocen čas, ko organ A ne ve, da je zoper njega vložena pritožba in se lahko organ B v miru, brez potencialnih pritiskov in vplivanj s strani organa A posveti zadevi, preden se začne morebitno vplivanje organa A preko administrativnih ali drugih poznanstev; saj so vsi del enega sistema, istega delovnega okolja itd.
Skratka tak člen ne sodi v 21. stoletje v razvito Evropo. Spremenite prvo alinejo 239. člena ZUP tako, da se glasi: Pritožba vložena zoper prvostopenjski organ se vloži direktno z vsemi dokazi zoper ta organ direktno na drugostopenjski organ, ki je edini pristojen za odločanje. Smiselno se črtajo ali spremenijo vse ostale alineje tega člena.