Ukinitev ocenjevanja pri "vzgojnih" predmetih v osnovni in srednji šoli
Predlagam vladi, da ukine številčno ocenjevanje pri t. i. "vzgojnih" predmetih v OŠ in SŠ. Vzgojni predmeti so (Športna vzgoja, Glasbena umetnost, Likovna umetnost). Pri teh predmetih se najpogosteje opaža, da na določene stvari, ki vplivajo na odraz praktičnega znanja vplivajo stvari, na katere učenci nimajo vpliva. Učenec brez posluha, ne more dobro peti, medtem ko učenec ki slabo riše ne more tako dobro risati kot nekdo drug, ki ima ta talent razvit. Pri športni vzgoji mora učenec preskočiti pri skoku v višino (za oceno 5) višino, ki je 10 cm nižja od njega. Namesto, da bi takšni predmeti učencem in dijakom dajali veselje jih spravljajo v stres in se med urami ne počutijo dobro.
Pogosto, zaradi teh predmetov, nekateri učenci izgubljajo točke pri vpisu v srednje šole, dijaki v srednjih šolah pa izgubljajo točke za vpis na fakultete.
Verjamem, da v primeru ne ocenjevanj pri teh predmetih učenci nimajo več volje oz. bi bilo ustvarjanje discipline tam težje, zato predlagam, da se uvede drugačen način ocenjevanje, ki ne bi štel pri vpisu v SŠ oz. na Fakultete. (Ocenjevanje po sistemu Opravil - Ni opravil). Predmet bi bil še vedno obvezen, in učenec oz. dijak bi še vedno potreboval določeno prisotnost.
Pri praktičnih vajah (stoje, kolesa, prevali, petje, risanje, slikanje, kiparjenje) ni vse odvisno od dijaka ampak tudi na njegov talent in pri takih predmetih bi morali uživati in se sprostiti ne pa biti še bolj pod stresom.