Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Neustrezen predlog

omejitev omejevanaja hitrosti

134 OGLEDOV 1 KOMENTAR

Strategija Ministrstva za infrastrukturo je omejevanje hitrosti. Da se nekemu odstotku voznikov, ki ne morejo peljat po omejitvah to oteži, morajo 100% voznikov brez potrebe zmanjševat hitrost in vozit okrog prevelikih krožišč. Ne mislim na to v Ljubjani, kjer je obseg vozil ogromen, mislim na vsa tista v manjših krajih. Vsi morajo hitrost zmanjšat, zlasti tovorna vozila, avtobusi na 10 km/h. IN nato pospeševat do naslednjega krožišča. Če vmes ni ležečih hitrostnih ovir, ki so zgrajene v 95% primerov nestorokvno in brez ustreznih protokolov. Brez, da poškoduješ ali preobremeniš podvozje s predpisano hitrostjo preko ležečega policaja ne moreš peljat. Bistveno se poveča onesnaževanje okolja, ker je najprej zaviranje in nato pospeševanje, tudi, če pelješ po omejitvi. Ker nihče ne na infrastrukturnem ministrstvu ne med tistimi, ki v občinah tlačijo krožišča kjer je le mogoče nihče ni nikoli vozil ne naloženega tovornega vozila, tudi tistega z živino, gasilske ga tovornjaka v akciji ali pa reševalnega vozila ne razume, o čem pišem.

V Sloveniji nobena vlada ne naredi organa, ki bi preverjal strokovnost ukrepov njenih ministrstev. Pri ležečih hitrostnih ovirah je znak nestrokovne izdelave mnogo črt preko njih, ki jih narede vozniki, ko s karterjem podrsajo ob asfalt. IN seveda bo argument, če bi vozili z zahtevano hitrostjo. IN dodam, ja, in če je vozilo prazno. Če je proti dovoljeni obremenitvi pa ne.

Glede omejitve hitrosti na 60 km pri gradbiščih na avtocesti ali 80 km v predoru na LJ obvoznici, zame nerazumna odločitev.

AVTOR M MITJA VILAR 10 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN

Obrazložitev neustreznosti:

ne vsebuje konkretnega predloga sistemske rešitve izpostavljene tematike

Komentarji




  • 5 5r

    Se strinjam. Je pa z vidika odgovornosti precej lažje postaviti omejitve in ograde (seveda sem proti tem postavitvam - postaja standard). Kajti kamor ne smeš ni straha za poškodbo in posledično tožbo. Tako so se v zadnjih letih tudi razpasle cone 30km/h. Morda kje opravičeno a v večini primerov ne oz. morda tudi iz razloga nepravilne izvedbe cestišča in posledično nezmožnosti pridobitve dovoljenja za normalno hitrost (50 v naselju) v imenu varnosti - mimo šole, nepreglednih ovinkov ali križišč in krožišč pa voznik zniža hitrost, ker nihče si ne želi nesreče.