Delovna mesta s področja IKT v OŠ
Glede na to, da živimo v informacijski dobi, kjer procesi digitalizacije vstopajo v vse pore družbe, potrebuje tudi vsaka povprečna (s 400 otroki) osnovna šola v Sloveniji zaposlena vsaj dva profila s področja IKT. Pedagoško-andragoški profil usmerjen v poučevanje računalništva in informatike in organizacijski profil usmerjen v organizacijo IKT. Trenutni ROID (za katerega je zaželeno, da tudi poučuje učence, ker naj bi imel ustrezno izobrazbo) je edini obstoječi profil v OŠ, kateremu se v delovnih nalogah predpisuje še andragoški vidik, torej izobraževanje o IKT za odrasle (učitelji, drugih strokovni delavci, tehnično osebje) in tehnični profil (vzdrževanje računalniške, administrative in avdio-video strojne opreme). Gre za tri različne sklope, ki se jih enostavno ne da uravnotežiti na enemu delovnemu mest. Posledica tega so nekonsistentna/skromna/neobstoječa ponudba predmetov s področja računalništva, nedelovanje in zastarelost IKT opreme in siromašna digitalna pismenost strokovnih delavcev. Končna posledica je digitalni razkorak med otroci, ki jim starši lahko omogočijo (drage) privatne tečaje s področja RIN in otroci, ki so odvisni od kadrovsko podhranjene in zato nekonkurenčne javne šole na področju občih digitalnih veščin in kompetenc.