Uporaba zdrave pameti pri delu upravnih enot
Toliko je govora o informatizaciji, digitalizaciji, o občanu prijaznih postopkih, pa še vedno doživljamo maltretiranje s strani državne uprave - prinašanje kopij dokumentov, ki že obstajajo v evidencah uprave, prijavljanje na storitve, dodatno plačevanje 'uslug' ki si jih je izmislila država sama...ni, da ni. Z vsako 'izboljšavo' se le še bolj zapleta.
Imam zarotniški predlog, za katerega verjamem, da je neuresničljiv in da bom v morebitni odgovor torej prejel dve strani navedb zakonov, ki upravi preprečujejo izvedbo - a vseeno.
Predlagam, da v primeru potrebe občana po dveh storitvah na UE informacijski sistem dovoli opraviti obe storitvi zaporedoma oz. naenkrat, torej da občanu ni potrebno rezervirati (in seveda usklajevati ure) dveh terminov. V navodilih sicer piše, da je to možno, a praktično to ni mogoče. Primer - postopka rezervacije glavne vožnje in postopka vpisa spremljevalca v evidenčni karton vožnje ni možno združiti, vsaj za UE Ljubljana ne. Sistem ponudi le dve UE na drugem koncu države, ne glede na izbrani datum. So snovalci aplikacije sploh stestirali zadevo, preden so jo predali v uporabo? Si je UE Ljubljana izborila poseben status, so plačani po številu rezervacij?