Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Uporaba zdrave pameti pri delu upravnih enot

571 OGLEDOV 4 KOMENTARJI

Toliko je govora o informatizaciji, digitalizaciji, o občanu prijaznih postopkih, pa še vedno doživljamo maltretiranje s strani državne uprave - prinašanje kopij dokumentov, ki že obstajajo v evidencah uprave, prijavljanje na storitve, dodatno plačevanje 'uslug' ki si jih je izmislila država sama...ni, da ni. Z vsako 'izboljšavo' se le še bolj zapleta.

Imam zarotniški predlog, za katerega verjamem, da je neuresničljiv in da bom v morebitni odgovor torej prejel dve strani navedb zakonov, ki upravi preprečujejo izvedbo - a vseeno.

Predlagam, da v primeru potrebe občana po dveh storitvah na UE informacijski sistem dovoli opraviti obe storitvi zaporedoma oz. naenkrat, torej da občanu ni potrebno rezervirati (in seveda usklajevati ure) dveh terminov. V navodilih sicer piše, da je to možno, a praktično to ni mogoče. Primer - postopka rezervacije glavne vožnje in postopka vpisa spremljevalca v evidenčni karton vožnje ni možno združiti, vsaj za UE Ljubljana ne. Sistem ponudi le dve UE na drugem koncu države, ne glede na izbrani datum. So snovalci aplikacije sploh stestirali zadevo, preden so jo predali v uporabo? Si je UE Ljubljana izborila poseben status, so plačani po številu rezervacij?

68 glasov

0 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 24 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR B bobubob 3 predlogi
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


26. 9. 2023

Odziv Ministrstva za javno upravo

Možnost naročanje strank je opredeljena v 21a. členu Uredbe o upravnem poslovanju. S tem namenom je bila razvita aplikacija, ki jo trenutno uporabljajo na  Upravni enoti Ljubljana, Logatec, Litija, Celje in Novo mesto.

Stranka predlaga, da v primeru potrebe občana po dveh storitvah na UE informacijski sistem dovoli opraviti obe storitvi zaporedoma oz. naenkrat, torej da občanu ni potrebno rezervirati (in seveda usklajevati ure) dveh terminov. Odgovarjamo, da aplikacija omogoča rezervacijo terminov za eno ali več upravnih storitev. Storitve so naštete in prikazane v spustnem seznamu. Nadalje stranka ugotavlja, da v navodilih sicer piše, da je to možno, a praktično to ni mogoče. Katere storitve (upravne naloge) je možno opraviti v kombinaciji je odvisno organizacije dela na šalterjih posamezne upravne enote. Za naveden primer postopka rezervacije glavne vožnje in postopka vpisa spremljevalca v evidenčni karton vožnje pojasnjujemo, da na Upravni enoti Ljubljana teh dveh postopkov ni možno opraviti na enem šalterju. Zato možnosti ne ponudi. Tudi na UE Novo mesto konkretno navedenih postopkov ni možno izvesti v kompletu. V kolikor želimo opraviti konkretni upravni nalogi hkrati in ne izberemo upravne enote, nam sistem ponudi termine na UE Celje, Litija in Logatec, kjer je postopka možno opraviti na istem šalterju.

V nadaljevanju podajamo odgovor še na dve zastavljeni vprašanji:

  1. So snovalci aplikacije sploh stestirali zadevo, preden so jo predali v uporabo?  Aplikacija je bila testirana in narejena tako, da omogoča konfiguracijo posamezni UE v skladu z njihovo organizacijo.
  2. Si je UE Ljubljana izborila poseben status, so plačani po številu rezervacij? UE Ljubljana nima posebnega statusa in ni plačana po številu rezervacij. Ima pa glede na prostorske in kadrovske možnosti zagotovo drugačno organizacijo kot druge UE.

Menimo, da predlog ni primeren za nadaljnjo obravnavo.

Komentarji