Parkomati v stanovanjskih soseskah
V Ljubljani se dogaja, da se je pričelo zaračunavanje parkirnin tudi stanovalcem blokov v Ljubljani.
Parkirišča v stanovanjskih soseskah so bila narejena za stanovalce blokov.
Vsakemu stanovanju je "pripadalo" najmanj 1 parkirišče - sedaj pa jim občina ta ista parkirišča ponovno zaračunava.
(letna dajatev je prav tako zaračunavanje)
Vlada naj sprejme zakon, ki bo prepovedal zaračunavanje parkirnine stanovalcem blokov.
Vsakemu stanovanju pripadata najmanj brezplačni 1-2 parkirišči.
Gre za nedovoljeno obogatitev občin.
n1info.si/novice/slovenija/znane-lokacije-novih-parkomatov-v-ljubljani...
To je nekaj normalnega v glavnih mestih držav povsod po razvitem svetu. To je pač treba vzeti v zakup, če se človek naseli v stanovanje v najdražjem delu države. Komoditeta pač vedno nekaj stane.
Dejstvo je, da je od občin in države grdo, da odirajo stanovalce, četudi niso lastniki zemljišč, namesto, da bi jim omogočili parkiranje kot občanom in državljanom, ki tako ali tako že plačujejo davke. Že zaradi tega, da ne bi bili avtomobili parkirani na cestah, vzunaj, na pločnikih itn., temveč na bolj varnem v občinskih garažah. Konec koncev so država njeni državljani.
Vem, kapitalizem pač, kjer spet nekateri služijo na plečih ljudi, ki avto pač potrebujejo. Če bodo vsi šli na JPP, pa jim spet "ne bo po godu " in bodo dvigovali cene rabe JPP.
Za.
Lastništvo zemljišča je določeno, če ni, je pravni spor morda neizbežen. Še bolje mediacija.
Pri nakupu stanovanj je bilo (ali pa ne) kupljeno tudi parkirno mesto.
Če ni bilo, je last nekoga drugega.
Kaj ta drugi dela z njim, vlada ne bo posredovala.
Se strinjam ampak vsaj v LJ je bilo veliko parkirišč zgrajenih in prodanih skupaj s stanovanjskimi bloki. Nato so bila po čudni verigi "prevzeta" in prodana. In država je to prodajo zavedla v zemljiško knjigo. Gre za sporne posle. Ki so bili mogoči zaradi ohlapne zakonodaje in slabega nadzora nad vpisi v ZK, ko se je začelo popisovati.
Obstajata ,dve tezavi,prvo sem naslovil kot predlog drzavi naj prepove izgradnjo stanovanj in his brez obveznih parkirnih mest v blokih pod stavbo ,pri hisah znotraj parcele.Stanovanja se gradijo in so zgrajena po praviliku iz bivse Sfrj.Novih ured in zakonov drzava ne zeli uveljavit, zaradi gradbenih lobijev in kvazi invenstitorjev iz banana republik brez dokazljivih izvorov premozenja.Invenstitorji zelijo prevalit strosek parcele na kupce.Hkrati o zelenem prehodu ,beri polnilna mesta ne zelijo slisati.Drzava pa nima posluha da uredbo o gradnji objektov spremeni.Da bi se kaos in dolge prste manipulantov se povecal Obcine ,kjub pritiskom stanovalcev ,ki zwlijo k funkcionalnemu zemljiscu ,katra jim pripada ,piskusajo pripisati v zemljisko knjigo ostajajo brez uspeha.Seveda brez uspeha ker zupani vidijo v tem zaskuzek .Zaskuzek z pisanjem kazni ter odvozom z pajki.Javni dobro po Zujfu,obcinam ne disi.Naslednji plan je prodat ljudem pravico parkiranja pred objektom.Obcune zelijo povecat zasluzek z prodajo takoimenovah dovolilnicami.Sprasujem ministra za okolje in prostor ,ali ni dovolj ,da nas izkoriscatw na taksen nacin in dajete proste roke zupanom da sprejemajo taksne ukrepe za molzenje obcanov
Ne vem, kok je blo lih mišljeno eno stanovanje en avto, ker če pogledam konkretno naš konec, je v bloku66 stanovanj in 20 parkirnih mest.
ne drži v celoti.
V naselji Brilejeve v Ljubljani, je bilo pripadajoče parkirišče stanovanju razen: ....garsonjeram, ker so bil namenjene
Ja no dej do konca napiš no
Ja sej.... najbr me je mama preeenetla pa sem se ...
Ja namen garsonjer je bil sovialno sibkim...ki nimajo za avto...
Taka je bila razlaga upravnika na polemiko kje parkirati med bloki.
Konsenz: parkiraj na zelenici...ki to ze 25 let ni.
Evo ti Stefa odgovora...
Vem pa se to da po novem zadnjih 5 let ne dobis GD za individualno hido ce ni ptedviden manever 2 vozil na lastnem zemljiscu.
Tolk
V kolikor je parcela, kjer stojijo parkirna mesta v lasti stanovalcev oz. naselja potem tam občina nima kaj dosti. V kolikor so občinska potem so namenjena vsem občanom - odplačno ali neodplačno.
Načeloma je to res. Ampak...
V socializmu, ko se je gradila večina blokov, gradbena podjetja niso preveč resno urejala dokumentacije. Parcele, ki so bile funkcionalno zemljišče blokov, se niso prepisale in so uradno ostale v javni lasti. Ob jazbinškovi privatizaciji stanovanj, so novi lastniki postali le lastniki stavb oz. dela stavb, ne pa tudi parcel, na katerih so bile stavbe postavljene. Občine so vsa ta zamljišča prevzele v svojo last.
Nekateri lastniki so uspeli zbrati dovolj dokumentacije in po sodni poti uspešno iztožili lastništvo nad temi parcelami, v večini pa so te ostale v občinski lasti in občine zdaj na teh parcelah postavljajo parkomate, javna parkirišča za invalide(da dosežejo določeno kvoto, čeprav med stanovalci ni invalida)...
Ni ravno pošteno.
Drugo so novejši bloki, kjer so zadeve urejene in so kupci zavestno kupovali le stanovanja in računali na uporabo javnih oz. občinskih zemljišč za parkiranje svojih vozil.
Poznam eno, ki se pelje vsak dan z avtom z Resljeve (center Ljubljane) v službo nekje ob Dunajski, ki je le 1,5 km stran od doma. Pa najboj glasna je tut glede parkiranja........... In pri njih doma so štirje odrasli in štirje avti, pa noben ne gre z busom, kolesom pa tak, vsi sam z avtom do (najdlje ima en, ki ima sam dobra 2 km daleč v službo). Pa ni važn, kakšno je vreme, tut če je sonce in toplo.
Pa ne sam to, tudi ful jamrajo, zakaj je taka gužva na cest, sem jim povedal tudi da naj se ne čudijo, zakaj in da zarad takih kot so ti, ki se jim ne da par korakov naredit ali s kolesom.
Želeli ste zeleni prehod? Tukaj imate zeleni prehod.
Prebivalci Ljubljane lahko brez težav uporabljate mestni avtobus, kolo ali pa se odpravite peš. Že več let se spravljate na vse dnevne migrante, naj namesto avtomobila uporabijo javni prevoz za na pot v službo, pri tem pa vas ne zanima, ali ga imajo sploh možnost koristiti. Torej, bodite jim zgled in se odpovejte vašim vozilom. A to pa ne bi, ne?