Prepoved vožnje avtomobilistom in tovornjakarjem
Predlagam, da se v skladu z željami kolesarjev, ekologov in podnebnih aktivistov z majem 2024 prepove vožnja navseh slovenskih cestah, medtem ko se te naj uveljavijo kot kolesarske steze. Avtoceste naj postanejo kot pot za prevoz samo 100% električnim avtomobilom in en pas se naj med drugim nameni tudi kolesarjem.
S tem predlogom nameravam dati več prostora za kolesarje, saj je iz njihov očitkov razvidno, da je Slovenija kolesarska velesila, da imajo kolesarji premalo prostora za kolesarjenje in da so avtomobilisti tisti, ki vseskozi povzročajo nesreče v katerih so kolesarji udeleženi. Poleg tega je razvidno, da so avtomobili, tovornjaki in traktorji tisti, ki najbolj onasnežujejo okolje zato se jih mora nemudoma umakniti iz prometa.
Kot že rečeno, predlog obsega:
1. prepoved vožnje avtomobilistom, tovornjakarjem in traktoristom vožnjo po vseh cestah in avtocestah.
2. obstoječa cestna infrastruktura naj se nameni izključno za kolesarske steze.
3. izjema naj bodo avtoceste, kjer se en pas nameni izključno električnim avtomobilom in drug pas ponovno kolesarski stezi.
4. ustanovi se naj zveza kolesarjev, ki naj bo pristojna da se nameni zadostno število sredstev za kolesarje in poskrbi tudi za reševanje zadev prevoza tovora, ki naj bi ga vozili tovornjaki. Za delo na poljih se naj uporablja vlečna živina ali kolesa s pritrjenimi rali ali prikolicami.
5. Reševanje problematike vleke tovora na cestah se naj prepusti kolesariatu.
6. Ker se gre za celovito prepoved vožnje z vozili na notranje izgorevanje bo potrebno od nekod nameniti denar za vzdrževanje kolesarskih stez, tako naj posamezniki kolesarji plačajo 100 evrov cestnine letno in tako zagotovijo denar za prevoze.
7. Zaradi prepovedi vožnje bo tako nastala problematika javnega prometa v smislu avtobusnega prevoza. Ljudje naj bodo primorani sami poskrbeti za svoj prevoz s kolesi ali z vlaki.
8. Podjetja, ki se v Sloveniji ukvarjajo s prodajo derivatov (Petrol, Mol ipd.) se naj do maja 2024 preoblikujejo in začnejo ukvarjati z drugimi dejavnostmi. Vlada naj poskrbi za ustrezno financiranje.
9. Omejitve na točko 5. Zveza kolesarjev mora do aprila 2024 izdelati jasen načrt vleke tovora in poskrbeti za zadostno število kolesarjev, ki bodo to delo opravljali. Tistim, ki bodo to delo opravljali se naj izplačajo dnevnice v vrednosti 1500 evrov.
Verjamem, da bo ta predlog pomagal k čistejšemu okolju in tudi šel zelo na roko kolesarjem, saj se s tem umikajo njim največje ovire s ceste. Verjamem tudi, da lahko ta kolesarska velesila to rešitev izpelje celovito in kvalitetno.
Ma smo se hecal.
Ludnca...
Vem, da je predlog satira, pa vendar.
Tisti, ki mu gre sodobni stil življenja (cestni promet, ogrevanje/hlajenje domov, ipd) tako zelo v nos, lahko brez problema gre "off grid" in se odpove uporabi vseh teh grdih in potratnih sodobnih naprav in tehnologij in živi izključno od narave. Srečno.
Dober namen, a brez kančka poznavanja delovanja in potreb družbe.
Pri takem predlogu si pa samo lahko tiho in sa vprašaš po zdravi presoji in razumu predlagatelja....
Podpiram 100%!
Imam samo en popravek: zakaj bi čakali do maja 2024? Zdi se mi da so zimski meseci za kolesarje še primernejši (ni pretirane vročine) in bi predlagal, da zakon začne veljati že 1.1.2024.
Pri minus 10. In 15 cm snega se začne v glavi delati rosa ki počasi zmrzne..potem vidiš le tiste naj pametnejše ki nosijo ali gurajo bicikle...ker niso dojeli da je kolo le za lepo vreme..
Resno, in predlagatelj in tisti, ki ste glasovali za. A to se vam zdi, da se lahko kar sprejme in udejanji al kako? Ker ljudje imajo v točno tem trenutku dovolj financ, da kupijo električni avto, pa seveda je dovolj električnih avtov na tržišču za vse Slovence pa seveda je dovolj električnih polnilnic, če jih pa ni, se jih pa komot tako število zgradi do maja 2024. Obnašate se kot petletni otroci, ki ne vidijo poti, ampak samo cilj in to da oni hočejo. Obup.
Štefka, ali ne vidiš cinizma in sarkazma v tem predlogu. Predlog je ogledalo "kolesarskih" ekoteroristov.
Ne Aki919, ne vidim ne cinizma in ne sarkazma. Ker dejansko imamo obupno urejene površine za kolesarje in bi bilo dejansko smiselno to raširiti, skupaj z osnovno kulturo kolesarjev, da se vozijo tam, kjer jim je namenjeno. Dodatno so tovornjaki in avtomobili dejansko daleč največji onesnaževalci in dejansko ne vidim cinizma in sarkazma na mestu, ker je glede tega dejansko treba nekaj storiti. Nisem mnenja, da je to dejansko tema iz katere se je treba delat norca. In sem proti temu, da se zasmehuje ekologe, ker sama sicer nisem tako podkovana v tej tematiki kot so oni, pa mi je vseeno jasno, da ni normalno to, da je bila včeraj temperatura v Ljubljani skoraj 37 stopinj, pred 30imi leti pa komaj 28-29. Sem dovolj stara, da sem bila takrat že dovolj živa, da sem vedela kakšne temperature imamo. In zasmehovanje ene ali druge strani se mi zdi res nedoraslo. In ja, obnašate se večina kot petletni otroci. Te spremembe se ne morejo zgoditi tako hitro, se pa morajo hitro vsaj začeti. Ker ne, temperature in suše, ki se trenutno dogajajo, vremenske razmere na splošno, ne niso normalne. In ne gre za nekaj "naravnega".
Pred 20 leti so mi postavili montažno hišo in gradbenik mi hitro prijavi da rabim večji rezervoar za kapnico, resno sem ga zelo čudno pogledal a mi je odgovoril da bodo v Sloveniji čez 20 let precej višje temperature in to krepko čez 30 stopinj, sem mu odgovoril da ne vem kje je to ven potegnil a mi je rekel bolje sedaj kot potem in sva se takoj zmenila za shrambnik kapnice, danes mi pride prav.
Zgornji predlog za prednost EV je zgrešen ker taki avti se premikajo enako kot ostali. Bi pa seveda dodelal sistem kolesarjenja saj so e-kolesa danes zmnožna z pomočjo naše telovadbe poganjanja kolesa prevoziti do 50km v 1 uri. Če se bo nadaljeval trend zadnje zime naprej potem naj ne bi bil problem vožnje z e-kolesi v/iz službe, zato pa mora država urediti kolesarke poti.
Hvala, ker ste to povedali. Je bil iz moje strani takšen predlog že v obravnavi pa so ga kolesarji brez pardona povozili.
Zaživelo bi tudi lokalno, kajti prevoz surovin ne bi bil več mogoč ;) oz. vsaj v normlnih količinah ne. Postali bi največji prejemniki CO kuponov itd... Električni droni in podobna šara, ki bi naj bila sploh bio-eko, ...
Prevoz hrane, pijače, gasilcev, gradbenega materiala ni mogoč samo s kolesarji.
Bi bilo pa nujno, da policija kontrolira ustrezen počitek, obremenitev tovornih vozil,
upoštevanje hitrostnih omejitev in to sankcionira. Vsak, ki prečka Slovenijo,
bi moral biti kontroliran vsaj enkrat in to bi moral vedeti.
Davki na onesnaževalce in večje obremenitve bi morali biti sorazmerni.
Sedaj slovenski lastniki malih avtomobilov plačujejo za (pre)obremenitve tovornih vozil.
Hitreje pa bi morali graditi, urejati, posodabljati železnice.
Bravo, odlično norčevanje iz "kolesaromanije".
Za ilustracijo:
Občina Ivančna gorica je zgradila novo kolesarsko stezo, dobesedno "green field" po najboljših kmetijskih zemljiščih od Stične do Muljave. Bolje, da ne vem, koliko je stala. Od otvoritve (pred 1 cca 1 letom ??) naprej sem se mimo (ja, z avtom) peljal že vsaj petdesetkrat in še nikoli nisem videl niti enega, ponavljam, NITI ENEGA kolesarja, da bi se peljal po njej! Bravo 'ivaanška abčinska ablast', zelo racionalno porabljen denar!
Super vsaj nekateri razumejo problem kolesarjenja po državnih cestah v Sloveniji. Tale predlog lahko gre posameznikom zelo v nos in bo tudi šel.
Tako je! Avtomobilistov se je treba znebiti!! :)
Slavc problem je v tebi in tebi podobnih. Tam si se peljal 50x z avtom, namesto s kolesom. Ne vem, kaj bo treba še naredit. Cestne ovire vsakih 10 metrov in omejitev 20, da bo kolesarska komkurenčna.
Dajmo predlog izglasovat. Prav zanima me morebitni odgovor, ce bo ocenjen da je vreden.
vročina že tolče po posameznikih, glede na to, da je polna luna glih mimo...
Hvala za vašo nedotaknjeno slovensko pamet! spoštujem.
Sam vem, da je ta predlog nesmiseln, pa nasploh to ni moj predlog, ampak samo zbirka rešitev tistih, ki tulijo takoj, ko se želi na naših cestah narediti red češ da se gre tu za poseg v en ali drug način vožnje v službo, da nova rešitev ni dovolj konkurenčna v povezavi s prejšnjo. V Sloveniji je še tako preprostega človeka izredno težko zadovoljiti. Vlada ena politična opcija hodijo ljudje na ulice in protestirajo, pride druga je spet problem, bi prišla tretja pa politčni spekter ne dopušča tolikšne razdeljenosti.
Na kratko ta predlog je bil napisan in objavljen zato da bi se videlo kam lahko vodijo določene ideje, sedaj ko je predlog objavljen me prav zanima koliko ljudi, ki se zavzemajo za razne zelene politike pa zato ne naredijo nič, dejansko sprejelo, koliko pa se jih bo preprosto skrilo in ignoriralo predlog. Še enkat ponavljam, da predlog ni plod moje domišlije!
Najboljši predlog do zdaj.
Genialno.
Yoys780 kandidiraj za edinega vladarja Slovenije.
Imaš moj glas.