Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Brezplačen javni prevoz za vse

308 OGLEDOV 9 KOMENTARJEV

Že zdaj je delovno aktivni razred edini, ki plačuje javni prevoz. Brezplačen je za stare, kot za mlade.

Prav tako je delovno aktivni razred tisti, ki edini plačuje davke. Dajmo za teh nekaj evrov povečati davke in z njimi javni pravoz narediti brezplačen.

Tako se tudi sprosti nekaj stroškov: vzdrževanje informacijskih sistemov za kupovanje in prodajo vozovnic. Znebimo se lahko prodajalcev vozovnic, sprevodnikov in jim najdemo pomembnejše delo.

Ni potrebno, da je javni prevoz državen, lahko ga samo država financira.

To bo unikatna stvar za slovenijo na katero bomo Slovenci ponosni. Tako kot smo ponosni na naše brezplačne fakultete. Ja imamo višje davke ampak, če za te davke nekaj dobimo se ne pritožujemo.

Tako se bo ljudem dejansko cenovno splačalo voziti z javnim prevozom namesto z avti in bomo razbremenili ceste.

Te davke lahko nadomestimo s stroški, ki jih mora povrniti delodajalec.

Slabost tega predloga pa je, da na podeželju pogosto sploh ni javnega prevoza. Ta javni prevoz je potrebno zagotoviti. Oziroma je potrebno zagotoviti, da se ljudje z avtom zapeljejo samo do železniške ali avtobusne postaje. Če bo javni prevoz brezplačen bo ta opcija bolj mikavna.

Da pa ta predlog uspe pa moramo po mojem mnenju res narediti kvalitetnejši javni prevoz kot ga imamo.

Recimo potrebujemo neka zagotovila, da na nobeni postaji ne čakaš vlaka ali avtobusa več kot 15 minut. In pa kazni, ki jih morajo prevozniki plačati državi za zamude. Recimo 10 evrov na minuto.

Če postaviš prave omejitve lahko neke stvari prepustiš trgu in bo kapitalizem opravil svoje - znižal cene in povečal kvaliteto. Torej če so visoke kazni za zamude se bodo te zmanjšale.

20 glasov

12 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 26 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR O oyggburutcssrhwptu@bbitj.com 4 predlogi
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • b bostjang

    Število prodajalcev lahko zmanjšamo tudi z avtomati za nakup vozovnic ter kupovanjem preko spleta in aplikacij. Tudi validiranje vozovnic je lahko brez osebja. Oboje že poznamo tudi v Sloveniji. Validatorji se testirajo tudi na vlakih.

  • Ikona uporabnika anekdota anekdota

    Da, to že dolgo predlagamo.

    Podjetja bi hkrati razbremenili birokracije in plačevanja potnih stroškov kot je mesecna karta,', ali pa bi jih plačevali državi kot predlagaš. Več bi ljudje lahko tudi prestopali med različnimi transporti.

  • h hales

    Pomeni, da bi država plačevala vse stroške prevoza?

    Potem tudi pri plači ne bi bilo nadomestila za prevoz na in iz dela?

    • Ikona uporabnika Predator Predator

      Točno tako v tujini tega ne poznajo prevoz/odvoz z dela, s tem bi razbremenili gospodarstvo kar pomeni da bi ta denar romal v napačne žepe.

  • S Sabina V

    Kako mislite, da je brezplačen javni prevoz za mlade? Mesečna karta za javni prevoz brez mestnega je 30 Eur, za srednje šolca ali študenta, za učenca osnovne šole pa dražja kako brezplačno?

  • M MarZu

    Davke plačujemo vsi, mladi manj mladi stari,!!!!

  • B Bokis

    Se strinjam s predlogom, čeprav ...

    Upokojencu, ki ima brezplačno vožnjo za javni prevoz, ki ima tudi osebno vozilo, se le tega sploh ne splača vžigati, kaj šele imeti. Toda kljub temu večina upokojencev, zaradi osebnega udobja, še vedno ohranja lastništvo osebnih vozil in ne koristi javnega prevoza.

    Večino časa, razen ob konicah zaradi delavcev in šolarjev, avtobusi vozijo prazni,čeprav so za to plačani iz proračuna.

    Ker so avtobusi največkrat prazni, največkrat sploh ne zamujajo, ravno nasprotno, se ne rabijo ustavljati na večini postaj in so tudi kako minuto prehitri, tako da če ne prideš 10 minut prej na postajo, ti lahko celo uidejo. Zamude imajo kadar so cestni zastoji, teh se pa ne da preskočiti, saj nimajo kril.

    Kar se cen prevoza tiče, so take, da če se peljeta vsaj dva ali več, se že bolj splača iti z osebnim vozilom, zato bi bile lahko vsaj 50 odstotkov nižje, da bi pritegnile množice.

    Podeželje, vsako vas, tudi nima smisla opremit z javnim prevozom, ker to tam ne deluje in bodo samo prazni avtobusi še tam dvigovali prah in povzročali hrup.

    Javni prevoz ni državen, je v zasebni lasti, žal tujih lastnikov, ki pri nas samo poberejo dobičke, nam pa pustijo drobtine.

    Sprevodnikov tudi več ni, so le tam kjer je to nujno. Avtobusi so sami sodobni Mercedesi, tako da ne vem kaj bi jim ti še izboljšal?

    Človek dobi občutek, da se predlagatelj dandanes res ne voziš z javnim prometom ampak samo odpiraš neke vsebine.

  • f flumas

    Komaj čakam, da bom na busu skupaj s brezdomci in Romi. Takrat se bodo še ostali nehali vozit.

    • Ikona uporabnika anekdota anekdota

      Torej zaradi njih morajo vsi plačevati. Res "dober" argument, vsa čast za tvoje "genialno" razmišljanje.