Proti nasilju in boljšo komunikacijo v osnovnih šolah
Predlagam, da se ponovno uvede ocenjevanje vedenja v osnovnih šolah, kot je bilo nekoč: vzorno, primerno, manj primerno. Ocenjuje naj se odnos do sošolcev,
sodelovanje, pripravljenost pomagati, deliti, se družiti, dobrodelnost. V šolah se posvečajo le preverjanju znanja in otroci se borijo za lepe ocene, pozabilo pa se je na
vzgojno funkcijo v šolah. Ni več dobrih odnosov med sošolci niti med učitelji in učenci. Preveč je izključevanja (tudi zaradi slabših ocen), ni pomoči in solidarnosti.
Otroci, ki so izobčeni se počutijo v šoli zelo neprijetno in jo z odporom obiskujejo. Vzpostaviti je potrebno prijetne odnose in pozitivno klimo.
Lahko bi jo z različnimi aktivnostmi, ki povezujejo in sproščajo ugodne občutke te spodbujajo teamsko vzdušje. Lahko pa tudi z ocenjevanjem vedenja posameznikov, kjer se v prvi
vrsti ocenjuje odnos do sošolcev in do šolskih pravil. Spodbujati je potrebno empatijo in sodelovalnost. Hvala. Jasna