Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Proti nasilju in boljšo komunikacijo v osnovnih šolah

350 OGLEDOV 4 KOMENTARJI

Predlagam, da se ponovno uvede ocenjevanje vedenja v osnovnih šolah, kot je bilo nekoč: vzorno, primerno, manj primerno. Ocenjuje naj se odnos do sošolcev,

sodelovanje, pripravljenost pomagati, deliti, se družiti, dobrodelnost. V šolah se posvečajo le preverjanju znanja in otroci se borijo za lepe ocene, pozabilo pa se je na

vzgojno funkcijo v šolah. Ni več dobrih odnosov med sošolci niti med učitelji in učenci. Preveč je izključevanja (tudi zaradi slabših ocen), ni pomoči in solidarnosti.

Otroci, ki so izobčeni se počutijo v šoli zelo neprijetno in jo z odporom obiskujejo. Vzpostaviti je potrebno prijetne odnose in pozitivno klimo.

Lahko bi jo z različnimi aktivnostmi, ki povezujejo in sproščajo ugodne občutke te spodbujajo teamsko vzdušje. Lahko pa tudi z ocenjevanjem vedenja posameznikov, kjer se v prvi

vrsti ocenjuje odnos do sošolcev in do šolskih pravil. Spodbujati je potrebno empatijo in sodelovalnost. Hvala. Jasna

29 glasov

5 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 26 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR Z Zaskrbljena mama 1 predlog
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


1. 8. 2023

Odziv Ministrstva za vzgojo in izobraževanje

Izobraževalni sistemi po Evropi se po obdobju pandemije Covid-19 še posebej osredotočajo tudi na področje razumevanja različnosti, njenega sprejemanja, učenje sodelovanja in čuječnosti. Med vodilnimi strokovnjaki najdemo ravno skupino slovenskih raziskovalcev s Pedagoškega inštituta. Ti so že pred leti oblikovali mednarodno mrežo (Z roko v roki) in v njej razvili model usposabljanja strokovnih delavcev, vzgojiteljev in učiteljev. Pri tem se osredotočajo na učitelje s podpiranjem razvoja njihovih socialnih in čustvenih kompetenc Z inovativnim povezovanjem ozaveščenosti o raznolikosti s socialnimi in čustvenimi kompetencami program učitelje usposobi za kompetence za spoprijemanje z izzivi poučevanja v različnih družbah, preprečuje jim prezgodnji odhod iz poklica, jim daje moč, da spremljajo in načrtujejo svojo kariero in podpirajo svojo dobro počutje svojih učencev. Odzivi ob spremljanju sprememb, ki so bili ugotovljeni pri sodelujočih slovenskih in več tujih šolah, pri učiteljih in učečih se, nas navdajajo z optimizmom. V načrtu Ministrstva za vzgojo in izobraževanje je, da se novi način pristopa pripelje v šolski vsakdan.

Komentarji