Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Pomanjkanje učiteljev v šolah

230 OGLEDOV 8 KOMENTARJEV

Predlagam, da se glede na to, da v šolah manjka precej učiteljev, predvsem matematikov, fizikov.. racionalizira šolski proces v OŠ.

Najprej bi bilo potrebno ukiniti skupine pri predmetih MAT, SLJ in ANG v OŠ, ki se bi naj oblikovale glede na sposobnosti učencev. Glede na moje izkušnje se skupine nikoli ne oblikujejo glede na sposobnosti pri posameznem predmetu saj ne morejo biti vsi enako nadarjeni za vsak predmet enako. Sedaj je urejeno tako, da je otrok v isti skupini pri vseh predmetih. Če se ukinejo skupine pri teh predmetih v 8. in 9. razredu, se npr. pri treh oddelkih vsakega razreda sprostita skoraj en učitelj slovenščine, en matematike in eden angleščine.

Pod drugo bi bilo potrebno ukiniti izbirne predmete kot so urejeni sedaj. Vsaka šola naj ponudi po 3 ali 4 izbirne predmete, ki se izvajajo samo, če je pri njih prijavljeno najmanj 16 otrok. Vse ostalo se naj ukine. Sedaj je urejeno tako, da se izbirni predmet izvaja tudi če so npr k predmetu prijavljeni samo trije učenci. Nekateri izbirni predmeti so taki, ki bi spadali na raven krožkov, ne učnih ur.

18 glasov

4 glasovi

Če bo predlog prejel vsaj 26 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR M Mare123 28 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • s slavcr

    Šole bi bilo treba očistiti vsega balasta, ki so ga zdaj polne - izbirni predmeti, dejavnosti, krožki, skupine, spremljevalci, psihologi, pomočniki, ne vem, kaj še vse, pravi Avgijev hlev - in učiteljev bi bilo takoj dovolj.

    Toda nimamo Herkula, ki bi napeljal eno orn'k reko za odplaknit ves ta nepotrebni gnoj.

    Tudi to je popolnoma nepotrebno preseravanje z davkoplačevalskim denarjem, da imamo kup učbenikov za isti predmet in letnik, da "se lahko učitelj svobodno odloči, katerega bo uporabil", pa idiotizem, ki se mu reče "delovni zvezki", da otrokom ni treba toliko pisat - in potem ostanejo polpismeni brez osnovnega znanja slovenščine...

    (No, malo sem se izpihal.)

  • h hales

    Laično razmišljam, zato me popravite.

    Če bi imeli pri predmetih skupine glede na sposobnost, a ne bi potem potrebovali še več učiteljev?

    Recimo, da imamo v devetletki po dva razreda. Če naredimo po tri skupine (združimo A in B razreda) matematike, bi potrebovali več učiteljev, kot sedaj, ko imamo razred A in razred B.

    • M Mare123

      Saj to je sedaj tako. Preberite si moj predlog. Predlagam ukinitev teh skupin.

      • h hales

        Na kateri šoli pa imate tak sistem?

        Jaz ne poznam nobene.

        En razred je ena skupina, razen pri športni vzgoji in morda pri drugem tujem jeziku.

        • M Mare123

          Na vseh šolah je takšen sistem. Če se slučajno ravnatelj ne odloči drugače, kar je redkost. Povsod v 8. in 9. razredu se pri predmetih slo, ang in mat otroci delijo glede na "sposobnosti".

  • o obhodnik

    morda učiteljev niti nebi tako drastično primanjkovalo, č e bi popravili sistemizacijo delovnih mest. Nedavno sem zasledil, da se na razpis za učitelja matematike ne more prijaviti navaden diplomiranec matematike, ker nima magisterija???

    kdo piše te zahteve? Uradniki, ki priredijo sistemizacijo zaradi napotizma, potem pa ta ostane taka. Učitellji so le da si poiščejo drugačno delo, med drugim v kakšnih institutih JS kjer ni nobenih težav z mularijo, pa v muzejih, galerijah itd.

    Poglejmo koliko jih diplomira na letni ravni, pa poglejmo kje se ti zaposlijo, (podobno kot medicinci-zdravniki) ali gredo na podiplomski študij, ker je to pri nas omogočeno in zakaj bi šel delat, če pa lahko kaj razvijam, ali pa si poiščejo TOP službe v JS, v kakšnih uradih kot so Durs Furs, in podobno.

    Tam mrgoli matematikov, slavistov, anglistov in fizikov....

    • M Mare123

      Redko kateri matematik gre iz faksa v šolo. Kdo pri zdravi pameti bi šel učit če pa s programiranjem (večina matematikov to obvlada) dobi veliko večjo plačo kot pa v šoli

      • o obhodnik

        v predlogu podajate anomalije in pomanjkanje učiteljev, ne podajate pa rešitve.

        No, torej opredelimo kader, ki pride s pedagoške fakultete.

        Morda že na vpisnem področju postavimo zahteve in omejim vpise drugod. Tako nekako usmerjamo pridobitev potrebnega kadra.

        kar se tiče kurikuluma, ki je bil prej dober, ga je Gaber zbrisal in si zamislil sedanjega.

        prej smo imeli dobro vzpostavljeno organiziacijo šolstva in smo imeli dober kader ter pridobili veliko poklicev in strokovnio izobraženih dijakkov študentov...

        zdaj smo moderno naredili tako da imamo ogromno študentov od katerih polovica vegetira na študiju, ker se en vidi v nobenem poklicu. Ne moreš zgrešit če greš na pravo (matematike ni, pa še kaj, službe pa so, ker smo narod tožiteljev) če pa ne narediš pravosodnega izpita, si pravnik in pišeš predloge zakonov amandmaje in druge nedoslednosti, ki kasneje tarejo narod.