Nadzor v javnih službah
Predlagam vladi, namesto nadzora v zdravstvu, ki ga opredelijo politične stranke, oz, nadzorniki, kateri imajo denimo ali vpliva ali možnost programiranega izbora, kateri je legitimen, ali nadzornik nasprotuje predlogom le zato, ker ga prtedlaga konkurenčna stranka.Predlagam vladi, namesto nadzora v zdravstvu, ki ga opredelijo politične stranke, oz, nadzorniki, kateri imajo denimo ali vpliva ali možnost programiranega izbora, kateri je legitimen, ali nadzornik nasprotuje predlogom le zato, ker ga je predlagala konkurenčna politična stranka.
Iz tega vidika, kot primer, ne le za zdravstveni nadzor, se dodeli ali naključne državljane, kateri so predhodno, ali po izboru priučeni, oz. naznanjeni na kaj morajo biti pozorni, kaj je njihova naloga.
Ker so sredstva državnega izvora, tako izvora vseh, je pravica vsakega, da dobi razkrite informacije, ter jih posreduje naprej. V kolikor javni uslužbenci karkoli prikrivajo ali kakor koli manipulirajo, se pogodba glede na škodo da v pregled in prekine, v kolikor je ugotovljena korupcija.