Prepoved ogleševanja, sponzoriranja za državna podjetja
Predlagam, da se podjetjem v katerih ima država neposredni ali posredni lastniški delež v višini 25 odstotkov ali več, prepove oglaševanje, vključno s sponzoriranji.
Predlagam, da se podjetjem v katerih ima država neposredni ali posredni lastniški delež v višini 25 odstotkov ali več, prepove oglaševanje, vključno s sponzoriranji.
Če bo predlog prejel vsaj 25 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.
Oglaševanja ni smiselno prepovedati, sponzoriranja pa vsekakor. jasno je, da se sponzoriranja uporabljajo za prelivanje denarja v privatne in strankarske žepe. Oglaševanja pa morajo biti utemeljena - zakaj oglaševati v nekih obskurnih medijih, ki nimajo dovolj dosega, da bi bilo oglaševanje smotrno? Potrebno je ocenjevati učinek oglaševanja in nesmotrna oglaševanja prepovedati.
Če je podjetje na trgu potem mora biti konkurenčno, to pomeni tudi v marketingu. Za mojopolne dejavnosti se pa strinjam.
Zakaj zmanjševati možnost konkuriranja recimo Petrola npr. OMV, Telekoma napram A1 itd.
Sem odločno proti, saj se preko javnih in podjetij v državni lasti z oglaševanjem, sponzorstvom in dotacijami financira politika, nogometna in druga športna društva, ki imajo zanesljive volilne upravičence, nevladne organizacije, ki so se zelo izkazale v protestih itd. Kdo bo potem to financiral - Soroš?
In kaj je vzrok temu predlogu?
Zmanjša se možnost "odtekanja" denarja iz državnih podjetij.