Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

NE-uvedba sektorskega merjenja hitrosti na avtocestah

680 OGLEDOV 15 KOMENTARJEV

Predlagam, da se sektorskega nadzora hitrosti na avtocestah NE uvede.

(Novica o tem: n1info.si/novice/slovenija/avtocestni-radarji-trije-odseki-kjer-bodo-n...)

Tak ukrep služi zlasti ustvarjanju občutka nenehnega in vseprisotnega nadzora ter inkasantstvu. Nikakor ne varnosti, saj na avtocestah v nesrečah umre zelo malo ljudi. Varnost v prometu se zagotavlja drugače, zlasti z izboljševanjem cestne infrastrukture. Glede na gnečo na avtocestah je sektorsko merjenje hitrosti tudi popolnoma nesmiselno.

Sredstva, ki so bila dodeljena v ta namen, naj se uporabi za obnovo cest, saj je marsikatera cesta v nezavidljivem stanju.

Če smo lahko vsa desetletja do zdaj preživeli brez takšnega nadzora, bomo zlahka tudi še naprej. Ljudje želimo MANJ, ne več represije.

Samo zato, ker tehnologija nekaj omogoča, to še ni zadosten razlog, da se jo vedno uporabi proti ljudstvu.

25 glasov

64 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 24 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR D Dežnik 13 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • z znidaric

    Osebno sem proti takim ukrepom. Zakaj? Peljite v iz Slovenije v Avstrijo... 80% vseh voznikov se bo držala omejitev, kljub temu, da so v Avstriji bistveno nižje kazni kot pri nas. Gre za kulturo vožnje in spoštovanje dogovorjenih norm (sprejeta zakonodaja). Treba je dati poudarek na izobraževanju in ozaveščanju vseh voznikov in ne samo iskati represivne ukrepe.

  • 5 5r

    Zanimiva je tabela z glasovi.

    Čeprav je vsakemu jasno, da je kršitev in to ni prav!!

    Nas je veliko proti nadzoru (skoraj tretina), tempo življenja morda. Le ta je z leti hitreje napredoval kot naše fizično premikanje - digitalizacija in vse mora bit takoj. A če si hiter lahko hitro zaideš in to dlje.

  • C CypherRed

    Kamer za nadziranje hitrosti bi moralo biti na cestah mnogo vec. Za to da ljudje peljejo 20km/h + nad hitrostno omejitvijo, enostavno ni opravicila.

    To da ljudje umirajo zaradi tega ker nekateri divjajo po cestah dan za dnem (ker ni dovolj nadzora) je enostavno tragicno in v veliki meri prepricljivo. Vsaka smrt, deloma povzrocena zaradi prekoracitve hitrosti enega ali obeh udelezencev, je smrt prevec.

  • M Matej Kolmanič, Medvode

    Avtomobilska industrija daje na trg vse zmogljivejša in vse hitrejša vozila. Torej vozila, ki dosežejo potovalne hitrosti, ki so tudi 75 % višje od dovoljene hitrosti na Slovenskih avtocestah. Statistike kažejo, da je eden od ključnih dejavnikov za prometne nesreče ravno neprilagojena in/ali prekoračena hitrost.

     

    Posledice teh visokoenergijskih nesreč pa so največkrat: težke telesne poškodbe ali smrt udeležencev in visoka gmotna škoda na udeleženih vozilih in cestni infrastrukturi, kot so obcestne ograje, drogovi prometne signalizacije ipd.

     

    Zato se mi zdi uvedba sektorskega merjenja hitrosti dobrodošla novost v kontroli prometne varnosti.

     

    Za tiste, ki vozimo po omejitvah, slednje ne bo prav nič vplivalo. Tisti, ki pa divjajo mnogo čez omejitve pa bodo v večih primerih odkriti, oglobljeni in poslani v rehabilitacijske programe varne vožnje

    • o obhodnik

      kot navajate v predzanji elineji...

      vozniki delajo prekrški ne vozila in ti se ne bodo držali predpisov ne glede na omejitev ali kazni.

      TO NI REŠITEV.

      • D Dragica Kolman

        Je rešitev, mar ne. Če bo kršitelj trikrat v dveh letih močno prekoračil hitrost, mu bo Policija zasegla vozilo in podala na pristojno Sodišče predlog za odvzem vozniškega dovoljenja.

         

        Potem pa naj se z rolko poriva 200 km/h. Če mu uspe, bo imel odrivno nogo sigurno debelejšo in bolj žilavo.

        • o obhodnik

          ni rešitev!

    • z znalček

      Tista vaša pripomba o vozilih, ki presegajo maksimalno za 2x in več mi ponovno da misliti, kar sem tu že enkrat predlagal, pa je večina ogorčeno zavrnila. Če imajo pri nas mopedi elektronsko blokado nastavljeno na 30 km/h, spet eni motorčki na 50, električni bicikli in skiroji na 25, čeprav bi zmogli več, zakaj ne bi imeli blokade tudi osebni avtomobili. Zakaj imajo Audi, Mercedes in BMW blokado na 250, ne pa recimo na 140. Odstranitev blokade se seveda šteje za nedovoljeno predelavo in lahko botruje zaplembi vozila. Argument, da se lahko z vozilom voziš tudi v Nemčiji, kjer so ponekod višje omejitve ne zdrži. Nihče ti namreč ne preprečuje, da bi tam vozil prav tako 130 ali celo manj.

  • Vili

    Sem proti temu da se ne bi uvedlo sektorskega merjenja hitrosti. Nasprotno. Predlagam , da bi teh merjenj bilo v Sloveniji več

  • Ikona uporabnika Predator Predator

    Včeraj dne 03.05.2022 je bil lep recimo temu šolski primer 2 nesreč na Štajerki, kjer so bili udeleženi kamioni. Rezultat: 1 mrtev, nekaj poškodovanih od udarca ker niso bili privezani, kolona dolga celih 20km. Zakaj se to dogaja: eden od vzrokov je da pri nas lahko kamioni vozijo preblizu eden za drugim kot verjetno vidite se vozijo tudi samo nekaj metrov na razen pri hitrosti nad 80km/h in ko mora prvi stopit na stopalko za zaviranje nastane kaos kot je nastal včeraj. Drugi razlog je pogovor preko telefona ali branje SMS in drugih sporočil ko šef preganja voznika zakaj je šele v Celju, če bi moral biti že na meji z Avstrijo ali gledanja celo TV programa. Tretje pa je preverjanje hitrosti kamionov, kot je videti Policija tega NE opravlja v zadostni meri, menim pa da tudi DARS, ki meri hitrost preko senzerjov za plačilo cestnine točno ve kje so kamioni prekoračili svojo kamionsko omejitev hitrosti in bi rekel da nimajo interesa da jih kaznujejo saj če kamion palča na dolgi trasi 200,00€ cestnine lahko kamion dela kar hoče samo da bo čez nekaj dni spet divjal pri nas. Velikokrat pogledam še za kolikšno hitrost so registrirani kamioni in nekateri do 80 vedno več do 90km/h. Zgodi pa se da po ravnem peljejo 95-98km7h, posledice polno naložebega kamiona ob taki hitrosti so ogromne. Še kljub prepovedi prehitevanja na 2 pasovih so NAŠI domači vozniki pravi divjaki (ne vsi) in se delajo norca iz nas ki potem kaki 2-3 minute peljemo za njim.

    Zelo radi se zgledujemo po tuji zakonodaji. Tukaj je vse lepo in prav, a jo ponavadi spoštujemo samo v tujini, doma pa smo divjaki, zato je več kot umestno da nas tako kontrolirajo če se že sami nismo tega naučili recimo v zadnjih 20 letih kot tudi traja da nam nekaj takega pride v podzavest.

  • k kr en

    Kdaj bo pa končno ukinjena omejitev hitrosti na AC, ki je bila sprejeta ZAČASNO v 70-ih letih prejšnjega stoletja zaradi naftne krize?

    Pred tem po nemškem vzoru omejitve nismo imeli (na sicer edini AC Vrhnika-Postojna in kasneje Vrhnika-Razdrto).

    • Vili

      Ns sklicuj se na Nemčijo, ker če bi kaj več vedel, bi vedel, da tudi v Nemčiji ni dovoljena neomejena hitrost kjerkoli

      • k kr en

        Samo omenjam, da so nam takrat ZAČASNO predpisali SPLOŠNO omejitev hitrosti po AC in sprašujem, koliko časa bo ta začasnost še. Ali 40 let ni zadosti?

        Podobno so nam med drugim pred leti tudi ZAČASNO dvignili DDV na 22%. Koliko časa bo trajala pa ta ZAČASNOST?

        Kot opažamo, se prometni predpisi itak periodično ponavljajo.

        Zdaj dobivamo zavijanja desno ob rdeči luči, kot smo že imeli pred 40+ leti.

        Takrat semaforji tudi niso zeleno utripali, kasneje so, zdaj pa že nekaj časa spet ne.

        Ali pa hitrostna omejitev po mojem mestu. Ko sem delal vozniško, je bila omejitev 50. Kasneje je bila potem 60, zdaj je že nekaj časa spet 50.

        Nekdo se očitno ne more odločiti, kaj bi. Ali pa hoče pokazati, da nekaj dela za svojo plačo.

  • z znalček

    Hja, po moje radarji niso naperjeni proti ljudstvu, ampak proti divjakom. Po moje bi moralo biti precej več radarjev, kazni pa nižje in naraščajoče za kronične kršitelje.

  • s slavcr

    Bravo. Pa radarje je treba tudi ukinit, najbolje še policaje umaknit s cest, kenede?

    90 odstotkov ljudi, ki se vsaj približno držimo predpisov, to merjenje popolnoma nič ne prizadene.

    Varovanje zasebnosti pa se s sektorskim merjenjem praktično ne spremeni, odkar imamo elektronske vinjete.

    Ti s temle predlogom samo kažeš, da si divjak, ki se ne drži prometnih predpisov in ogrožaš (tudi mojo !) varnost.