Vinjete za Trikolesnike za cestninski razred 1.
Po naši zakonodaji so trikolesniki (yamaha, Piagio, Peugeot....) nesporno enosledna vozila, čeprav imajo spredaj dvojna kolesa. Zaradi skupne širine do 50cm spadajo pod enosledna vozila (cestninski razred 1). Tukaj se pojavi še nova skupina vozil in to so Can-am-ova vozila (Spyder, Ryker), katera pa imata spredja kolesa širša od 50cm in s tem spadajo avtomatsko v cestninski razred 2A. Vozilo se uporablja enako kot motorno kolo, registracija se računa po principu enoslednega motornega vozila. Vozilo je namenjeno uporabi predvsem v polletnih časih in smo s tem prikrajšani uporabe polovične vrednosti vinjete.
Predlagamo, da se doda ta nova skupina v cestninski razred 1. ali pa omogoči nakup polletne vinjete.
SEM PODAL PODOBEN PREDLOG..
Aha, uspeli boste enako, kot pred leti s predlogom, da se 'avtodome' in motorna kolesa registrira le za čas ko se uporabljajo, ter da se enakih vozil ne obdavčuje enako z davkom glede na izgorevanje CO2, ampak da se obdavči gorivo, ker več ko voziš več onesnažuješ. Enaki vozili namreč ne prevozita enako km, pa sta enako obdavčeni zaradi onesnaževanja.
Mislim da je tvoj komentar malo neutemeljen. Avtodom lahko uporabljaš celo leto. Prav tako se vinjeta kupuje na časovno obdobje ali uporabljaš ali ne uporabljaš. Motorno kolo pa se večina uporablja samo v letnem času in zato je omogočen nakup samo za polletna. Predlog tukaj je ali se omenjena vozila pridružijo skupini razred 1 ali pa dodajo še polletno vinjeto za razred 2A. Omenjena vozila po opisu ne pašejo ne v razred 1 in ne v razred 2A. So pa vozila s tremi sledovi in namenje a za uporabo v letnih časih. Cestnina in registracija pa je vzeta po sistemu motornih vozil A.
Registracijo za avtodome in motorje lahko predčasno odjaviš in s tem plačaš samo čas ki ga uporabljaš. Zavarovalnice so tukaj dodale dodaten popust za neodjavo vozila in s tem pritegnila uporabnike o registraciji za celo leto.
Tudi motorno kolo in tole skropucalo, (ki ima vse minuse motorja - ni klime, ni strehe, ni zaščite... ter vse minuse avtomobila - preširok za vožnjo mimo stoječe kolone, preširok za parkiranje na pločniku...)
lahko uporabljaš celo leto. Vprašanje je le, koliko si navdušen. Ni zakona, ki bi prepovedoval uporabo motornega kolesa v dežju, zametih ali pri -50°C.
Vsa vozila so namenjena za uporabo v - tvoja navedba 'letnih časih', je pa res, da so nekatera mnogo bolj uporabljana v letnem času imenovanem Poletje
Bistvo je parkiranje na pločniku in vožnja pri -50°C. Bravo
ja sem za način da se tem udeležencem omogoči polletna vinjeta.( za osebna vozila") so po svoje res v grupi trikolesnih motornih koles in tako tudi vremensko na "udaru" in le v vozni v času letne moto sezone... nekaj bo treba storiti tudi v tej smeri, drugače bo na lokalnih cestah kar gužva saj ta trend kar lepo raste.. zato v razmislek tudi darsu.. ali pokasirati 1/2 vinjete za 6 mesecev ali pa ostati brez tega dodatka.. vsak pameten bi vedel kaj je treba narediti..
Super ideja
Popolnoma se strinjam s predlagateljem. Motor, ki ima sprednja kolesa širša od 50cm je ovrednoten enako kot avtomobil. O.K. če še to vzamem v zakup zaradi večje širine motorja, ni pa pravično da moram kupiti celoletno vinjeto , je pa zaradi vremenskih razmer ne morem uporabljati.
evinjeta.dars.si/pravila-uveljavljanja
Vračilo dela kupnine ob odjavi vozila iz prometa.
V tem primeru si pa pri zavarovalnici oškodovan, na popust o neodjavi vozila iz prometa.
Nisi, ker dobiš nepotečeno zavarovanje in tudi cestnino nazaj.